۶۵۲۵۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نیکخواه بهرامی: بسکتبال افول کرده است

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال درباره انتخابات فدراسیون گفت: امیدوارم رای‌دهنده‌ها به بهترین گزینه که مدیری توانمندباشد رای بدهند.

ایسنا: صمد نیکخواه بهرامی ستاره لژیونر بسکتبال ایران درباره انتخابات فدراسیون اظهار کرد: به خوبی می‌دانم که امروز همه اهالی بسکتبال دغدغه انتخابات و رییس آینده را دارند. واقعا امیدوارم که اتفاق خوبی بیفتد. این انتظار را از رای‌دهنده‌ها دارم که برای همه بسکتبال بهترین تصمیم را بگیرند. امیدوارم به کسی رای بدهند که در اندیشه اهداف کوتاه مدت نباشد و گزینه اصلح را انتخاب کنند. امیدوارم به کسی رای بدهند که درد بسکتبال را بداند.

او ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی نیز برنامه‌هایشان را اعلام کنند تا بتوان آنها را بررسی کرد و بهترین فرد را انتخاب کرد. بسکتبال اکنون در موقعیت حساسی قرار دارد. دراین چند سال افول کرده‌ایم اما به این موضوع تاکید می‌کنم که می‌توان شرایط را درست کرد. خانواده بسکتبال این توانایی را دارد که شرایط را بهتر کند. این احتمال هم وجود دارد که سوءمدیریت و استفاده نکردن از پتانسیل همین خانواده باعث افول شده باشد که باید جلوی آن گرفته شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اکنون بسکتبال مدیری بسکتبالی می‌خواهد؟ تصریح کرد: حتما نباید مدیری بسکتبالی باشد اما اگر از بسکتبال باشد و مشکلات را بشناسد و توانایی حل آنها را داشته باشد قطعا بهتر خواهد بود. اکنون بسکتبال به مدیری نیاز دارد که از نظر مدیریتی و اقتصادی بتواند بسکتبال را نجات دهد و با شناخت کامل بر نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی کند.

نیکخواه بهرامی همچنین گفت: به نظرم اکنون در میان نامزدهای انتخاباتی هستند افرادی که این توانایی را دارند و با شناخت کامل از بسکتبال می‌توانند شرایط را خوب کنند و امیدوارم رای دهنده‌ها به این موضوع توجه کنند. امیدوارم رای دهنده‌ها توصیه پذیر نباشد و گزینه خوب را انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج