۶۴۹۳۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش لایه‌های امنیتی مجلس متوقف می شود؟

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با رد افزایش بودجه مجلس تاکید کرد که افزایش لایه‌های امنیتی مجلس با بودجه فعلی میسر نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با رد افزایش بودجه مجلس تاکید کرد که افزایش لایه‌های امنیتی مجلس با بودجه فعلی میسر نیست.

محمد خدابخشی با بیان این‌که «بودجه مجلس برای سال ۹۷ در لایحه دولت دقیقا همان بودجه ۹۶ است»، اظهار کرد: در بودجه ۹۶ مجلس هم هنوز ۵ میلیارد تومان از بدهی ناظرین انتخابات شوراها پرداخت نشده و اگر همان بودجه ۹۶ برای ۹۷ تکرار شود قابل پرداخت نخواهد بود.

وی افزود: افزایش لایه‌های امنیتی مجلس پس از حملات تروریستی و خرید برخی املاک و تکمیل ساختمان‌های نیمه کاره به خاطر کمبود فضای فیزیکی مجلس و دفاتر نمایندگان در تهران هم با بودجه ۹۶ نیز قابل انجام نیست. از طرفی ریاست محترم مجلس و همین طور کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هم با افزایش بودجه مجلس به شکل غیرمتعارف و متمایز از سایر دستگاه‌ها مخالف هستند.

وی یادآور شد: فضاسازی‌های اخیر در مورد افزایش بودجه مجلس و رشد ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان هم کذب محض و در راستای تخریب مجلس است؛ مجلسی که قدرتش را از مردم می‌گیرد و قرار است کارهای خطیر قانونگذاری و نظارت را انجام دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مطابق قانون هر نماینده هم‌تراز وزیر محسوب می‌شود اما امکانات در اختیار نماینده به اندازه امکانات یک بخشدار هم نیست. در هر صورت چنین افزایشی که گفته شده در بودجه مجلس انجام نشده و نمایندگان هم به دنبال افزایش حقوق خود نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج