۶۵۷۱۹۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

راهکارهای تامین بودجه اشتغال در سال آینده

یک مقام مسئول کارگری به جای افزایش قیمت حامل‌های انرژی، واگذاری بنگاهها به بخش خصوصی و درآمدهای مالیاتی را برای تامین بودجه اشتغال به دولت پیشنهاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام مسئول کارگری به جای افزایش قیمت حامل‌های انرژی، واگذاری بنگاهها به بخش خصوصی و درآمدهای مالیاتی را برای تامین بودجه اشتغال به دولت پیشنهاد کرد.
داوود امیری اظهار کرد: اگر دولت می خواهد برای اشتغال سرمایه‌گذاری کند باید راه حل‌های دیگری غیر از افزایش قیمت سوخت و گازوییل را درنظر بگیرد.

او ادامه داد: در شرایط کنونی باید از محل درآمدهای مالیاتی، فروش نفت و محصولات نفتی و پتروشیمی درآمد متصور شویم و در بخش اشتغال سرمایه‌گذاری کنیم. واگذاری بنگاههای دولتی به بخش خصوصی و تلاش برای خصوصی سازی واقعی نیز می‌تواند درآمدهای دولت را افزایش دهد.

نایب رئیس کانون شورای اسلامی کار خراسان شمالی افزود: اگر دولت اراده جدی برای مبارزه با قاچاق کالا داشته باشد می‌تواند از این طریق، اشتغال را رونق و فرصتهای شغلی را افزایش دهد و بازار مصرف و تقاضا را مدیریت کند.

امیری تصریح کرد: به دلیل آنکه منابع درآمدی دولت کاهش یافته و دخل وخرج دولت نمی‌خواند، افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۱۳۹۷ را مطرح کرده است.

او ادامه داد: آنچه مسلم است افزایش قیمت حامل‌های انرژی، تاثیر منفی بر تورم و گرانی در بازار کار می‌گذارد. زمانی بار تورم را تحمل می‌کنیم و در کنارش روی اشتغال سرمایه‌گذاری می‌کنیم، ولی نمی‌توانیم این مساله را نادیده بگیریم که وقتی با حجم گسترده قاچاق در کشور مواجهیم اگر هزینه تولیدمان بیشتر شود تولید هم متضرر و راکد می‌شود.

به گفته این مقام مسئول کارگری با رکود تولید در کشور مشاغل موجود هم از دست خواهند رفت و اگر سرمایه‌گذاری منجر به اشتغال هم داشته باشیم با اشتغال از دست رفته در نقطه سر به سر قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی

      دروغ بسیاربزرگی نصیب مردم دارین میکنید ماساکت نمیمانیم که 4جارایگانه بعدا ماکم مصرف پرمصرف بچاپید

    • بدون نام

      یکی از همین راهکارها گرفتن مالیات از خونه های خالی ،تعیین مدتی بعداز پایان کار برای فروش بعدازان اخدمالیات کلان،هم رونق مسکن صورت میگیره هم درآمدی برای دولت در امر اشتغال میشه

    • بدون نام

      چهارسال است نتونستیم راهکار پیدا کنیم انشااله در چهارسال آینده هم بررسی خواهیم کرد!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج