۶۵۷۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

«تعطیلات رویایی» نوروز ۹۷

مجموعه نوروزی «تعطیلات رویایی» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی علیرضا امینی با حضور محمدرضا شریفی‌نیا، دکتر محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی و لاله اسکندری در حافظیه شیراز تصویربرداری می‌شود.

افکار نیوز: مجموعه نوروزی «تعطیلات رویایی» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی علیرضا امینی با حضور محمدرضا شریفی‌نیا، دکتر محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی و لاله اسکندری در حافظیه شیراز تصویربرداری می‌شود.
«تعطیلات رویایی» نوروز 97

مجید اوجی، تهیه‌کننده سریال تعطیلات رویایی که برای نوروز ۹۷ شبکه دو آماده می‌شود گفت: هدف تولید این مجموعه، یک اثر سرگرم‌کننده و مفرح برای مخاطبان در ایام نوروز است و داستان درباره دو برادر است که با هم تصمیم می‌گیرند به یک سفر زمینی بروند. آنها ساکن شیراز هستند و سفرشان از این شهر شروع می‌شود تا به کیش برسند. در مسیر برای آنها اتفاقاتی می‌افتد که به یک سفر رویایی تبدیل می‌شود.وی ادامه داد: رحیم، برادر بزرگ‌تر فرهنگی است و این نقش را دکتر محمود عزیزی بازی می‌کند. رستم، برادر کوچک‌تر به کار تجارت عرقیات شیراز مشغول است و این نقش به عهده محمدرضا شریفی‌نیاست. گروه در حافظیه مشغول ضبط هستند.

این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که در این مجموعه به زیبایی‌های ایران هم می‌پردازند، عنوان کرد: با توجه به این‌که سفر این دو خانواده زمینی است، آنها از شیراز حرکت کرده و به بندرگاه چارک می‌رسند و بعد راهی کیش می‌شوند. به همین دلیل در طول مسیر، جذابیت‌ها و زیبایی‌های بخشی از ایران را به تصویر می‌کشیم.

اوجی با اشاره به دیگر بازیگران این مجموعه بیان کرد: نقش همسر رحیم را افسر اسدی بازی می‌کند و نقش دختر و پسرش هم به عهده سولماز آق مقانی و ارسلان قاسمی است. نقش همسر رستم را افسانه بایگان بازی خواهد کرد و نقش دو دختر او را مریم معصومی و خاطره حاتمی به عهده دارند. همچنین نقش داماد خانواده رستم را هم علی اوجی بازی می‌کند. این دو خانواده در چارک با شخصیتی روبه‌رو می‌شوند که نقشش به عهده علی صادقی است. در کیش هم شخصیت‌های دیگری داریم که فاطمه هاشمی، ژاله درستکار، مرتضی علی‌آبادی و مهدی افشار آنها را بازی می‌کنند. فیلمنامه این مجموعه را گروهی از نویسندگان براساس طرحی از احسان جوانمرد به نگارش درآورد‌ه‌اند.

عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح لباس: فرناز جاودان خرد، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل و عکاس: آرش شاه محمدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیییییییییییییگراش که خیییییییلی خوبن اگه اینا باشن
      حالا باید دید چططططططططططور در میاد نتیجه کار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سام

      واقعا چرا صداسيما اجازه داده همچين سريالي رو تهيه كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      واسه همين سريالاي بي فيلمنامه و بدكارگردانه كه مردم تلوزيون خودمونو نميبينن . حيفه پول واقعا

    • ROYA

      خیلی خیلی مسخرست این چه فیلم بی محتوایی ساختن این همه هم هزینه از بیت المال بهش تخصیص دادن واقعا متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج