۶۵۳۹۰۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

خبرهایی از فیلم عطشانی تا «نبات» با بازی حسینی

جدیدترین خبرها از فیلم علی عطشانی با همکاری هالیوودی‌ها، انصراف نبات با بازی شهاب حسینی برای تقاضای حضور در فیلم فجر و... از جمله خبرهای تولیدی سینما در ۹ دی ماه است.

خبرگزاری ایسنا: جدیدترین خبرها از فیلم علی عطشانی با همکاری هالیوودی‌ها، انصراف نبات با بازی شهاب حسینی برای تقاضای حضور در فیلم فجر و... از جمله خبرهای تولیدی سینما در ۹ دی ماه است.

«اولین تولد» (۱st Born) به کارگردانی علی عطشانی که اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود است به نیمه تدوین رسیده و در حال طی کردن مراحل پس از تولید است.
به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، تدوین فیلم سینمایی «اولین تولد» (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی به نیمه راه رسیده و گروه فنی در تلاش هستند هر چه زودتر فیلم را برای اکران آماده کنند تا وال کیلمر که این روزها حال مساعدی ندارد بتواند این فیلم را ببیند.

وال ادوارد کیلمر گفته می‌شود یکی از بازیگران شناخته شده هالیوودی است که یکی از بازیگران اصلی فیلم عطشانی هم هست.

او نقش رئیس جمهور پیشین آمریکا را در این فیلم بازی کرده است. کیلمر در طول بیش از سه دهه بازیگری در 94 عنوان فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده که از آن جمله می‌توان به فیلم‌هایی همچون «تاپ گان»، «بتمن برای همیشه»، «مخمصه» و... اشاره کرد.

این چهره سرشناس هالیوودی با وجود ابتلا به سرطان در «اولین تولد» نقش‌آفرینی کرده و این روزها که بیماری‌اش به اوج رسیده منتظر آماده شدن «اولین تولد» است.
کیلمر اوایل سال ۲۰۱۷ حرف و حدیث‌های مربوط به سرطانش را شایعه خواند اما به تازگی در مصاحبه‌ای ویدئویی با سایت هالیوود ریپورتر از ۲ سال درگیری با سرطان گلو گفت. او در این برنامه اعلام کرد که یک مسیحی معتقد است و دعا کردن هم علاوه بر شیمی درمانی به او کمک کرده است.
این بازیگر که در آخرین روز سال ۲۰۱۷ تولد ۵۸ سالگی خود را جشن می‌گیرد درباره تاثیر این بیماری بر زندگی‌اش گفت: «پیش از این در زندگی خیلی جدی بودم اما تغییر کردم.»
فیلمبرداری «اولین تولد» (۱st Born) که اولین تولید مشترک ایران و هالیوود است طی ٤٠ جلسه استودیویی و میدانی انجام شده و چندی پیش با ضبط سکانس‌های مربوط به فرودگاه با بازی دنیز ریچارد، جی عبدو، نینا نائبی و تام برنگر در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا به پایان رسید.
وال کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر چهره‌های شناخته شده‌ای از بازیگران هالیوود هستند که در این فیلم ایرانی - آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند.
داستان «اولین تولد» (۱st Born) که در ژانر کمدی ساخته شده درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدرش در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، طراح فیلمنامه: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی، سم خوزه، تارک زهدی، مدیر فیلمبرداری: نعیم صیرفی، صدابردار: کیل جاکوبسن، طراح صحنه: راین هنمن، دستیار اول کارگردان: تیم گاگلیاردو، اجرای صحنه: جو اشتویزن، طراح چهره پردازی: فرزانه زردشت، ریبا ورا، طراح هنری: صنم شیروانی، مدیر تولید: مایکا برندت، طراح لباس: کریستی لم، دستیار تهیه کننده: انوش صادق، گروه کارگردانی: وینسنت ون هانته، کیان کاووسی، منشی صحنه: آنیلا نوگمانوا، عکاس: الیزابت صادق، استفانیا روزینی، مدیر روابط عمومی: جنیفر سالیناس، تد همیلتون، جانشین تهیه: پوریا ناصر بخت، تهیه کننده: سم خوزه، ادوین آوانس، تهیه شده در کمپانی ال ای ایندیپندت آمریکا، هماهنگی تولید ایران: حسام آقابابایی. مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، محصول مشترک بیتا فیلم تهران و ال ای ایندیپندنت هالیوود.

نخستین عکس و اولین خبر رسمی از «نبات» / انصراف از فجر

در حالی که مراحل فنی فیلم سینمایی «نبات» نخستین ساخته سینمایی پگاه ارضی به پایان رسیده است،این فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.
خبرهایی از فیلم عطشانی تا «نبات» با بازی حسینی

به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «نبات»، این فیلم که نخستین ساخته سینمایی پگاه ارضی کارگردان جوان سینمای ایران است، مراحل فنی خود را به پایان رسانده و با تصمیم عوامل برای حضور در جشنواره جهانی فجر آماده خواهد شد.

براساس این گزارش، «نبات» یک ملودارم خانوادگی با مضمونی اجتماعی است که متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود اما با انصراف از حضور در این رویداد سینمایی، فیلم برای حضور در سی‌وششمین جشنواره جهانی فجر ارائه شود.

«نبات» نخستین اثر بلند سینمایی پگاه ارضی محسوب می‌شود که دانش آموخته آکادمی فیلم نیویورک است و کارگردانی بیش از ۱۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد که جوایز مختلفی را کسب کرده‌اند.

«نبات» در مدت زمان ۳۵ جلسه در لوکیشن‌های مختلفی در تهران و لواسان فیلمبرداری شده است و به زودی ساخت موسیقی متن فیلم آغاز خواهد شد.

شهاب حسینی،نازنین فراهانی و ستایش محمودی(بازیگر نوجوان) بازیگران اصلی فیلم سینمایی «نبات» هستند و معصومه رحمتی و تینا اسدی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین اشکان اشکانی قرار گرفتند.

لیست عوامل فیلم سینمایی «نبات» عبارتند از: نویسنده و کارگردان:پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری:اشکان اشکانی،طراح صحنه و لباس:امیر حسین حداد،طراح چهره پردازی:سید جلال موسوی،صدابردار:حسین بشاش، تدوین:بهرام دهقانی-محمد نجاریان،صداگذار:آرش قاسمی،تصحیح رنگ:نیما دبیرزاده،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز:ایمان توکلی،دستیار دوم کارگردان:سروش طباطبایی،منشی‌صحنه:داریوش اسقایی،دستیار اول فیلمبردار:مجتبی شادرو،گروه فیلمبرداری:علیرضا افشاری،مسعود عباسی،محمد بختیاری،مهدی علیزاده،مسئول دوربین:جواد عربی،پشتیبانی فنی:جمشید قدرتی،گروه صحنه و لباس:دستیار اول صحنه:بابک صالح،دستیار لباس:رقیه تقی نژاد،مدیر صحنه:محمدرضا جنیدی،دستیار صحنه :علی کاظمی،گروه صدا:مسعود سید عباسی،جواد شعبانی،گروه چهره پردازی:مرسده رضایی،مرتضی سعیدی،گروه تدارکات:احسان رشیدیان،سعید رفیع زاده،خدمات:فرزاد سروی،وحید عشق پور،مسئول هنروران:جواد حصاری،عکاس:نوید ارضی،مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری،مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی:احسان هوشیارگر،جانشین تهیه کننده،مجری طرح و مدیر تولید:ابراهیم زاهدی‌فر،تهیه کننده:هوشنگ نورالهی،سرمایه گذار:حسن غلامی.

فیلم «چیزهایی برای ندانستن» آماده نمایش شد‎

فیلم «چیزهایی برای ندانستن» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حسین ونکی که فیلمبرداری آن آواخر آبان ماه به پایان رسید، آماده حضور در جشنواره های داخلی و خارجی است.

این فیلم روایت چیزهای است که در رابطه نباید دانست..

عباس بهمنش، سارا خسروی، سجاد اشراقی و دنیا حیدری بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از : ‎سرمایه گذار : یگانه تیمور زاده، ‎نویسندگان : حسین نیرومند - محمد حسین ونکی، ‎مدیرفیلمبرداری : مهدی نیرومند، ‎مدیر صدابرداری : جلال سعادت، ‎طراح صحنه و لباس : هلال جلیلوند، ‎دستیار کارگردان : مهدی صادقی، ‎طراح گریم : فاطمه ستاری، ‎تدوین وتیزر : کیان درجزی، ‎مدیر تولید وتدارکات : سعید حداد، ‎مدیر روابط عمومی : ستایش دولتشاهی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج