۶۵۷۰۳۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

شفر: در نبود هواداران، کار ما سخت بود

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورحاضر شد.

ورزش سه: وینفرد شفر، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی درباره این دیدار صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:
صحبت های اولیه

سبک بازی ما نشان دهنده نظم تیمی ما است و همه بازیکنان برای تیم می جنگند. از عملکرد تیمم در بازی با تراکتورسازی راضی هستم. وقتی که با تیم قدرتمندی بازی داشته باشید و هواداران شما در ورزشگاه حضور نداشته باشند، کار برای شما سخت تر می شود.

غیبت هواداران استقلال؟

من هوادران مان را در ورزشگاه ندیدم و نمی دانم چرا وقتی تماشاگران مان بلیت دارند و به تبریز آمدند، در ورزشگاه نبودند. این موضوع منصفانه نیست. ما امروز به دنبال سه امتیاز بودیم. دربی آسانی پیش رو نداشتیم. تراکتورسازی تیم خوب و محکم و قدرتمندی است. دو اشتباه در کار دفاعی ما رخ داد که دروازه‌بان به خوبی آنها را مهار کرد. در چهار، پنج دقیقه پایانی شانس خوبی برای پیروزی داشتیم.
عملکرد داوری؟

دیروز به شما گفتم و دیدید که عملکرد تیم داوری بسیار فوق العاده بود. همه تصمیمات او در جریان بازی درست بود و من هم از این بابت بسیار خوشحال هستم.
برنامه های استقلال در زمین اجرا شد؟

ما برای تراکتورسازی برنامه داشتیم. نکته مهم این بود که سه بازیکن کلیدی این تیم در مرکز زمین را از کار انداختیم. دو اشتباه داشتیم که یکی از آنها پاس رو به عقب به حسینی بود که خطای دو ضرب داور اعلام کرد و در یک کرنر نیز به حریف موقعیت دادیم. ما در این دیدار 7 یا 8 موقعیت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. جپاروف بازیکن مهمی برای ارسال پاس آخر به مهاجمان است. یکی از اشکالات ما این بود که پاس آخر را خوب ارسال نکردیم اما در مجموع خوب بودیم.
تغییر پست نورافکن؟

نورافکن امروز هافبک ما بود و دفاع چپ بازی نکرد ولی بازیکن جوانی است که اگر هم اشتباه کند هیچ ایرادی ندارد و من او را درک می کنم. ما امروز فرشید باقری را نداشتیم زیرا او صد در صد آماده نبود و نورافکن به جای او بازی کرد. ما نسبت به بازی قبل سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم.
تراکتورسازی را چطور دیدید؟

دیروز هم گفت که تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و به خوبی تیم حریف را پرس می کند. به خوبی روی زمین بازی می کنند و بسیاری از وقت ها نیز پاس بلند می دهند. در غیاب سه بازیکن به میدان رفتیم و بعضی از بازیکنان در پست جدیدی حضور داشتند. وقتی ضربات آخر را خوب نزنیم، مشخص است که نمی توانیم برنده باشیم. بازی مقابل تیمی مانند تراکتورسازی سخت است اما در 5 دقیقه آخر چند موقعیت گل داشتیم اما در مجموع تساوی نتیجه بدی نیست.
نوشته نامشخص روی پیراهن؟

قبل از اینکه بازی شروع شود، به سمت هواداران تراکتورسازی رفتم و پیراهن خودم که روی آن نوشته شده بود "یاشاسین آذربایجان" را به او نشان دادم اما آنها احتمالا نتوانستند پیراهن من را ببینند. من می خواهم از هواداران تبریز تعریف و تمجید داشته باشم و مطمئنا آنها نتوانستند پیراهن من را بخوانند.
منتظری باز هم فیکس خواهد بود؟

پژمان منتظری بازیکن بسیار بزرگی است. او بعد از مصدومیت برای اولین بار از ابتدا برای ما به میدان رفت. او پیش از این دقایق کمی بازی کرده بود اما امروز کامل به میدان رفت. او به جز دو پاس که خوب نبود، در مجموع 90 دقیقه عملکرد خوبی داشت. در خیلی از دقایق بازی، در مصاف های تک به تک و روی هوا خوب عمل کرد و ما می دانیم که او برای ادامه مسابقات کاملا آماده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه این فوتبال حتی تاسف هم نمیشه خورد فحش همه چیز از پرسپولیس خوردن طرفدارای استقلال راه نمیدن تازه از اول بازی تا آخر بازی فقط فحش بد بیرا دادن حتی یکی هم نبود اسم استقلال صدابزنه یعنی عغده اینغد داشت میترکوندتون دیگه این همه تماشاگر داشتین یا اینارو یه امروز استخدام کرده بودین که ورزشگاه پر کنین وطرفدارایی از استقلال راه ندین واز اول بازی تا آخر بازی فقط فحش بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو کدوم طرفدار استفراغ امد که راهش ندادند

      • بدون نام

        طرفدارای استقلالوراه ندادن ورزشگاه، ازدقیقه یک تا نودفقط فوش میدادن، اون هم فوش های زدایرانی، البته دفعه اول نیست این کارا، چرابرخوردنمیکنن چرا نمیبینن

    • بدون نام

      سرخابيهاامروز،همه روذله کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج