۶۵۰۱۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نصاری: شیخ ویسی تیم ما را نجات داد

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد آبی‌پوشان اهوازی و صنعت نفت آبادان برگزارکننده دیدار نهایی جام حذفی باشند.

خبرگزاری تسنیم: حکیم نصاری در خصوص حضور استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم پرقدرت تراکتورسازی را شکست دادیم. شاید آنها در بحث مالکیت توپ وضعیت بهتری داشتند، اما در طول ۹۰ دقیقه موقعیت‌های ما بهتر بود. احتمال داشت در این بازی کار به وقت اضافه نکشد و حتی ما شکست بخوردیم، ولی نکته مهم این بود که با سوپرواکنش وحید شیخ‌ویسی به نیمه نهایی رفتیم و او تیم ما را نجات داد.

وی همچنین راجع به قرعه استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و شانس قهرمانی شاگردان ویسی در این رقابت‌ها گفت: جام حذفی مثل لیگ برتر نیست و ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه از رفتن به فینال محروم شویم. در جام حذفی حتی نایب قهرمانی هم ارزش ندارد و تمام بچه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانیم از این شانس استفاده کنیم. بازی با خونه به خونه اصلاً آسان نیست، ولی تلاش می‌کنیم که به فینال برویم و امیدوارم شاهد یک فینال تمام خوزستانی باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر نیز تصریح کرد: ما این فصل دو بار آنها را شکست دادیم و طبیعتاً تراکتورسازی دنبال جبران است. با این حال ما می‌خواهیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم و در تبریز دنبال شکست‌دادن تراکتورسازی هستیم. می‌خواهیم با پیروزی در این بازی موقعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج