جاباما
۶۴۴۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: نفت در آستانه فروپاشی است

سرمربی نفت تهران با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده در مورد وضعیت مالکیت باشگاه، برای آینده تیمش ابراز نگرانی کرد.

ورزش سه: سرمربی نفت تهران با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده در مورد وضعیت مالکیت باشگاه، برای آینده تیمش ابراز نگرانی کرد. گل محمدی طی نامه ای به شورای مرکزی ورزش وزارت نفت اعلام کرده امکان انتقال تیم نفت تهران به شرکت پارس طلائیه مهیا نبوده و باید برای مالکیت باشگاه سریعا تصمیم گیری شود. این بدان معناست که جهانیان قادر به ادامه فعالیت در نفت نبوده و حالا وضعیت این تیم بغرنج تر از قبل خواهد شد. حمید درخشان سرمربی نفت تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: قرار بود عصر امروز جلسه ای با آقای جهانیان داشته باشم و برنامه هایم را به ایشان ارائه دهم. من برنامه تمرینی و اردوی نیم فصل را طراحی کردم و بازیکنان موردنظرم را برای جذب اعلام کرده ام. اما اصلا نمی دانم این جلسه برگزار خواهد شد یا نه؟

وی افزود: آقای جهانیان پیش از این مدعی بودند در قبال هزینه هایی که می کنم باید تیم به نامم شود حالا با چنین حکمی نمی دانم چه کسی به عنوان متولی تیم پاسخگوی ما خواهد بود.

سرمربی نفت تهران با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده تصریح کرد: گل بود به سبز نیز آراسته شد! تیم در حال نابود شدن است و با این وضعیت باید فاتحه نفت را خواند. چرا موضوع مالکیت را اینقدر پیچیده کرده اند؟ اگر واقعا کسی خواهان خرید تیم نیست، خب اجازه بدهند بخش خصوصی وارد کار شود. چرا افراد را فراری می دهیم؟ اگر هم این فرد مشکل داشت، چرا اجازه دادند بیاید و گره روی گره بیفتد؟

وی ادامه داد: دو حالت بیشتر نداریم. یا هیچ آدم عاقلی پیدا نمی شود تیم را بخرد و در نتیجه نفت منحل می شود یا اینکه خود وزارت ورزش ورود می کند و تا پایان فصل امورات تیم را در دست می گیرد.

درخشان در مورد فعالیت های کفاشیان برای بازگشت نفت تهران به لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا جا دارد از آقای کفاشیان به خاطر شهامتی که دارند، تشکر کنم. بالاخره یک نفر پیدا شد به دنبال حق ما باشد. حقی که به واسطه قهرمانی تیم در نیم فصل بوده و حالا برخی دوستان می خواهند با ارتباطاتی که دارند، مفت مفت بروند آسیا!

وی افزود: عده ای کم لطف نیز موضوع اشتغال پسر آقای کفاشیان در وزارت نفت را مطرح می کنند و اصل ماجرا را زیر سوال برده اند. چرا اینقدری که دوستان فکر پسر آقای کفاشیان هستند، فکر حق ما نیستند؟

درخشان در مورد آینده همکاری اش با نفت تهران گفت: هرکسی آستانه تحمل دارد. من یک نیم فصل کابوس وار را پشت سر گذاشتم و با همه کمی و کاستی ها ساختم. بازیکنانم در بلاتکلیفی مطلق به سر می برند و اگر شرایط به همین منوال پیش برود، نه من و نه هیچ کس دیگر پای تیم نمی ایستد.

سرمربی نفت تهران در مورد برنامه هایش برای نیم فصل نیز گفت: من پیشنهاد برگزاری اردو در جنوب را داده ام. در خط هافبک و حمله هم اعلام نیاز برای جذب بازیکن کرده ام. من توقع غیرمنطقی ندارم و برای ادامه کار نیاز به ابزار و تقویت تیم دارم.

وی در خصوص بازیکنان مدنظر تیمش تصریح کرد: هیچ کسی که ستاره تیمش را به ما نمی دهد. برای همین به دنبال جذب بازیکن از لیگ یک هستم. چند بازیکن خارجی با ملیت عراقی، افریقایی، گرجستانی و قزاقستانی پیشنهاد شده اما بعید می دانم شرایط مالی باشگاه اجازه چنین کاری را بدهد؛ البته نیم نگاهی هم به بازیکنان مازاد تیم های دیگر داریم.

درخشان با رد خبر مذاکره با مجتبی جباری اعلام کرد: من به دنبال بازیکنی هستم که شرایط سنی خوبی داشته باشد و بتواند به ما کمک کند.

جالب اینجاست سرمربی نفت تهران در واکنش به جذب بازیکنانی نظیر محمد ابراهیمی و سینا عشوری و بختیار رحمانی که از تراکتورسازی و پیکان کنار گذاشته شده اند، گفت: این سه بازیکن با تجربه هستند که قطعا می توانند برای ما مثمرثمر واقع شوند؛ هرچند منتظر لیست مازاد سپاهان نیز هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sherwin

      آقای درخشان .. اول اینکه آقای کریمی یک کار بیهوده رو دید که اون اعتراض رو کرد ، اونوقت بجایی اینکه حرفشو گوش کنن با اومدن تو همه حرفا بر علیه دوست ورزشی تو شد ، پس تا اینجای کار شما خیلی بی معرفتی بود .. دوم وقتی خود شما مفتی مفتی مربی یا جایگزین آدمای با لیاقت میشی ، پس لیاقتت همینه که با تو هم همون بازی رو بکنن که با دیگران کردند ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج