۶۵۲۰۸۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ با روحانی چه کنیم؟

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: این روزها لحظه به لحظه ارتفاع امواج انتقادات به حسن روحانی بیشتر می‌شود؛ از راه نیافتن زنان به ورزشگاه و کابینه گرفته تا معطل ماندن بعضی از اصول قانون اساسی و بیکاری و فقر و خودکشی و گرانی بنزین و تخم‌مرغ و عوارض خروج از کشور‌. اما به راستی حالا باید چه کرد؟ با این آقای روحانی چه باید کرد؟

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: این روزها لحظه به لحظه ارتفاع امواج انتقادات به حسن روحانی بیشتر می‌شود؛ از راه نیافتن زنان به ورزشگاه و کابینه گرفته تا معطل ماندن بعضی از اصول قانون اساسی و بیکاری و فقر و خودکشی و گرانی بنزین و تخم‌مرغ و عوارض خروج از کشور‌. اما به راستی حالا باید چه کرد؟ با این آقای روحانی چه باید کرد؟

راه‌های پیشنهادی

۱- معامله با روحانی: همان‌طور که این روزها همه دارند با روحانی معامله می‌کنند ما هم معامله کنیم‌. مثلا به او بگوییم: یا همین الان زنان را به استادیوم راه می‌دهی یا در انتخابات بعدی به جای اسم کاندیدای مورد حمایتت، توی برگه‌ها رای می‌نویسیم: کیم کارداشیان! آن وقت است که کسانی که در این ۴۰ سال هم پای صندوق نیامده‌اند در انتخابات شرکت می‌کنند‌. آن موقع ستاد انتخابات وزارت کشور دو راه دارد؛ یا اینکه مجبور است بگوید کیم کارداشیان ۴۰ میلیون رای آورده و پیروز انتخابات شده یا بگوید آرای باطله با ۴۰ میلیون در انتخابات پیروز شده است!

2- عبور از روحانی: عبور از روحانی کار آسانی است‌. بسیار حال می‌دهد خیلی هم هیجان دارد‌. اما اگر عبور کنیم بعدش باید چه کار کرد‌. من به شخصه علاقه‌مند عبور از روحانی هستم اما اگر کسی برنامه‌ای برای بعد از عبور دارد حتما من را خبر کند‌.

۳- بسازیم و بسوزیم: من با این گزینه موافق نیستم‌. چون روحانی فکر می‌کند ما بَبو هستیم و اگر قالیباف را معاون اول خودش بکند هم صدایمان درنمی‌آید‌. انفعال این گزینه را دوست ندارم‌.

4- روی روحانی بایستیم: این گزینه بهتر از عبور است‌. روی او می‌ایستیم ولی خیلی پایمان را فشار نمی‌دهیم‌. هر چند روز یک‌بار هم پایمان را بلند می‌کنیم تا یک نفسی بکشد! این‌طوری هم پای رای‌مان ایستاده‌ایم، هم روحانی را تحت فشار قرار داده‌ایم و او را متوجه کرده‌ایم هر چقدر به وعده‌هایش عمل نکند ما بیشتر روی او می‌ایستیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقدس

      عالی خخخ فعلا گزینه چهار اگه جواب نداد گزینه یک

    • بدون نام

      تبلیغ روحانیه. بنظر من باید یه سیاستمدار از خارج وارد کرد

    • بدون نام

      روحانی وتیمش بااین حرفا از رو نمیرن؛خودتونو خسته نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خجالت داره چراباید کاربجایی برسه که ازجایگاه خودش شرمندگی بکشه من نمی دانم چراکسی عرضه کاری نداره چراباعث عذاب میشه برای بغیه ماوقت نداریم براخودنمایی سیاست مدارانه ای وجناح بازی ما گرسنه ایم مابیکاریم مامریضیم ماتوجه میخوایم دست ازاعدادوارقام بازی وپشت رسانه حرف زدن وعمل کردن بردارین بدادمان برسید وسلام

    • بدون نام

      یاخودیامردم رامسخره کردید.مطمئن باش برای همیشه اصلاح طلب و اصولگرا بایددرزباله دان تاریخ بروندوگرنه مردم بصیرانهارادرطشت بی خاصیتی دفن میکنند منتظرفرمایشات رهبریم چون خطوط قرمزهابیان کرده اندروحانی یک فرد نالایقی است که درجایگاهش غرق شده و اینکه عزتی نخواهدیافت خدایاخودت ختم بخیرگردان

    • بدون نام

      روحانی.وتیمش.واقعآخیلی رودارید...بس کنیداین مسخره بازیارو..شماکه ازخجالت هم بوی نبردید.دیگه خواهشآطنز دون باقیه.

    • نازنین

      به جای طنزبریدبه حال این زلزله زدگان باشیدبهشون کمک کنید به حال بهزیستی هاباشیدچراهرخانواده حقوق بهزیستی آن کم است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج