۶۵۰۳۴۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات پیشنهاد دولت برای حذف یارانه پردرآمدها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات پیشنهاد دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها در سال ۹۷ را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷ و حذف یارانه پردرآمدها طبق این لایحه، گفت: طبق لایحه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرده، قرار است یارانه نقدی پردرآمدها از سال ۹۷ حذف شود.

وی با تأکید بر اینکه می‌بایست سازوکارهای لازم برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها وجود داشته باشد، اظهار داشت: متأسفانه دولت به تکلیفی که مجلس طبق قوانین بودجه‌های سال‌های گذشته برای شناسایی دهک‌های درآمدی معین کرده بود، عمل نکرده است، بنابراین شناسایی دهک‌های پردرآمدی نیز در سال ۹۷ میسر نخواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از برنامه‌های دولت برای شناسایی دهک‌های درآمدی طبق لایحه بودجه ۹۷ که تقدیم مجلس کرده است، خبر داد و افزود: دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ که تقدیم مجلس کرده، می‌خواهد فقط یارانه افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و افراد ساکن در روستاها را پرداخت و یارانه سایر افراد را حذف کند.

لاهوتی، پیشنهاد دولت برای چگونگی شناسایی دهک‌های پردرآمدی جامعه را مناسب ندانست و تأکید کرد: می‌بایست دهک‌های درآمدی جامعه براساس میزان درآمد و هزینه‌هایشان شناسایی شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: حذف یارانه نقدی پردرآمدها باید از سازوکار مشخصی تبعیت کند، نمی‌شود بی‌حساب و کتاب یارانه‌های نقدی افراد را حذف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م

      حق مردم هست یارانه فقیرو ثروتمند فرقی ندارن

    • ناشناس

      نباید قطع بشه حتما باید تو روستا نشست یا زیر نظر نهادی بود اون بدبختی که کارگر هست ماهی 400کرایه خونه میده مایه داره ؟آقای روحانی.، شهر نشینی که دردسرش بیشتره مجلس نبایدتصویب کنه نباید یارانه حق همه ملت هست

    • چراغی

      برای قطع یارانه مان هم معترض نیستیم و هیچ خواسته ای هم نداریم فقط شمارا بخدا پولهای قبضه شده مان در ثامن الائمه راکه پس انداز عمری جان کندنمان است پس بدهید .

    • بدون نام

      اگر واقعا یاران پردر آمدها قطع شود یا آنه که حققشون از سه میلیون بیشتر قطع شود اشکالی ندارد ولی اگر یه اشباه یارانه حتی یک نفر که بیکار است یا یک میلیون حقوق میگیرد اشکال دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج