۶۴۶۶۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوت‌بوک ۹ توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

چند ساعت پیش اولترا بوک‌ های سامسونگ وارد بازار شد. این دستگاه ها از نسل جدید از نوت بوک ها تحت عنوان نوت بوک ۹ معرفی شدند. گویا شرکت سامسونگ تغییراتی در این نوت بوک ایجاد کرده است که در ادامه به بررسی این تغییرات می پردازیم.

وبسایت زومتک - بهنام خدابخشی: چند ساعت پیش اولترا بوک‌ های سامسونگ وارد بازار شد. این دستگاه ها از نسل جدید از نوت بوک ها تحت عنوان نوت بوک ۹ معرفی شدند. گویا شرکت سامسونگ تغییراتی در این نوت بوک ایجاد کرده است که در ادامه به بررسی این تغییرات می پردازیم.
نوت‌بوک ۹ توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

تقریبا می توان گفت شرکت سامسونگ در ابتدای هر سال میلادی نسل جدیدی از اولترا بوک های سری ۹ را پس از ایجاد تغییراتی و پس از به روزرسانی در نمایشگاه CES معرفی می‌ کند. اما امسال سامسونگ سنت شکنی کرده و زود تر از نمایشگاه نسل جدید نوت‌ بوک‌ های سری ۹ را در فضای مجازی و بسیاری از سایت های معروف معرفی کرد. یکی از محصولاتی که سامسونگ بسیار روی آن تأکید داشته و مورد توجه خود قرار داده است Notebook ۹ Pen است , این محصول شبیه یکی از محصولات قبلی سامسونگ به نام Notebook ۹ Pro بوده که چند ماه قبل به بازار عرضه گردید. در این محصول جدید از یک قلم S pen استفاده شده است.

نوت‌بوک ۹ توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد
از وجود پردازنده‌ ی مورد استفاده در نسل جدید Notebook 9 Pen نسل هشتم از Core i7 اینتل می باشد. صفحه نمایش آن نسبت به سایر محصولات کمی پایین تر بوده و رزولوشن آن حدود ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. از سایر مشخصات فنی آن می توان به حافظه اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

طراحی شکل آن به گونه ای است که می توان هم به صورت تبلت و هم به صورت لپ تاپ مورد استفاده قرار داد. می توانید از ویندوز هِلو برای ورود به ویندوز ۱۰ بر روی این نوت بوک نصب کنید. سه درگاه به صورت درگاه USB تایپ C , پورت HDMI و درگاه معمولی USB در نظر گرفته شده است. اما مهم ترین تغییر ارتقای باتری این دستگاه نسبت به مدل های قبلی است. ظرفیت باتری Notebook 9 Pen و Notebook 9 , هفتاد و پنج واتی بوده و از قابلیت فست شارژ بهره مند هستند. شرکت سامسونگ قول داده در اوایل سال ۲۰۱۸ , هر دو مدل را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج