۶۳۹۶۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم.

وب سایت تکراتو: قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم. عناوین این لیست تمام ژانرها و سبک‌ها را شامل می‌شوند و تمام سلیقه‌ها را نیز در بر می‌گیرند.
۴۱. Iron Marines

قیمت : ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

اگر از بازی قبلی خوشتان می‌آید، از Iron Marines نیز قطعا خوشتان خواهد آمد. این عنوان محصولی دیگر از Ironhide Game Studio است که در آینده اتفاق می‌افتد و به جای شوالیه‌ها و کمانداران، با سربازان و تیراندازان آینده سر و کار خواهید داشت. باید با بیگانه‌ها و ماشین‌ها مبارزه کنید و بهترین استراتژی را برای صعود به مرحله بعد انتخاب کنید. در این نسخه تمرکز بر روی کاراکترهای ویژه افزایش یافته و قهرمانانی با قابلیت‌های منحصر به فرد، آن را جذاب‌تر کرده است. اگر همیشه می‌خواستید Starcraft را بر روی آیفون و آیپد خود اجرا کنید، Iron Marines پیشنهاد خوبی است.


۴۲. Limbo

قیمت: ۱.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

Limbo یک بازی ماجراجویی و معمایی است که در آن پسری بی نام به دنبال خواهر گمشده‌اش می‌گردد. ساختار آن نیز دلهره آور، تک رنگ، و مینیمالیست است که آن را منحصر به فرد ساخته و یادآور فیلم‌های قدیمی و کتاب‌های ترسناک کودکان است و همین سبکش باعث شده تا به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین مستقل در چند سال اخیر شناخته شود. بازی Inside از همین توسعه دهنده نیز مشابه Limbo است که برای ایکس باکس وان عرضه شده.


۴۳. !Threes

قیمت: ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

در نیمه اول سال ۲۰۱۴، بازی رایگان ۲۰۴۸ به سرعت در سراسر جهان همه گیر شد؛ اما چند وقت بعد، عنوان دیگری با نام !Threes منتشر شد که از آن جذاب‌تر بود. کار با !Threes بسیار ساده است: اعداد مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید و عددی جدید بدست بیاورید. البته به غیر اعداد ۱ و ۲ که با یکدیگر جمع می‌شوند. شما باید اعداد را هر چه بیشتر افزایش دهید تا در نهایت به بیشترین عدد قابل دست یافتن یعنی ۶۱۴۴ برسید. کارت‌های اعداد نیز بسیار بامزه هستند.


۴۴. Yankai's Peak

قیمت : ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

درست مانند Yankai's Triangle که در آن با مثلث‌ها کار می‌شد، Yankai's Peak نیز درباره هرم‌ها است و شما باید هرم‌ها را در یک فریم مشبک مثلثی در جایی متناسب قرار دهید. این بازی می‌تواند بسیار سخت باشد، اما به طرز شگفت انگیزی قابل قبول است و همین موضوع باعث شده بازی Yankai's Peak تبدیل به یکی از برترین بازی های آیفون، آیپد و در مجموع پلتفرم آی او اس شود.


۴۵. Splitter Critters

قیمت : ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

Splitter Critters از بازی‌های هوشمندانه و جذاب پازل است که در آن باید موجودات کوچولو را به بشقاب پرنده‌شان برسانید و این کار با خط کشی در صفحه نمایش و حرکت تکه‌ها امکان پذیر است. شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما بعد از کمی بازی چالش برانگیزتر می‌شود و سر و کله موانع و دشمنان نیز پیدا می‌شود.


۴۶. Oxenfree

قیمت : ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

در نگاه اول، بازی ماجراجویی Oxenfree سرشار از کلیشه‌های ترسناک به نظر می‌رسد. گروهی از نوجوانان، مکانی متروکه و اشباحی که از طریق رادیو حرف می‌زنند. داستان Oxenfree عجیب و پرکشش، کاراکترها قابل باور و دیالوگ‌ها عالی‌اند و طراحی هنری و صدای آن نیز شگفت انگیز است.


۴۷. Ticket to Earth

قیمت : ۱.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

Ticket to Earth ترکیبی از استراتژی تاکتیکی نوبتی با طراحی ایزومتریک و بازی‌های اتصال رنگی است. شما باید با حرکات، حمله‌ها و عقب نشینی‌های خود را برنامه ریزی کنید و از کاشی‌های رنگی استفاده کنید. مثلا رنگ زرد قدرت حمله فیزیکی، سبز جادو و قرمز سلامتی است. ترکیب عناصر با داستان علمی تخیلی در Ticket to Earth عالی و حساب شده است.


۴۸. Card Thief

قیمت : ۱.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

بازی Card Thieft یکی از محبوب ترین بازی های آیفون در سال ۲۰۱۷ است. استودیو Tinytouchtales در سال ۲۰۱۵ عنوان Card Crawl را عرضه کرد و حال، دو سال بعد، دنباله آن را را با عنوان Card Thief منتشر کرده است. شما باید یاد بگیرید چگونه سایه‌ها را ایجاد کنید، جواهرات را بدزدید و فرار کنید. شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما جذابیتش کم کم آشکار می‌شود.


۴۹. Cosmic Express

قیمت : ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۵)

آخرین مورد در لیست بهترین بازی های آیفون در سال ۲۰۱۷، Cosmic Express است که آخرین بازی از توسعه دهنده A Good Snowman is Hard to Build نیز به حساب می‌آید که به همان اندازه جذاب است و در یک کلونی فضایی جریان دارد که بیگانگان آن منتظر قطاری هستند تا آن‌ها را به خانه‌شان ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج