جاباما
۶۴۳۱۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ لاس وگاس

هوندای ژاپن به جای رونمایی از خودروی خودران، قصد دارد در شوی لاس وگاس / CES ۲۰۱۸ چهار ربات مفهومی، مجهز به نسل جدید هوش مصنوعی را با قابلیت‌های متفاوت به نمایش بگذارد.

وبسایت خبر آنلاین: هوندای ژاپن به جای رونمایی از خودروی خودران، قصد دارد در شوی لاس وگاس / CES ۲۰۱۸ چهار ربات مفهومی، مجهز به نسل جدید هوش مصنوعی را با قابلیت‌های متفاوت به نمایش بگذارد.

نسل جدید موسوم به ۳E Robotics شامل ۴ دستگاه هوشمند با ظاهری بسیار زیبا است که هر کدام با وظیفه‌ای خاص ساخته شده و هوندا معتقد است با این ۴ ماشین، زندگی ما بهتر می‌شود.

اولین ماشین ۳E-A۱۸ نام دارد که یک همدم کامپیوتری بوده و قادر به پاسخ به احساسات انسانی کاربر از طریق چهره متفاوت خود است. چهره ربات در حالات مختلف بر اساس واکنش انسان تغییر می‌کند. این ربات شبیه ربات Toyota Kirobo Mini است، رباتی که روی دست انسان جاسازی شده و در طول روز همراه انسان است و اینک در ژاپن فروخته می‌شود.

ربات بعدی ۳E-B۱۸B نام دارد که نوعی صندلی متحرک محسوب شده و هم در داخل و هم بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که ربات ۳E-A۱۸ همراه آن است.

دو ربات بعدی، نوعی ماشین خودران محسوب شده که مدل ۳E-C۱۸ مدل باری بوده و برای حمل اقلام خانگی مورد استفاده قرار گرفته و مدل ۳E-D۱۸ نیز حالت عمومی‌تر دارد و مشاغل مختلف می‌توانند از این چهارچرخ خودران استفاده‌های متفاوتی داشته باشند.

جزییات بیشتر از این محصولات رباتیک در نهم ژانویه ۲۰۱۸ و در طول برگزاری نمایشگاه سالانه محصولات الکترونیکی لاس وگاس / CES ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد.

هوندا معتقد است از بازیابی یک فاجعه، تا تفریح و یادگیری را می‌توان در جامعه جدید رباتیک و هوش مصنوعی با سری جدید از محصولات ۳E تعریف کرد.
ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ لاس وگاس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج