۶۳۹۹۲۸
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ساخت فصل سوم سریال Stranger Things

نت‌فلیکس از ساخت فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» خبر داد. این شرکتِ معظم سال گذشته با پخش مجموعه‌ی «چیزهای عجیب» ثروت هنگفتی بدست آورد.

سینما گیمفا: نت‌فلیکس از ساخت فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» خبر داد. این شرکتِ معظم سال گذشته با پخش مجموعه‌ی «چیزهای عجیب» ثروت هنگفتی بدست آورد. آمیزه‌ای از نوستالژی‌های دهه‌ی هشتادی، گروه فوق‌العاده‌ای از بازیگران جوان و پیچش‌ها و غافلگیری‌های داستانی، سریال «چیزهای عجیب» را به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل کرد. زمانی که دستور ساخت فصل دوم داده شد، به هیچ‌وجه جای شگفتی نبود و امسال هم واکنش‌ها به فصل دوم این سریال همچون واکنش‌ها به فصل اول آن بسیار مثبت بوده است.
ساخت فصل سوم سریال Stranger Things

جایگاهی که این سریال در فرهنگ عامه پیدا کرده و شیوه‌ای که خالقان آن مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer) درباره‌ی آینده حرف می‌زنند، نشان از آن دارد که فصل سومی از این سریال در راه است. اکنون با گذشت بیشتر از یک ماه از پخش فصل دوم این سریال، نت‌فلیکس رسما اخبار مربوط به ساخت فصل سوم آن را تأیید کرده است.

نت‌فلیکس از طریق اکانت توییتر خود رسما اعلام کرد که سریال «چیزهای عجیب» با فصل سوم بازخواهد گشت. این خبر خیلی عجیب نیست و تاکنون جدول زمانی‌ای برای پخش فصل جدید این سریال مشخص نشده است. اما نت‌فلیکس به طور معمول هر سال یک فصل جدید از سریال‌هایش را پخش می‌کند بنابراین مخاطبان می‌توانند اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ منتظر این سریال باشند.

در فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» تمام بازیگران اصلی مجموعه حضور خواهند داشت. تاکنون حضور این بازیگران تأیید شده است: وینونا رایدر (Winona Ryder)، دیوید هاربر (David Harbour)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، نوآ اشنپ (Noah Schnapp)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، کیلب مک لافلین (Caleb McLaughlin)، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، کارا بوینو (Cara Buono)، ناتالیا دایر (Natalia Dyer)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، جو کری (Joe Keery)، داکر مونتگومری (Dacre Montgomery)، و سِیدی سینک (Sadie Sink). حتی با این گروه پروپیمان از بازیگران، فصل سوم قطعا کاراکترهای جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

برادران دافر پیش از این تأیید کرده‌اند که در فصل سوم پرشِ زمانیِ قابل توجهی روی خواهد داد که باعث بالغ شدن کاراکترها می‌شود، بنابراین برای تحقق این واقعه قطعا قبل از این‌که طرفداران بتوانند بازیگران اصلی را ببینند زمان زیادی صرف بازیگران جدید خواهد شد. منهای این نکته جزئیات دیگر درباره‌ی فصل سوم به شدت مخفی نگه داشته شده است. اما انتظار می‌رود که مایند فلایر (The Mind Flyer) نقش مهمی را در ادامه‌ی داستان ایفا کند. با توجه به این‌که در آخرین نمای فصل دوم این هیولای بزرگ بر فراز هاوکینز در حال نگاه کردن به شهر است.

فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» درست مثل فصل دوم آن، سریال را به پایان نمی‌رساند، مگر آن‌که چیزی به طرز قابل ملاحظه‌ای تغییر کند. برادران دافر پیش از این گفته‌اند که تصور می‌کنند که سریال برای چهار یا پنج فصل در مجموع ادامه یابد. این مطلب به این معناست که سریال پس از فصل سوم دست‌کم برای یک فصل دیگر نیز ادامه می‌یابد. باید دید کل مجموعه تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، اما آنچه مسلم است «چیزهای عجیب»ِ بیشتری در راه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      واقعا فیلم خیلی عالی هستش دمشون گرم

    • علی کریمی

      باسلام‌ فصل۳اتفاقات شگفت انگيز کی میاد،خچاهشن جواب بدین

    • bahar

      فیلمش عالیییییییییییییی است من عااااااشق فیلمشم و از بازیگراش اول از همه میلی بابی براون رو دوست دارم بعد فین ولفهارد بعد نوا اشنپ بعدشم سیدی سینک من تا الان همه چیزو درمورد میلی بابی براون و فین ولفهارد بدس اوردم مثلا فین تو مدرسه ای به نام کاتولیک درس میخونه یا میلی ولنتاین رو به جیکوب یه خواننده امریکایی که هم سنشه تبریک گفت با اینکه فین قدش ۱۷۲هستش

    • erfan

      بسیار عالیهههههههه سریالش

    • عالیه

      درکل عالیه فیلمش بی صبرانه منتظر فصل جدید می مانیم . عاشق شخصیت ال هستم

    • مينا

      واااااااي عااااااااليه لطفا سريع فصل سوم و بزارين

    • رضا موسوی

      سلام من وقتی این سریال رو دیدم واقعا معتادش شدم این سریال درام راز الود حسابی رو مخم اثر عشق گذاشت من خیلی از این سریال خوشم اومد مخصوصا از بازی فین ولفهارد از این پسر خیلی خوشم ولی وقتی فهمیدم که این سریال تا فصل چهار بیشتر نداره ناراحت شدم لطفا فصل سوم این سریال را زود تر پخش کنید

    • MB

      بنظرم فوق العاده قشنگه ! راستش اینکه همه بچه ان و هم سن ما هستن بیشتر فیلم رو جذاب کرده و همینطور وجود قدرت ماورایی!
      کاشکی زودتر فصل سومش شروع بشه

    • محمد

      تنها حرفی که دارم اینه که عالیه

    • ساحل

      عاشق فیلمشم دوفصلشو تو سه روز نگا کردم خیلی جالب بود

    • ناشناس

      عالیه

    • محمد

      عالیه

    • فرشید

      بهترین سریالیه که دیدم جزو چند سریالهایی که پسندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج