۶۵۲۹۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد

قطعا بیش از حد عجیب است که فراری را در لباس یک لیموزین ۶ درب ببینیم. خودروسازی که بیشتر ما با ماشین‌های شاخص و ماندگاری مثل ۴۵۸ ایتالیا، ۲۵۰ GTO، F۱۲ برلینتا و لافراری می‌شناسیم که تصور هر کلاس خودرویی جز یک اسپرت کوپه جذاب را برای فراری از ذهنمان پاک می‌کند.

وبسایت دیجی کالامگ - خشایار شاهسون: شاید اولین عکس‌العمل شما با دیدن تیتر و عکس خبر این بود که با خودتان گفتید "مگر فراری هم لیموزین دارد؟"

قطعا بیش از حد عجیب است که فراری را در لباس یک لیموزین ۶ درب ببینیم. خودروسازی که بیشتر ما با ماشین‌های شاخص و ماندگاری مثل ۴۵۸ ایتالیا، ۲۵۰ GTO، F۱۲ برلینتا و لافراری می‌شناسیم که تصور هر کلاس خودرویی جز یک اسپرت کوپه جذاب را برای فراری از ذهنمان پاک می‌کند. البته این خودروساز هیچ وقت جسارت نکرده که به سمت کلاس خودروهای متداول شهری مثل سدان، کراس‌اوور و شاسی‌بلندها برود، چه برسد به لیموزین!
فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد
فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد

در مارکت جهانی تعداد بسیار نادری از مدل ۳۶۰ Modena فراری توسط تعدادی از شرکت‌های خاص به لیموزین تبدیل شده‌اند. در همین حین کافی است که بشنویم یکی از کم‌یاب‌ترین مدل‌های ساخته شده از فراری به حراجی رفت و نتوانست حداقل قیمت خریدار را از پیشنهاد مشتریان بگیرد.

در متن آگهی این ماشین نوشته شده که "فراری ۲۰۰۳ مدنا ۳۶۰ در سال ۲۰۱۷ به لیموزین کشیده تبدیل شده است!

فراری ۳۶۰ لیموزین در سایت eBay با قیمت ۱۰۴٫۴۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده است. طبق گزارش‌های اخیر، خریدار هنوز نتوانسته پیشنهادی برابر یا بالاتر از قیمت گفته شده را از سمت خریداران بگیرد. نکته‌ی جالب اینجاست که این ماشین بیشتر از درب‌های خود، مالک داشته! این لیموزین ۶ درب، ۹ بار به دست مالکین مختلف افتاده که بیشتر از تعداد درب‌های خودش است.
فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد
فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد

در سایت Cars.com ادعا شده که پیش از این، خودروی گفته شده با قیمت ۹۸٫۶۵۰ دلار هم به فروش رفته است. زمانی که فراری ۳۶۰ Modena لیموزین به فروش رفته بود، مسافتی معادل ۴۷٫۴۹۰ کیلومتر را راه رفته بوده که در آگهی امروز این خودرو، مسافت ۵۱٫۱۷۸ کیلومتر نوشته شده است.

فراری ۳۶۰ بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ تولید شد. این خودرو توسط پنین‌فارینا طراحی و در ۲ کلاس اسپایدر و برلینتا عرضه شد. این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۳٫۶ لیتری با توان ۳۹۵ اسب‌بخار مجهز شده بود که صفر تا صد آن حدود ۴٫۳ ثانیه طول می‌کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج