جاباما
۶۵۴۰۰۵
۱ نظر
۵۰۵۰
۱ نظر
۵۰۵۰
پ

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

در زمینه انتخاب مبلمان همیشه سوالی که مطرح می شود این است که چرا مبلمان‌ های چوبی انتخاب اول مشتری‌ ها هستند؟ و این که چرا چوب همیشه در اولویت های مد و طراحی در صنعت مبلمان است؟ تنوع مبلمان در این سال ها آن‌ قدر بالا رفته که انتخاب را برای بیش تر مشتری‌ ها دشوار و برای برخی از حساس‌ ترین‌ هایشان تقریبا غیر ممکن کرده است.

وب سایت چیدانه: در زمینه انتخاب مبلمان همیشه سوالی که مطرح می شود این است که چرا مبلمان‌ های چوبی انتخاب اول مشتری‌ ها هستند؟ و این که چرا چوب همیشه در اولویت های مد و طراحی در صنعت مبلمان است؟ تنوع مبلمان در این سال ها آن‌ قدر بالا رفته که انتخاب را برای بیش تر مشتری‌ ها دشوار و برای برخی از حساس‌ ترین‌ هایشان تقریبا غیر ممکن کرده است.
مبلمان‌ های فلزی، چوبی،‌ پلاستیکی و پارچه‌ ها آن‌ چنان تنوعی دارند که همه را حسابی گیج می‌ کنند. در این میان اما چوبی‌ ها هنوز هم طرفداران خاص خودشان را دارند. برای فهمیدن راز موفقیت مبلمان‌ های چوبی در این مطلب با صنایع چوب، دکوراسیون و مبلمان معین همراه شده ایم تا با شناخت ویژگی های مهم این نوع از مبلمان، راه انتخاب را برای ما هموارتر سازند، پس آن را از دست ندهید.

۱- طبیعی بودن چوب در مبلمان
مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

چوب‌ به طور طبیعی خط و خطوط زیبایی دارد و به خودی خود زیباست. تزیین این چوب‌ ها و فینیش‌ کاری هم صرفا برای بیرون کشیدن همین زیبایی طبیعی انجام می‌ شود و نتیجه، طبعا عالی است.

۲- انعطاف‌ پذیری و جان‌ دار بودن مبلمان چوبی
مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

طبق نظر مشاوران صنایع چوب، دکوراسیون و مبلمان معین، چوب به طور طبیعی قوی و بادوام است در نتیجه چنین ماده‌ ای می‌ تواند هم زمان از پس چند تنش بربیاید و عملا آسیب چندانی نبیند. همه این ها یعنی این‌ که،‌ چوب و وسایل چوبی طبیعی را نباید هر چند سال یک‌ بار عوض کرد. به قول قدیمی‌ ها، مبلمان چوبی عمری و بادوام است.

۳- سهولت نگهداری مبلمان چوبی

دوام محصولات چوبی در عین حال باعث می‌ شود نگهداری از این وسایل چالش کم تری داشته باشد. برای مثال شما می‌ توانید مبلمان چوبی‌ تان را در یک محیط خارجی - بیرون از خانه- گذاشته و مطمئن باشید که قارچ‌ یا موریانه به آن آسیب نمی‌زند.

۴- تمیز کردن راحت‌ تر چوب

مشاوران مبلمان معین این اطمینان را به شما می دهند که تمیزکاری مبلمان چوبی به هیچ عنوان دشوار نیست. فقط کافی است کمی گردگیری کنید. اگر پا را فراتر گذاشته و بخواهید به چوبتان جلا بدهید، باید از روغن‌ و وسایل پولیش استفاده کنید که آن‌ هم همیشگی نیست. ضمن این‌که، قیمت پایینی دارد.

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

۵- مبلمان چوبی، سازگار با شرایط آب و هوایی

مبلمان‌ های چوبی با شرایط عمومی آب و هوایی سازگار شده‌ اند. با این حساب اگر یک مبل چوبی خوب داشته باشید و از آن در یک محیط خارجی استفاده کنید، قاعدتا نباید نگران چیزی باشید یا مرتب مبلمانتان را به انباری یا محل سرپوشیده‌ ای منتقل نمایید.

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

۶-چوب برای مبلمان، یک سبک ماندگار

بنا بر تجربه حاصل از محصولات مبلمان معین، چوب دکوری است که همیشه ماندگار است و هیچ‌ وقت کهنه نمی‌ شود. ممکن است گاهی سبک آن تغییر کند اما در نهایت، چوب همیشه نگاه‌ ها را به سمت خودش جلب می‌کند.

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

۷-مبلمان چوبی یک سرمایه‌گذاری درست

قیمت مبلمان چوبی نسبت به فایده‌ ای که برای مشتری به ارمغان می‌ آورد، کاملا منصفانه است و کسی که به جای بقیه انواع مبلمان‌ های دیگر در بازار سراغ جنس چوبی برود، قطعا برد می‌ کند. زیبایی، راحتی و کیفیت به طور هم زمان در یک مبلمان چوبی جمع شده است.

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

۸- چوب در مبلمان، دوستدار محیط زیست

مواد مورد استفاده در این نوع مبلمان - برعکس انواع پلاستیکی دیگر - به محیط زیست آسیب نمی‌ زند. درختی که برای ساخت مبلمان استفاده می‌شود، سریع رشد می‌کند و استفاده از آن برای تولید مبلمان چون با روال خاصی صورت می‌گیرد تا به جنگل‌های انبوه آسیب نزند.

مبلمان کلاسیک، چوب پسند‌ها انتخابش می‌کنند!

۹- کابرد گستره مبلمان چوبی

یک مبلمان چوبی را در هر محیط و با هر سلیقه‌ ای می‌ توان استفاده کرد. مهم نیست در خانه باشید یا محیط بیرون، در هر صورت می‌ توانید از این نوع دکور استفاده کنید. در عین حال، مبلمان چوبی می‌ تواند مزیت‌ های زیادی نسبت به دکورهای مشابه داشته باشد. نکته مهم این است که تمام موارد گفته شده در مورد یک مبلمان استاندارد صادق است نه هر مبلی که صرفا عنوان چوبی را یدک بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه پول میدی ما بریم بخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج