۶۵۵۴۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

کاربرد گوشی های هوشمند وابسته به اپلیکیشن های نصب شده بر روی آنهاست و بدون در اختیار داشتن اپلیکیشن ها گوشی شما چندان هم هوشمند نخواهد بود؛ در ادامه به معرفی ضروری ترین اپلیکیشن های موجود برای یک گوشی هوشمند اندرویدی می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: کاربرد گوشی های هوشمند وابسته به اپلیکیشن های نصب شده بر روی آنهاست و بدون در اختیار داشتن اپلیکیشن ها گوشی شما چندان هم هوشمند نخواهد بود؛ در ادامه به معرفی ضروری ترین اپلیکیشن های موجود برای یک گوشی هوشمند اندرویدی می پردازیم. اپلیکیشن های منتخب این مطلب در دسته بندی های مختلفی مانند اخبار، کاربردی و عکاسی قرار دارند و با نصب آنها بر روی گجت خود، از استفاده از اپلیکیشن های متعدد و حجیم دیگر بی نیاز خواهید شد.

1- Swiftkey Keyboard
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Swiftkey یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های تولید شده برای صفحه کلید سیستم عامل اندروید است. بهره مندی Swiftkey از فناوری هوش مصنوعی این اپلیکیشن را از سایر نمونه های مشابه متمایز می کند؛ استفاده از هوش مصنوعی در این نرم افزار آن را قادر ساخته تا به مرور با نحوه تایپ کاربر و نیز کلماتی که وی بیشتر از آنها استفاده می کند آشنا شده و با پیش بینی کلمات، سرعت تایپ او را افزایش دهد؛ از دیگر ویژگی های جذاب این اپلیکیشن می توان به وجود پیشرفته ترین سطح ویژگی غلط گیر و یا Auto Correction در آن اشاره کرد.

امتیاز این اپلیکیشن به طور انحصاری در اختیار شرکت مایکروسافت بوده و از بیش از ۱۵۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند؛ کاربران این اپلیکیشن در بحث طراحی ظاهری، پوسته ها و رنگ های صفحه کلید انتخاب های بسیاری را داشته و می توانند ظاهر صفحه کلید را با سلیقه شخصیشان تطابق دهند.

2- Flipboard
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Flipboard یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های خبری است که با نصب آن دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن های متعدد موجود در این دسته بندی نخواهید داشت؛ کافیست تا حوزه های خبری مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا اپلیکیشن به طور خودکار خبرنامه ای را برایتان تشکیل دهد.

علاوه بر این به کاربر اجازه داده شده است تا با انتخاب محتوای خبری خاص مورد علاقه خود، به طور شخصی خبرنامه ای را طراحی کند اما ویژگی ای که باعث برجستگی Flipboard در میان دیگر اپلیکیشن های مشابه شده، مربوط به تنوع و جزئیات نا محدود در دسته بندی های مختلف خبری در دسترس است؛ برای مثال اگر به حوزه عکاسی علاقه دارید و می خواهید این اپلیکیشن شما را از آخرین تحولات دنیای عکاسی آگاه کند، جزئیات بیشتری در این دسته بندی در دسترس شما قرارداده شده است و می توانید دسته بندی های متنوعی مانند عکاسی از طبیعت، عکاسی از مکان های دیدنی و یا عکاسی به سبک پرتره را بدین منظور انتخاب نمایید؛ از دیگر نقاط قوت Flipboard می توان به طراحی جذاب و زیبای محیط کاربری آن اشاره کرد.

3- Google Keep
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Google Keep یکی از برترین اپلیکیشن های نوت برداری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است که به شما اجازه می دهد تا افکار خود را به ثبت برسانید. بدین منظور، علاوه بر ساحتن فایل های متنی می توانید از ضبط فایل های صوتی نیز استفاده کنید؛ همچنین می توانید برای هر فایل رنگ و عنوان مجزایی انتخاب کرده تا به هنگام جستجو در میان فایل های متعدد راحتی بیشتری داشته باشید.

از دیگر ویژگی های جذاب این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی آن از Reminder های منحصر به موقعیت مکانی کاربر اشاره کرد که قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است؛ برای مثال با انتخاب موقعیت مکانی مرکز خریدی در نزدیکی محل سکونت خود؛ Google Keep می تواند خرید یک کالای از پیش تعیین شده را به شما یاد آوری کند. علاوه بر این می توانید فایل ها و Reminder های ثبت شده بر روی گوشی هوشمند خود را بر روی حساب کاربری خود ثبت کرده تا به هنگام استفاده از تبلت و یا کامپیوتر خانگی نیز بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

4- AccuWeather
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

همه ما با اپلیکیشن های هواشناسی آشنایی کامل داریم و به طور روزانه از آنها استفاده می کنیم و اگر بخواهیم یکی از آنها را به شما معرفی کنیم آن AccuWeather خواهد بود. از جمله ویژگی های جذاب این اپلیکیشن می توان به نمایش وضعیت جوی لحظه ای و پیش بینی وضعیت جوی در ساعات آتی اشاره کرد؛ علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار می توانید از جزئیاتی مانند سرعت و جهت باد، مقدار رطوبت هوا، دما و ... آگاه شوید. نصب یکی از اپلیکیشن های هواشناسی بر روی گجت شما ضروری است و پیشنهاد ما در این دسته بندی اپلیکیشن AccuWeather است.

۵- Pocket
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Pocket شما را قادر می سازد تا محتوای آنلاین را برای مطالعه آنها در آینده به خاطر بسپارید؛ برای همه ما پیش آمده که به دلیل کمبود وقت نتوانسته ایم مقاله ای را خوانده و یا ویدئویی را تماشا کنیم و برای جلوگیری از فراموشی، آدرس اینترنتی مربوط به این محتوا را در قالب یک ایمیل به آدرس ایمیل خود ارسال کرده ایم و این موقعیتی است که Pocket در آن به کمک شما می شتابد.

این اپلیکیشن فضایی نامحدود را برای ذخیره سازی محتوای آنلاین منتخب در اختیار شما می گذارد؛ علاوه بر این می توانید برای دسته بندی و نظم دادن به لیست های بلند بالای خود برای آنها ارجحیت تعیین کرده و یا به آنها برچسب (Tag) بزنید. با استفاده از ویژگی همگام سازی Pocket می توانید به هنگام استفاده از سایر گجت های دیگر خود مانند تبلت و یا کامپیوتر و لپ تاپ به محتوای ذخیره شده خود در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و وجود ویژگی Offline Mode در آن، شما را از اتصال همیشگی به شبکه اینترنت بی نیاز کرده است.

۶- Pixlr
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Pixlr اپلیکیشن منتخب ما در دسته بندی نرم افزار های ویرایش تصویر است؛ این اپلیکیشن مجموعه ای بالغ بر دو میلیون افکت، فیلتر و ابزار های ویرایشی را در اختیار کاربران قرار داده و قطعا شما را از استفاده از اپلیکیشن های مشابه بی نیاز خواهد کرد. علاوه بر این، با استفاده از Pixlr می توانید از عکس های خود Photo Collage (چند عکس در یک قاب) بسازید، عکس های خود را به نقاشی تبدیل کرده، خطای قرمزی چشم را از عکس های سلفی خود حذف کرده و یا محتوای متنی را بر روی عکس خود قرار دهید. در پایان می توانید عکس های ویرایش شده خود را به طور مستقیم بر روی شبکه هایی اجتماعی مانند Facebook، Instagram و Twitter به اشتراک بگذارید.

7- Zedge
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

با نصب این اپلیکیشن می توانید به تمامی محتوا و فایل های لازم برای شخصی سازی گوشی هوشمند خود ائم از صدای زنگ، Theme و Wallpaper دسترسی پیدا کنید؛ دسته بندی متنوع و منظم این اپلیکیشن شما را در گشت و گذار در میان انتخاب های نامحدود در دسترس یاری کرده و به شما اجازه می دهد تا قبل از دانلود هر فایل، پیش نمایشی از آن را مشاهده کنید.

۸- Tick Tick
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

Tick Tick اپلیکیشن منتخب ما از دسته بندی نرم افزار های مدیریت امور روزانه است؛ Tick Tick کاربر را در سازماندهی امور روزانه یاری می کند و با استفاده از آن می توانید Reminder ساخته؛ قرار ملاقات تنظیم کرده و حتی لیستی از اقلام مورد نیاز خانه تهیه کنید. تقویم این برنامه چشم اندازی از برنامه هفتگی و یا ماهانه را در اختیار شما قرار خواهد داد و قابلیت همگام سازی موجود در آن باعث شده تا به هنگام استفاده از دیگر گجت های خود نیز بتوانید به محتوای اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید؛ علاوه بر این کاربر می تواند پوسته ظاهری این اپلیکیشن را به سلیقه خود انتخاب کند.

9- TuneIn Radio
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

اپلیکیشن های متعددی برای استفاده از رادیو اینترنتی در دسترس کاربران قرار دارد و اگر بخواهیم نصب یکی از آنها را به کاربران پیشنهاد کنیم، اپلیکیشن منتخب ما بی شک TuneIn Radio خواهد بود. کاربران این اپلیکیشن به راحتی می توانند به مجموعه بالغ بر 120000 ایستگاه رادیویی پخش زنده از دسته بندی هایی متنوع مانند موسیقی، اخبار، ورزشی و ... دسترسی پیدا کرده و در میان 6 میلیون پادکست موجود بر روی سرور های این نرم افزار به گشت و گذار بپردازند؛ همه این ویژگی ها در کنار رایگان بودن این اپلیکیشن، ما را بر آن داشت تا نصب TuneIn Radio را به شما پیشنهاد کنیم.

۱۰- WPS Office and PDF
ضروری‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی

اپلیکیشن WPS Office را می توان بهترین جایگزین نرم افزار Microsoft Office بر روی یک گجت اندرویدی دانست؛ این اپلیکیشن از فرمت های متعددی مانند .doc، .csv، .ppt و PDF پشتیبانی کرده و با استفاده از آن می توانید تمامی فایل های تحت پشتیبانی نرم افزار Microsoft Office را به PDF تبدیل کنید. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار کاربردی می توان به قابلیت رمزنگاری فایل های مهم و امنیتی و ویژگی Night Mode به منظور کاهش خستگی چشم در هنگام استفاده از اپلیکیشن در محیط های تاریک اشاره کرد؛ علاوه بر این WPS Office می تواند به واسطه دوربین گوشی هوشمند شما صفحات کتاب، جزوه و ... را به فایل های PDF تبدیل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج