جاباما
۶۵۱۳۷۸
۶ نظر
۵۰۳۳
۶ نظر
۵۰۳۳
پ

بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

شرکت Honor در دوره فعالیت خود گوشی های هوشمند متعددی را روانه بازار کرده که همگی در یک ویژگی با هم مشترک هستند و آن ویژگی، قیمت ارزان و رقابتی است؛ در ادامه به معرفی برترین گوشی های برند Honor می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: شرکت Honor در دوره فعالیت خود گوشی های هوشمند متعددی را روانه بازار کرده که همگی در یک ویژگی با هم مشترک هستند و آن ویژگی، قیمت ارزان و رقابتی است؛ در ادامه به معرفی برترین گوشی های برند Honor می پردازیم.
شرکت Honor چند سال پیش و به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت Huawei کار خود را آغاز نمود؛ تا به اینجای کار گران ترین محصول این برند گوشی هوشمند Honor ۹ با قیمتی در حدود یک میلیون و نهصد هزار تومان است که از ویژگی هایی مانند دوربین دو گانه با کیفیت، طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا و سخت افزاری قدرتمند بهره می برد؛ ارزش خرید این گجت مانند هر محصول دیگری از برند Honor بالاست و برای در اختیار داشتن گوشی هوشمند مشابهی از سایر برند ها باید هزینه به مراتب بیشتری را صرف کنید.

1- Honor 9

قیمت: حدودا یک میلیون و نهصد هزار تومان

تاریخ عرضه: جولای 2017
بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

شرکت Honor توانست تا با عرضه Honor 9 بار دیگر گوی رقابت را از سایر رقبای خود برباید، با نگاهی سریع به مشخصات فنی و ویژگی های این گجت به یاد گوشی P10 شرکت هواوی خواهید افتاد که البته هر دو این گجت ها در یک محدوده قیمتی قرار دارند. Honor 9 در مقایسه با اصلی ترین رقیب خود و یا OnePlus 5 نیز قیمت پایین تری دارد و این در حالی است که OnePlus 5، خود از جمله به صرفه ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

Honor ۹ چه به لحاظ قدرت سخت افزاری و چه از نظر ویژگی هایی که به کاربر ارائه می دهد، گجتی به روز و حتی قابل مقایسه با پرچمداران گران قیمت سال ۲۰۱۷ بازار گوشی های هوشمند است؛ البته ویژگی هایی نمایشی و لوکسی مانند صفحه نمایش Quad HD با پشتیبانی از فناوری HDR در تولید آن به کار نرفته است، اما این مسئله نمی تواند به عنوان نقطه ضعفی برای این گجت تلقی شود چون اکثر کاربران نمی توانند تفاوتی در دقت تصویر یک صفحه نمایش Full HD و نمونه ای با دقت تصویر Quad HD قائل شوند.

رابط کاربری روان و کاربردی، طراحی زیبای بدنه و کیفیت ساخت بالای آن، عملکرد بی نقص، سریع و عمر طولانی باتری همگی از ویژگی های مثبت موجود در این گجت هستند؛ البته نقاط ضعفی مانند مشکلاتی جزئی در عملکرد دوربین و شکنندگی قاب پشتی در آن وجود دارند که با در نظر گرفتن سایر ویژگی های مثبت Honor 9 می توانیم از آن ها چشم پوشی کنیم.

۲- Honor ۸

قیمت: حدودا یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان

تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۱۶
بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

یکی دیگر از محصولات شرکت Honor که توانسته تا کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد Honor ۸ است که طراحی زیبا، عملکرد فنی قدرتمند و ویژگی هایی مانند سنسور اثر انگشت را با قیمتی نازل در اختیار کاربران قرار می دهد. بدنه براق این گجت جذاب و به طور فوق العاده ای مقاوم است ولی جذب بالای لک و اثر انگشت و نیز مقاومت پایین آن در مقابل خط و خش و خراشیدگی، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

صفحه نمایش 5.2 اینچی به کار رفته در تولید این گوشی دقتی Full HD داشته و رنگ های آن کاملا زنده و واقعی هستند؛ درخشندگی بالا نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت موجود در صفحه نمایش این گوشی است که باعث شده تا در هنگام استفاده از Honor 8 در زیر نور مستقیم خورشید نیز مشکلی نداشته باشید. شرکت سازنده از ماژولی دوگانه برای دوربین اصلی Honor 8 استفاده کرده است و این ویژگی Honor 8 را در زمره به روز ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار قرار می دهد.

ویژگی های متعدد و کاربردی، سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا دلایلی محکم برای جلب توجه کاربران به این گجت هستند و با در نظر گرفتن قیمت این گجت، Honor ۸ به یکی از سرسخت ترین رقبای موجود برای OnePlus۳ و سایر گجت های موجود در محدوده گوشی های هوشمند میان رده تبدیل شده است.

3- Honor 8 Pro

قیمت: حدودا یک میلیون و هشتصد هزار تومان

تاریخ عرضه: آوریل 2017
بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

Honor 8 Pro یکی از گران ترین محصولات تولید شده توسط شرکت Honor است که با بهره مندی از سخت افزاری فوق العاده به روز و ویژگی هایی جذاب، ارزش خرید بالایی را نشان می دهد. در واقع اگر از ویژگی هایی مانند طراحی و دوربین آن فاکتور بگیریم، Honor 8 Pro شباهت بسیاری به گوشی P10 Plus شرکت هواوی دارد و می تواند به عنوان جایگزینی ارزان تر برای آن در نظر گرفته شود.

Honor ۸ Pro با بهره مندی از صفحه نمایشی با دقت Quad HD و قدرت سخت افزاری سطح بالا هنوز هم چیزی در حدود ششصد هزار تومان از گوشی P۱۰ Plus شرکت هواوی ارزان تر است و عمر باتری بیشتری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

صفحه نمایش 5.7 اینچی و با کیفیت این گجت می تواند نظر علاقه مندان به تماشای محتوای چند رسانه ای را به خود جلب کند؛ Honor 8 Pro از فناوری واقعیت مجازی هم پشتیبانی می کند و از این بابت نیز می توان آن را در میان سایر گوشی های هوشمند به روز بازار قرار داد.

۴- Honor ۷X

قیمت: حدودا یک میلیون تومان

تاریخ عرضه: دسامبر ۲۰۱۷
بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

کاهش حداکثری در حاشیه صفحه نمایش یکی از حوزه های مورد رقابت در میان سایر شرکت های فعال در بازار گوشی های هوشمند است؛ پرچمداران بسیاری در این حوزه خوش درخشیده اند و محصولاتی مانند گلکسی نوت ۸ شرکت سامسونگ، V۳۰ شرکت ال جی و iPhone X از جمله آنها هستند. همانطور که مشخص است کاهش حداکثری در حاشیه صفحه نمایش تا به اینجای کار فقط در تولید گوشی های پرچمدار و گران قیمت دیده شده و هیچ شرکتی گوشی های میان رده خود را به این شکل طراحی نکرده است، حداقل هیچ شرکتی به جز Honor.

Honor 7X را بدون شک می توان زیبا ترین گوشی هوشمند میان رده بازار دانست؛ البته زیبایی ظاهری تنها یکی از ویژگی های جذاب این گجت است. دوربین اصلی این گوشی از ماژولی دوگانه بهره می برد و این مسئله نظر کاربران علاقه مند به حوزه عکاسی را به Honor 7X جلب خواهد کرد، از طرف دیگر رابط کاربری موجود در Honor 7X عملکردی روان و بی نقص را نشان می دهد و رضایت هر کاربری را به دنبال خواهد داشت.

اگر از علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال بر روی صفحه نمایش یک گوشی هوشمند باشید Honor ۷X یکی از بهترین و البته ارزان ترین گزینه های پیش روی شماست؛ صفحه نمایش ۶ اینچی این گجت دقتی Full HD دارد و نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ آن لذت تماشای فیلم های سینمایی بر روی یک گوشی هوشمند را دو چندان کرده است.

5- Honor 6X

قیمت: حدودا هشتصد هزار تومان

تاریخ عرضه : ژانویه 2017
بهترین گوشی‌های Honor موجود در بازار

اگر توان پرداخت قیمت های مربوط به سایر گوشی های موجود در این مطلب را نداشته و یا به هر دلیلی علاقه ای به صرف هزینه زیاد برای خرید یک گوشی هوشمند ندارید، جای نگرانی ای نیست چون Honor 6X تنها هشتصد هزار تومان قیمت دارد و با وجود قیمتی نازل هنوز ویژگی هایی مانند صفحه نمایشی با دقت Full HD و یا دوربین دوگانه را در اختیار شما گذاشته است.

طراحی بدنه زیبا و دوست داشتنی بوده و جنس به کار رفته در تولید آن فلزی است که حس کیفیت را به کاربر القا می کند؛ عمر باتری Honor ۶X حتی به هنگام استفاده سنگین نیز کمتر از یک روز نخواهد بود، Honor ۶X به همان رابط کاربری Emotion UI موجود در گوشی های گران قیمت تر شرکت Honor مجهز شده است و در نهایت شاهد به کار گیری سنسور اسکن اثر انگشت در قاب پشتی این گجت هستیم. دوربین اصلی و دوگانه Honor ۶X کیفیتی که از آن انتظار داشتیم را نشان نمی دهد و مهم ترین نقطه ضعف آن مربوط به عدم توانایی در ثبت عکس هایی واضح در محیط های تاریک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت دقیق هونور هفت

    • بدون نام

      قیمت دقیق هونور هفت

    • بدون نام

      قیمت دقیق هونور هفت

    • منکه منم

      قیمتا چی بوده چی شده !!!

    • منکه منم

      قیمتا چی بوده چی شده !!!

    • ممد

      گور پدر .........که
      دنیارو خراب کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج