جاباما
۶۵۵۶۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ادامه ای بر روند رشد جورج کلونی

برخوردها با «Suburbicon» فیلم جدید جورج کلونی متفاوت و متضاد بوده است. عده ای این فیلم را به سبب نگاه نقادانه این بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی به پدیده زندگی در مناطق حومه ای شهرهای بزرگ این کشور ستوده اند ولی برخی منتقدان می گویند کلونی نتوانسته است فضای گرمی را به فیلمی ببخشد

بانی فیلم: برخوردها با «Suburbicon» فیلم جدید جورج کلونی متفاوت و متضاد بوده است. عده ای این فیلم را به سبب نگاه نقادانه این بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی به پدیده زندگی در مناطق حومه ای شهرهای بزرگ این کشور ستوده اند ولی برخی منتقدان می گویند کلونی نتوانسته است فضای گرمی را به فیلمی ببخشد که براساس قصه و آدم هایش ناگزیر از تمرکز بر روی خانواده های طبقه متوسط در کنار معدودی از اعیان ها است.
ادامه ای بر روند رشد جورج کلونی
اگر گیشه ها را مبنا بگذاریم، اکثریت در آمریکای شمالی با مردمی است که مثل گروه دوم می اندیشند و کلونی را در تصویرسازی از حومه نشینان ناموفق تلقی کرده اند و بهترین نکته موید این رایزنی، فروش بسیار کم فیلم در قیاس با اکثر کارهای قبلی مردی است که بعد از انتقالش از سریال تلویزیونی «ER» به جهان سینما در اواسط دهه ۱۹۹۰ در یک چشم به هم زدن ستاره شد و در اندک مدتی به یک سیاسی ساز و افشاگر کاستی های اجتماعی آمریکا تبدیل شد. سهم فیلم جدید کلونی در جوایز پایانی سال ۲۰۱۷ هم کم و ناپیدا بوده است.
در مورد بازیگران اصلی فیلم هم باید متذکر شد که سهم و نقش های اصلی به مت دیمون و جولین مور رسیده است و بازی قوی آنها هم در توفیق این فیلم، لااقل از منظر برخی منتقدان بدون سهم و نقش نبوده است. «حومه نشین ها» با این بساط و روال شاید یک نقطه اوج تازه برای کلونی نبوده باشد، اما ادامه ای بر روند رشد او به عنوان یک فیلمساز و کارگردان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج