۶۵۰۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جنتی: به فشارها توجهی نمی‌کنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به توصیه ها و فشارها توجه نمی کنم بلکه بر اساس تصمیم خود که حاصل مشورت و شناخت است، عمل می کنم.

واحد مرکزی خبر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: به توصیه ها و فشارها توجه نمی کنم بلکه بر اساس تصمیم خود که حاصل مشورت و شناخت است، عمل می کنم.

علی جنتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوالی درخصوص این که این روزها رفت و ‌آمدهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد آیا شما خبر دارید؟ گفت: ممکن است خبر نداشته باشم.

خبرنگار در ادامه پرسید: شنیده ها حاکیست این افراد با رفت و آمدها در صدد ابقای بعضی مدیران هستند که جنتی پاسخ داد من اصولا خودم و با شناختم تصمیم می گیرم.

وی گفت: ‌این گونه نیست که بر اساس توصیه ها یا فشارها تصمیم بگیرم یا برخی فشارها مانع تصمیم گیری درست شود.

جنتی افزود: ‌سعیم این است که هر حوزه ای را اول بشناسم و پیچیدگی هایش را درک کنم بعد هم عناصر مختلفی که معرفی می شوند وضع آنان را بررسی و به بهترین گزینه دست پیدا کنم وقتی که بهترین گزینه را پیدا کردم عمل خواهم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است همه رایزن های فرهنگی عوض شوند؟ گفت: خبرهایی که اصولا در رسانه ها به این صورت پخش می شود به نظرم عموما ساخته و پرداخت ذهن افراد خاص است.

وی با بیان این که این طور نیست که همه رایزن ها عوض شوند، افزود:‌ مگر همه رایزن ها آدم های ناصالحی بودند که بخواهند عوض شوند؛ بالاخره در بین اینها افراد صالح و شایسته ای وجود دارند که از گذشته هم در مسئولیت های فرهنگی خارج از کشور هم بودند.

جنتی گفت: آنانی که صلاحیت لازم را دارند کماکان کار خود را ادامه می دهند.

وی با بیان این که اصل بر ثبات مدیریت هاست، افزود: در حوزه هایی که بنا بر تغییر نیست در پی جابجایی نیستم؛ البته این به این معنا نیست که در حوزه ای که حکم زده نشده است افراد در سمت خود باقی می مانند اما برخی حوزه هایی که نیاز به جابه جایی و تغییر دارد پس از مطالعه کافی در این حوزه، اقدام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهم این است افرادی که انتخاب می شوند به حوزه تخصصی شان شناخت کافی داشته باشند و در عمل کارآمدی خود را نشان داده باشند که با قوت بیشتری کار بکنیم.

جنتی افزود: به دنبال گزینه ای هستم که در هر حوزه ای وارد می شود بتواند با کارآیی، تخصص و مقبولیت در آن جمع، کار خود را دنبال کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج