جاباما
۶۴۲۴۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هدیه‌ای برای هوادارن فیلم «آواتار»

یکی از معروف‌ترین خانه‌های نشر دنیا می‌خواهد با همکاری جیمز کامرون، مجموعه کتاب‌هایی تولید کند که تا بعد از منتشر شدن پنجمین فیلم «آواتار» هم ادامه خواهند داشت.

خبرگزاری مهر: یکی از معروف‌ترین خانه‌های نشر دنیا می‌خواهد با همکاری جیمز کامرون، مجموعه کتاب‌هایی تولید کند که تا بعد از منتشر شدن پنجمین فیلم «آواتار» هم ادامه خواهند داشت.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، هواداران «آواتار»‌ به کارگردانی جیمز کامرون که تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد، به غیر از چهار دنباله‌ای که برای آن برنامه‌ریزی شده می‌توانند مشتاقانه منتظر هدیه دیگری هم باشند؛ مجموعه‌ای از کتاب‌ها که بر پایه این مجموعه فیلم نوشته می‌شوند.

خانه نشر پنگوین رندوم هاوس روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد «مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌ها در فرمت‌های بزرگسالان و کودکان» را بر پایه این فیلم علمی‌تخیلی و دنباله‌هایش که در راه هستند، منتشر کند.

هنوز مشخص نیست کتاب‌ها کی منتشر خواهند شد؛ قسمت دوم «آواتار» که نخستین دنباله آن است در حال حاضر در دست فیلمبرداری است و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌رود. انتظار می‌رود تعدادی از بازیگران فیلم اول از جمله سیگورنی ویور، سی‌سی‌اچ پاوندر، سم ورتینگتون و زویی سالدانا در آن نقش‌آفرینی کنند.

فیلم اصلی «آواتار» که در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌های سینما رفت، داستان انسان‌هایی را تعریف می‌کرد که سعی دارند در قمری ساکن شوند که محل زندگی گروهی از آدم فضایی‌های آبی‌رنگ به اسم ناوی‌هاست. این فیلم در سراسر جهان بیش از ۲.۷ میلیارد دلار فروخت و تبدیل به موفق‌ترین فیلم تاریخ از نظر فروش گیشه شد.

پنگوین رندوم هاوس اعلام کرده است در تهیه کتاب‌ها با دیوید کامرون همکاری خواهد کرد.

در بیانیه این ناشر آمده است این همکاری بی‌سابقه به منظور گسترش و غنی‌کردن دنیای «آواتار» از طریق یک استراتژی نشر چند لایه‌ای عملی خواهد شد که از مراحل قبل از رسیدن به فیلم «آواتار ۲» آغاز می‌شود و تا بعد از اکران «آواتار ۵»‌ ادامه پیدا می‌کند.

این کتاب‌ها از طریق چند زیرشاخه پنگوین رندوم هاوس از جمله دل‌ری، کرنرستون و کتاب کودکان رندوم هاوس منتشر خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج