۶۳۸۵۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد

شاگردان برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه نویی یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر را روز جمعه برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: پرسپولیس بعد از برد جالب توجه و هیجان انگیز مقابل پارس جنوبی که با گل ثانیه‌های پایانی رقم خورد، صدرنشینی لیگ را با یک بازی کمتر از آن خود کرده و با روحیه بالا به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. در سمت مقابل نیز امیر قلعه نویی که اکنون دومین تجربه خود در اصفهان را اینبار روی نیمکت ذوب تجربه می‌کند امیدوار است به خاطرات تلخ اخیر خود در تقابل با پرسپولیس خاتمه دهد و موفق به پیروزی در آزادی مقابل سرخپوشان شود.

ذوب آهن تیمی که در چند فصل اخیر با عملکردی موفق برابر پرسپولیس آنها را ناکام گذاشته است و در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به شرایطی که در این دیدارها رقم خورده است.

پرسپولیس ۳ ذوب آهن ۳

پرسپولیس در هفتمین بازی پیاپی مقابل حریف اصفهانی نیز نتوانست به برتری دست یابد و این در حالی بود که آنها پیش از این دیدار عنوان قهرمانی خود را تصاحب کرده بودند و با روحیه رکوردشکنی به مصاف رقیب رفتند. خط دفاعی مستحکم پرسپولیس در فصل گذشته ناگهان مقابل ذوب با 3 گل غافلگیر شد و نباید از هجمه و شعار هواداران این تیم روی سکوها علیه بازیکنان به واسطه اعتصاب آنها پیش از این بازی عبور کرد و عامل تاثیرگذار این نتیجه این اتفاق بود.

ذوب آهن ۱ پرسپولیس ۰

پرسپولیس در کورسی جالب توجه با تراکتورسازی برای دستیابی به عنوان قهرمانی نیم فصل قرار داشت و در شرایطی که شاگردان امیر قلعه نویی ساعاتی قبل از این دیدار مقابل سپاهان شکست خورده بودند، آنها نیز در اصفهان برابر ذوب شکست خوردند و نتوانستند فاصله خود را در جدول افزایش دهند. گلی دیدنی از احسان پهلوان باعث شکست پرسپولیس در این دیدار جنجالی شد که در نیمه اول بارها تا فروپاشی دروازه رشید مظاهری پیش رفته بود.
ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد

ذوب آهن 2 پرسپولیس 2

یکی از آن دیدارهایی که می‌توان از آن به عنوان از دست دادن شانس بزرگ پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ پانزدهم نام برد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ دو بار توانستند از حریف پیش بیفتند، اما هر دو بار بازی به تساوی کشیده شد. بحث برانگیزترین صحنه این دیدار از دست دادن پنالتی توسط کمال کامیابی نیا بود که این فرصت را از دست داد و همان توپ در سمت مقابل توسط مرتضی تبریزی به گل تساوی ذوبی‌ها در ثانیه پایانی تبدیل شد.

ذوب آهن 2 پرسپولیس 0

جام حذفی فوتبال ایران؛ پرسپولیس راهی اصفهان شد تا با عبور از سد ذوب آهن شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمانی افزایش دهد؛ اما یک سوت بحث برانگیز از سوی داور و اخراج ایمان صادقی باعث شد شرایط علیه سرخپوشان شود. خروج ایمان صادقی و دفع توپ او به زعم یداله جهانبازی با برخورد توپ به دست دروازه‌بان پرسپولیس همراه بود؛ اما صحنه آهسته نشان می‌داد که توپ به سینه صادقی برخورد کرده است. پرسپولیس در نهایت در وقت‌های اضافه با دو گل شکست خورد.
ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد

پرسپولیس ۱ ذوب آهن ۲

باز هم اشتباهات داوری و اینبار هم اعلام یک پنالتی عجیب برای ذوب آهن باعث شکست سرخپوشان در آزادی شد. برخورد توپ با سر محسن بنگر در دقایق پایانی بازی باعث شد تا محسن ترکی در اشتباهی عجیب به سود حریف اعلام پنالتی کند و مسعود حسن زاده گل برتری ذوب را ثبت کرد. در این بازی برانکو ایوانکوویچ اعتقاد داشت ترکی دو پنالتی به سود تیمش اعلام نکرده است و البته در یک صحنه نیز پنالتی به سود پرسپولیس را امید عالیشاه تقدیم رشید مظاهری کرد.
ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد

ذوب آهن 1 پرسپولیس 0

در هفته هجدهم لیگ، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این پرسپولیس بود که برای پیروزی در زمین حریف بی تابی می‌کرد؛ اما در نهایت مسعود حسن زاده نیمکت نشین دقایقی بعد از ورود به زمین گل برتری شاگردان گل محمدی را مقابل درخشان به ثبت رساند تا سرخ‌ها دست خالی فولادشهر را ترک کنند. این پیروزی بعد از تعطیلی ۵۰ روزه‌ی لیگ برتر برای یحیی گل محمدی رقم خورد تا تیم حمید درخشان همچنان در لیگ به نتایج ناموفق خود ادامه دهد.
ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد

پرسپولیس ۱ ذوب آهن ۲

پرسپولیس در مرحله یک چهارم جام حذفی برابر ذوب آهن در استادیوم آزادی قرار گرفت و در حالی که دو تیم در نیمه اول با نتیجه بدون گل به کار خود پایان داده بودند، در ابتدای نیمه دوم روی حرکت انفرادی مهدی طارمی و ضربه پایانی مهدی نوری از حریف پیش افتادند. دقایقی بعد اما مرتضی تبریزی توانست با گل خود نتیجه را به تساوی بکشاند. در حالی که نتیجه کار با تساوی پیش می‌رفت و پرسپولیس چند موقعیت روی دروازه ذوب ایجاد کرده بود داور خطای هند مایکل اومانیا را در میانه میدان با دومین کارت زرد جریمه کرد تا پرسپولیس 10 نفره شود. کارلوس دوسانتوز اما در ثانیه پایانی بازی توانست روی ضربه ایستگاهی مهدی رجب زاده و ضربه سر خود پرسپولیس را در شوک فرو برد.

ذوب آهن چطور گربه سیاه سرخپوشان شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج