۶۴۴۲۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آماده‌ باش پلیس در ۲۹ استان کشور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.

سردار تقی مهری در رزمایش طرح زمستانه پلیس که صبح امروز با حضور دستگاه‌های مختلف در پیست اسکی آبعلی برگزار شد اظهار کرد: امروز طرح زمستانه پلیس راهور با اجرای این رزمایش آغاز خواهد شد. طرحی که تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و هدف از آن برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت‌رسانی به تمامی کاربران ترافیک است.

وی با بیان اینکه ۲۹ استان برف‌گیر در کشور داریم، گفت: همکاران من در محورهای تمامی این استان‌ها در آماده‌باش خواهند بود، همچنین ۱۰۰ گردنه برف‌گیر شناسایی شده که عوامل پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی به شکل ویژه در آن مستقر خواهند بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از شهرها نیز جزو شهرهای برف‌گیر محسوب شده و باید تدابیر ترافیکی در آن اتخاذ شود ادامه داد: علاوه بر جاده‌ها شهرهایی که برف‌گیر هستند نیز طرح ترافیکی ویژه زمستانه را خواهند داشت.

سردار مهری با اشاره به عملیات‌های گذشته و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس در سال جاری اظهار کرد: طرح نوروزی، طرح تابستانه، طرح بازگشایی مدارس، طرح اربعین و طرح ترافیکی زمین لرزه کرمانشاه جزو طرح‌هایی بود که پلیس اجرا کرد و این بار نیز در آستانه اجرای دیگر از طرح زمستانه قرار داریم که لازم است این طرح با آمادگی صددرصد انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز دو خط قرمز پلیس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی است، گفت: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که ۳۷ درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

سردار مهری همچنین از کاهش حدود ۷ درصدی جانباختگان طرح زمستانی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ خبر داد و گفت: حتی یک کشته برای ما زیاد است و ما به دنبال کاهش تلفات هستیم البته همه باید دست به دست هم دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج