۶۴۵۴۹۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف یارانه نان در بودجه ۹۷ اشتباه است

سهیلا جلودارزاده (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) در ارتباط با حذف یارانه نان در بودجه ۹۷ گفت: آزاد کردن قیمت نان، یک اشتباه است و در شرایط فعلی با این همه فقر و بیکاری، دیگر نمی‌توانند بهانه بیاورند که مردم در مصرف نان اسراف می‌کنند و می‌خواهیم با بالا بردن قیمت، از ریخت و پاش و ایجاد ضایعات نان جلوگیری کنیم.

خبرگزاری ایلنا: سهیلا جلودارزاده (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) در ارتباط با حذف یارانه نان در بودجه ۹۷ گفت: آزاد کردن قیمت نان، یک اشتباه است و در شرایط فعلی با این همه فقر و بیکاری، دیگر نمی‌توانند بهانه بیاورند که مردم در مصرف نان اسراف می‌کنند و می‌خواهیم با بالا بردن قیمت، از ریخت و پاش و ایجاد ضایعات نان جلوگیری کنیم.

جلودارزاده افزود: اگر نان ارزان مانده، به این علت است که قوت غالب اکثریتِ زیر خط فقر مردم است و با این مساله نباید بازی کرد؛ قیمت نان در جامعه امروز به هیچ‌وجه شوخی‌بردار نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت باید بداند در حال حاضر، بعضی‌ها توان پرداخت همین قیمت را برای نان ندارند و با یارانه نقدی که دریافت می‌کنند، فقط نان خالی می‌خرند؛ حالا حساب کنید قرار باشد نان گران شود؛ آن وقت با ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان یارانه نقدی که خانواده‌ها دریافت می‌کنند، همین نان خالی هم نمی‌توانند بخرند.

جلودارزاده با بیان این که برخی مشاهدات از فقر مردم، بسیار اسف‌ناک است؛ گفت: در منطقه‌ای در قلب همین تهران بزرگ شاهد بودم که معلمان یک مدرسه، پول روی هم می‌گذارند و به نانوای محل می‌دهند تا به مردم نان رایگان بدهد؛ وقتی دلیل این کار را پرسیدم، معلمان گفتند نمی‌خواهیم دانش‌آموزان سر کلاس درس از گرسنگی، سرگیجه بگیرند و بی‌هوش شوند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در چنین شرایطی آزادسازی قیمت نان اصلا نباید انجام شود؛ در شرایطی که بهترین غذای مردم نان و پنیر یا رشته پلو با برنج وارداتی‌ست؛ حذف یارانه نان یک اشتباه جدی‌ست.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این بخش از لایحه ۹۷ خواهد توانست در مجلس رای بیاورد؛ گفت: از آنجا که مشکلِ فقر همگانی است، در همه شهرها و روستاها و در قلب همین تهران هم وجود دارد؛ به نظر من حذف یارانه نان تصویب نمی‌شود؛ ولی اگر هم به احتمال کم تصویب شود، به شدت مشکل‌ساز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      جدا پدرو مادرت و بیامرژه کاش همه نماینده ها مثل شما شفاف فکر و صحبت میکردند.

    • بام

      شماهمهچی رابه فقر میبینی اگر بخواهیم چیزی رایگان باشه درخئابابد ببینیم به مردم فشار میاد بدتون نیاد بی نظارتی ماراضی نیستیم به خدا قسم موارد روی قبضها راحذف کنید چون خیلی فشار میارن به مردم

    • بدون نام

      خداراشکرکه این نماینده باجرات وکاملا حقیقی درد وفقروبیچارگی اکثریت مردم رابیان می نماید بخدا خیلی هاقدرت خرید همین نان راهم ندارند درود برشمانماینده محترم وبرخاسته ازمیان مردم

    • بدون نام

      عوضه اینکه یارانه ما را زیاد کنید می کوید قعطع می کنیم ما ها حقوقه نجومی نمی کیریم.بنزین را گران نکنید سفره مردم را خالی نکنید.

    • بدون نام

      حذف یارانه مردم و یارانه نان اشتباه است زیاد کنید حقوقه نجومی را حذف کنید

    • محسن۱۱۴۹

      آفرین بر دولت تدبیر و امید و تیم خوبش.آفرررررین

    • سالار

      روحانی مرد هزار چهره رای از اصلاح طلب حمایت از اصولگرا.....فقر و بدبختی پیشکش ملت

    • سامان

      هدف دولت به اصطلاح تدبیر و امید پیروزی در انتخابات بود که با فریب عامه مردم به هدفشان رسیدند دوره بعد هم که نییستند پس چه بهتر در فکر آینده شخصی خودشان باشند فقرا کیلویی چند!!!مردم به چه دردشان میخورند مردم فقط ابزارند بخدا خسته شدیم به خدا فقر و نداری داره کمرمون رو خورد میکنه آخه این چه وضعیه این دولت بی تذبیر سرمردم میاره ...

    • بدون نام

      هیچ هم اشتباه نیست قعط کنید یاراثه را برای ملت بیچاره کردید چماق هرکاری میکنید گرانی کمبودی دستون هرچی میاد کودتاهی نمیکنید بعد دوباره ب میکردید رو یارانه

    • آقازاده

      خدا شاهد است خیلی ها پول نان خالی راندارند ونانوای هم نسیه نمی دهند در کجای دنیا نان نسیه دیده اید کشورم از کشور افغانستان فقیر تر شده است

    • شهرام

      رای دادن به روحانی بدترین اشتباه بود .

    • mohammad

      احتمال میدم اصلا هدف گرون کردن اینا نیست به قول معروف کاسه ای زیر نیم کاسه است مارومشغول می کنن گرون میشه یانمیشه ازطرف دیگه بعدا می فهمیم اصلا یه چیز دیگه بو ده یعنی نمی فهمیم ازکجاخوردیم وچه جوری خوردیم

    • بدون نام

      باعث تاسف که ملت ایران به شرایطی دچار شدن که به ۴۵ تومان نیاز شدید دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج