۶۵۱۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۱۰)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. آخرین فهرست ما را پیگیری کنید. امیدوارم که مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)





برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. آخرین فهرست ما را پیگیری کنید. امیدوارم که مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

کنسرواتوریم (Conservatorium) در امستردام، هلند

نوسازی بسیار خوبی بر روی یک بانک قرن نوزدهمی توسط طراح میلانی، پیه رو لیسونی، تبدیل به هتل کنسرواتوریم 129 اتاقی در مقابل سه تا از بهترین موزه های امستردام شده است. از خیابان می توانید ساختمان های نئوگوتیک را مشاهده کنید، و وقتی وارد این هتل می شوید یک تالار اصلی (آتریوم) شیشه ای مدرن را می بینید. داخل آن از تیرهای فولادی و دیوارهای آجری درست شده و کاشی و سرامیک های آن آنتیک است. ترکیب قالی و راهروهای سنگی در کنار پلکان بتنی و مبلمان ایتالیایی نیز به چشم می آید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

هتل تانتالو (Tántalo Hotel) در پاناما سیتی، پاناما

این هتل هم نتیجه نوسازی ساختمانی در کاسکو ویجو است که ۱۱ اتاق دارد و غذاهای خوشمزه ای هم در این هتل ارائه می شود. روی سقف آن هم یک کافی شاپ ساخته اند. انواع و اقسام کارهای هنری پرنشاط و شاد هم در آن قرار داده شده است. در سقف سالن غذاخوری آن شبکه بزرگی از سیم های سیاه و حباب های لامپ کشیده شده است و در آتریوم سه طبقه آن هم یک باغچه عمودی ساخته شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

جی دبلیو ماریوت (JW Marriott) در کوسکو، پرو

هتلی ۱۵۳ اتاقه در سطح پلازا که اطراف خرابه های صومعه ای قرن شانزدهمی ساخته شده که در اثر زلزله ویران شد. در سالن های نمایش آن آثار هنری و کارهای دستی کشف شده به هنگام حفاری به نمایش گذاشته شده اند. این هتل فقط دو خیابان از پلازا دو آرماس فاصله دارد و دارای دو رستوران پرویی مدرن، یک اسپا با استخر آب گرم و سالن های جلسه و کنفرانس است. این هتل بزرگترین هتل شهر است و با ستون های سنگی سنگین، ورقکاری های طلایی، صندلی های چرمی و چوب های تیره شناخته می شود. ویژگی های معماری تاریخی آن شامل ورودی سنگی قرن نوزدهمی و دیوارهای شیشه ای اینکایی در طبقه زیرزمین می شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

پالاچیو نازارناس (Palacio Nazarenas) در کوسکو، پرو

پنجاه و پنج سوئیت زیبا و دلباز در ساختمانی قرن شانزدهمی که فقط چند قدم از پلازا دو آرماس فاصله دارد. زیبایی و شکوه سبک مستعمره ای آن - مبلمان چوبی کنده کاری شده، محوطه هایی با عطر خوش گیاهان معطر و راهروهای سنگی قدیمی - آن را تبدیل به هتل لوکسی کرده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

فیرمونت ماکاتی و رافلز ماکاتی (Fairmont Makati and Raffles Makati) در مانیل، فیلیپین

دو هتل با بخش های مشترک در آسمانخراشی در منطقه تجاری و شلوغ ماکاتی واقع شده اند. مبلمان ماهوگانی، پارچه های خاکستری و آثار هنری زیبا این هتل ها را می آرایند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

جزیره ال نیدو پانگولاسیان (El Nido Pangulasian Island) در پالاوان، فیلیپین

ال نیدو که لوکس ترین جزیره مجمع الجزایر پالاوان است، ۴۲ ویلا دارد که در کنار خلیجک شن سفید خلیج زمردی باکوئیت در دریای چین جنوبی واقع شده است. این جزیره استخر خوش نقشه سنگی، اسپا و یک مرکز شیرجه دارد. ویلاهای سقف بلند شیروانی دار که بعضی از آنها استخر و تراس های چوبی دارند، با آرامشگاه های بالش سفید تجهیز شده اند. بخش های مشترک در هوای آزاد با مجسمه ها و گلدان هایی از چوب محلی آراسته شده اند و مناظر طلوع و غروب خورشید از زیباترین مناظر این جزیره است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

گردشگاه جزیره ددون (Dedon Island Resort) در سیارگائو، فیلیپین

ویلاهای تجملی زیبا در جزیره ای دورافتاده با سواحلی از شن های سفید، دهکده های ماهیگیری کوچک و نواحی موج سواری در کلاس جهانی، توصیف کوچکی از زیبایی جزیره ددون هستند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

ویلا اکستراموروس (Villa Extramuros) در النتجو، پرتغال

یک ویلای روستایی ۵ اتاقه در ۶۸ مایلی شرق لیسبون قرار گرفته است. شهر اوورا که یک مکان میراث جهانی است، فقط ۱۵ دقیقه با اتومبیل از آن فاصله دارد. نمای بیرونی سفید آن از لو کوربوزیه الهام گرفته شده است و این ویلا در میان زیتون زارها قرار گرفته است. اتاق های سبک مینیمالیستی آن با رنگ های خنثی، میزهای مرمری دارد و با تصاویری از هنرمند کاتالان آدریا گولا تزئین شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

فازندا نووا (Fazenda Nova) در الگاروه، پرتغال

یک مهمانخانه روستایی با زیبایی شرقی روستایی که از شهر تاویرا زیاد دور نیست. روستایی ولی شیک و باکلاس است و در میان باغ های انبوه ایبریا واقع شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)

هتل کوکینگ اند نیچر ایموشنال (Cooking & Nature Emotional Hotel) در آلوادوس، پرتغال

یک پناهگاه جدید از جنس شیشه و بتن با ۱۲ اتاق عجیب و غریب در دره روستایی آلوادوس، در ۷۰ مایلی شمال لیسبون قرار گرفته است. این هتل در یک پارک ملی قرار گرفته است و با تپه های آهکی، زیتون زار ها و مزارع محاصره شده است. دنیاهای کوچکی از فانتزی های متفاوت، هیجان سافاری آفریقایی، رمانس فرانسوی و قالی های روشن و کفپوش های آهکی رنگ در ترکیب با مبلمان چوبی، شگفتی آفریده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (10)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج