۶۴۹۵۱۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آماده باش ترافیکی پلیس برای شب یلدا

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی معابر تهران در شب یلدا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی معابر تهران در شب یلدا خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی درگفت‌وگو با ایسنا با بیان این که پیش بینی می‌شود که امشب برای شب یلدا در برخی از معابر ترافیک پرحجم داشته باشیم، اظهار کرد: در همین راستا مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای روان سازی ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان این‌که مناطقی که احتمال می‌رود ترافیک بیشتری داشته باشد از سوی پلیس شناسایی و تحت پوشش کامل قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به این که امروز طرح زوج و فرد از در منازل تا ساعت ۱۹ لغو شده است. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که حجم ترافیک در معابر تهران افزایش بیشتری داشته باشد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این‌که ماموران پلیس در اطراف پمپ‌های بنزین نیز حضور پررنگی دارند، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که به منظور مدیریت ترافیک زمان سفرهای درون شهری خود را توزیع کرده و به ساعات آغازین شب موکول نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پلیس

      خوش بحال مردم وثروتمندان ماپلیس ها نگهبانی میدیم دورازخانواده تاشب یلدا به هموطنان باخوردن اجیل ومیوه وتنقلات خوش بگذره .ماکه بدبختیم خانوادمان هم بدبختر .پول که نداریم بااین حقوقی که به مامیدن سالی یکبار هم میوه نمیخوریم ایکاش نمایندگان به ماهم ۷۰درصد افزایش حقوق میدادن وقدر نیروهای مسلح کشورشانو میدانستن .بقول خودشان ن مسلح بازوی راست کشورن ولی ازلحاظ معیشت صفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج