جاباما
۶۵۱۶۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حساب کاربری جولیان آسانژ در توئیتر ناپدید شد

به دلایلی نامعلوم، حساب کاربری جولیان آسانژ در توئیتر از دسترس خارج شده است که نشان از حذف اکانت این افشاگر اطلاعات محرمانه دارد.

به گزارش دیجی کالا مگ، خبر حذف شدن حساب کاربری توییتر جولیان آسانژ توسط فرد یا وب‌سایتی اعلام شد که از ۱۸ سپتامبر سال جاری میلادی هر ساعت یک بار تصویری از وضعیت حساب کاربری آسانژ تهیه می‌کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، حساب کاربری آسانژ تقریبا در ساعات اولیه بامداد و نزدیک به ساعت یک به وقت گرینویچ حذف شد.
حساب کاربری توییتر جولیان آسانژ، مؤسس سایت ویکی‌لیکس به دلایل نامعمولی در دسترس نیست که گمانه‌هایی مبنی بر حذف این اکانت از توییتر مطرح کرده است. هنوز مشخص نیست چرا جولیان آسانژ حساب کاربری خود را در توییتر حذف کرده است.

شواهد امر نشان از این دارند که این حساب کاربری از سوی توییتر غیر فعال نشده و جولیان آسانژ از روز جمعه، توییتی منتشر نکرده است. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، پابرجا بودن اکانت توییتر ویکی‌لیکس است. حتی در ویکی‌لیکس نیز شاهد انتشار توییتی برای روشنگری در خصوص دلیل حذف حساب کاربری جولیان‌ آسانژ نیستیم.

در صورتی که یکی از دنبال‌کنندگان جولیان آسانژ بودید، حال با جستجوی نام آسانژ نتیجه‌ای به نمایش درنمی‌آید. باید دید آیا جولیان آسانژ واکنشی به اخبار منتشرشده و حذف اکانت خود نشان خواهد داد و این موضوع را تشریح می‌کند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج