۶۵۰۸۶۴
۴ نظر
۵۰۵۴
۴ نظر
۵۰۵۴
پ

گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

کاملاً قابل درک است که بازیگران سریال های تلویزیونی نسبت به فیلم های سینمایی از شهرت کمتری برخوردار بوده و دستمزد بسیار کمتری نیز دریافت کنند. اما این رویه همیشه به همین شکل نیست و گاهی اوقات یک سریال تلویزیونی به چنان محبوبیتی دست می یابد که باعث می شود دستمزد بازیگران آن نیز به سرعت چند برابر شود.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: کاملاً قابل درک است که بازیگران سریال های تلویزیونی نسبت به فیلم های سینمایی از شهرت کمتری برخوردار بوده و دستمزد بسیار کمتری نیز دریافت کنند. اما این رویه همیشه به همین شکل نیست و گاهی اوقات یک سریال تلویزیونی به چنان محبوبیتی دست می یابد که باعث می شود دستمزد بازیگران آن نیز به سرعت چند برابر شود.
اخیراً نیز مشاهده شده که بازیگران درجه یک سینما به حضور در سریال های تلویزیونی روی آورده و برای این کار دستمزدهای گزافی نیز گرفته اند زیرا بازیگر بزرگ تماشاگران زیادی را پای سریال مذکور خواهد کشاند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بازیگرانی که بیشترین دستمزد را برای بازی در سریال های تلویزیونی دریافت کرده و یا می کنند آشنا کنیم.
۱۰-جان کرایر- ۶۵۰.۰۰۰ دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

سریال «دو مرد و نصفی» (Two and a Half Men) به اندازه کافی درآمدزایی داشت که جان کرایر، یکی از بازیگران اصلی این سریال که از شبکه سی بی اس پخش می شد، برای هر اپیزود بیش از ۶۵۰.۰۰۰ دلار دستمزد می گرفت. در سال ۲۰۰۳ کرایر نقش یک پدر مجرد دائماً استرسی را بازی کرد که مجبور بود از پسرش به تنهایی نگهداری کند. کرایر این سریال را به یک سریال جذاب و کمدی موفق تبدیل کرد که بسیاری عاشق شوخ طبعی های او بودند تبدیل کرد و برای این هنرنمایی خود دو بار برنده جایزه امی شد. آخرین اپیزود از این سریال در سال ۲۰۱۵ پخش شد و کرایر تنها بازیگری بود که در تمام این سال ها به طور ثابت در آن حضور داشت.
۹- اشتون کوچر- ۷۵۰.۰۰۰ دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

اشتون کوچر جانشین یکی از ستارگان مشهور دنیای تلویزیون شد و برای این کار نیز دستمزد بالایی دریافت کرد. او در سریال «دو مرد و نصفی» جای چارلی شین مشهور در نقش چارلی را گرفت که در سال ۲۰۱۱ از این نقش کنار گذاشته شد. کوچر در این سریال نقش والدن اشمیت میلیاردر را بازی می کرد که خانه در رهن سنگین چارلی را می خرد و به آلن سوگوار اجازه می دهد که در آن زندگی کند.
۸- جری سینفلد- ۱ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

سریال «سینفلد» (Seinfeld) موفقیتی چشمگیر بود که برنده ۱۰ جایزه امی شده و عبارات و واژه های جدید را وارد گفتمان آمریکایی کرد. این سریال کمدی که برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ از شبکه ی ان بی سی پخش شد با دیگر سریال های این ژانر تفاوت های زیادی داشت و با استقبال تماشاگران مواجه شد. شبکه ان بی سی با پیشنهاد باورنکردنی ۵ میلیون دلار برای هر اپیزود تلاش کرد که این سریال را در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ نیز ادامه دهد اما سینفلد نپذیرفت و خواست که این سریال را در اوج به پایان برساند.
۷- هلن هانت و پل ریسر- ۱ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

مدیران اجرایی شبکه ان بی سی در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفتند که برای هر اپیزود از سریال «من دیوانه توام» (Mad About You) یک میلیون دلار دستمزد به هلن هانت و پل ریسر بدهند. زمان بسیار مهم بود و این قرارداد تنها ساعاتی قبل از آن که هانت برای بازی در فیلم «بهتر از این نمیشه» (As Good as It Gets) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شود به امضا رسید این مبلغ چهار برابر دستمزد این دو در سال های گذشته برای بازی در نقش یک زوج نیویورکی در این سریال بود.
۶- بازیگران سریال «دوستان»- ۱ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

در سال ۱۹۹۶ دستمزد تمامی بازیگران سریال «دوستان» (Friends) تهیه شده در شبکه ان بی سی به ۱۰۰.۰۰۰ دلار افزایش یافت که دو برابر دستمزد قبلی آن ها بود. اما دو سال بعد این دستمزد به ۷۵۰.۰۰۰ دلار برای هر اپیزود افزایش یافت. دو سال بعد جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کوردو، مت لبلانک، متیو پری و دیوید شویمر هر کدام یک میلیون دلار برای هر اپیزود از پربیننده ترین سریال تلویزیونی دوران خود دریافت می کردند. این رقم با توجه به تورم امروزی به عدد خیره کننده ۱.۵ میلیون دلار برای هر هفته می رسد. البته این دستمزدهای بالا هیچگاه باعث ورشکست شدن شبکه ان بی سی نشد.
۵- بازیگران اصلی سریال «تئوری بیگ بنگ»- ۱ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

دوستانی که در کنار هم می مانند دستمزد یکسانی نیز دریافت خواهند کرد. جیم پیرسون، جانی گالکی و کالی کووکو در سال ۲۰۱۴ برای حضور در فصول هشتم، نهم و دهم سریال پرطرفدار «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) از شبکه سی بی اس به صورت مشترک با مدیران شبکه وارد مذاکره شدند. بر اساس گزارش ها هر کدام از این بازیگران برای هر اپیزود از فصول گفته شده یک میلیون دلار دریافت کرده و بندهایی نیز در قرارداد آن ها وجود داشت که درآمد آن ها در طی این مدت را به ۱۰۰ میلیون دلار می رساند.
۴- تیم آلن- ۱.۲۵ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

از یک قاچاقچی مواد مخدر تا دنیای کمدی و نویسنده پرفروش ترین کتاب سال، تیم آلن زندگی پرفراز و نشیبی داشت و هر سال بهتر از سال گذشته خود عمل کرده است. بنابراین جای تعجب ندارد که شبکه ان بی سی در سال ۱۹۹۸ برای بازی در هر اپیزود سریال «Home Improvement» ۱.۲۵ میلیون دلار به وی دستمزد می داد. این سریال کمدی اگر چه اکنون دیگر شهرت سابق را ندارد اما در میان یکی از بهترین و پرتماشاگرترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون قرار دارد. پس از پایان این سریال او همچنان به موفقیت در سریال های تلویزیونی ادامه داد و در سال ۲۰۱۱ با یک سریال تلویزیونی موفق دیگر به نام «آخرین مرد مقاوم» (Last Man Standing) به تلویزیون بازگشت.
۳- کلسی گرمر-۱.۶ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

در اواسط دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ کلزی گرامر نقش دوست داشتنی یک روانشناس به نام فریزر کرین را در سریال معروف شبکه ان بی سی با نام «Cheers» بازی می کرد که ابتدا قرار بود تنها به عنوان مهمان در ۴ اپیزود حضور داشته باشد. اما نقش گرمر چنان مورد توجه قرار گرفت که پس از پایان این سریال در سال ۱۹۹۳ سریال دیگری بر مبنای شخصیت فریزر با همین نام ساخته شد. در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ وی برای هر اپیزود ۱.۶ میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد. بدین ترتیب گرمر در دو فصل پایانی این سریال بیش از ۷۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.
۲- روی رومانو- ۱.۸ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

سریال «همه ریموند را دوست دارند» (Everybody Loves Raymond) بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۵ پخش می شد و تنها فصل دهم در میان ۱۰ سریال پربیننده سال قرار گرفت. این فصل خود به اندازه یک سوم تمام بیننده های فصول دیگر بیننده داشت و در کل ۱۳ جایزه امی دریافت کرد. در آن دوران روی رومانو پردرآمدترین بازیگر سریال های تلویزیونی بود که برای هر اپیزود ۱.۸ میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد. دستمزد قبلی او هفته ای ۸۰۰.۰۰۰ دلار بود. بدین ترتیب برای فصل آخر رومانو در حدود ۵۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.
۱-چارلی شین- ۲ میلیون دلار
گران‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی تاریخ

در سال ۲۰۱۱ وقتی که سریال «دو مرد و نصفی» بهترین و پربیننده ترین سریال تلویزیونی شبکه سی بی اس بود، تیم تولید این شبکه اعلام کرد چارلی شین همکاری لازم را با سازندگان این سریال ندارد، به سختی دیالوگ هایش را حفظ می کند، حرف های ناخوشایندی در سر صحنه می زند و از لحاظ فیزیکی توان ادامه کار را ندارد. اخباری در مورد سوء مصرف مواد مخدر و بدرفتاری های او در سر صحنه نیز به گوش می رسید. در آن زمان هنوز ۸ اپیزود از فصل جاری و ۲۴ اپیزود از فصل بعدی سریال باقی مانده و چارلی شین برای بازی در آن ها قرارداد امضا کرده بود. در نهایت وی بازی در سریالی که برای هر اپیزود آن ۲ میلیون دلار دریافت می کرد را از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرته

      پاسخ ها

      • Sami

        بیگ بنگ تئوری عالییییه
        هر هفته منتظر قسمت جدید هستم.
        امیدوارم فصل جدید و با ازدواج شلدون هم زیبا و دوست داشتنی باشه

    • زهرا گل

      بهترین سریالی که هر دقیقه اش می‌خندیدم دو مرد و نصفی بود و قبلش هم فرندز !!!! عالی عالی بودن این دوتا!!!!! هنوز هم که هنوزه واسه تغییر روحیه نگاشون میکنم

    • مصطفی

      چارلی شین منحرف جنسیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج