۶۵۷۹۷۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عنایتی: سرمربی مشکی‌پوشان نیستم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: من سرمربی تیم نیستم و هر تصمیم فنی که می‌گیرم به صورت جمعی است.

خبرگزاری میزان: رضا عنایتی درباره تساوی تیمش مقابل فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز گفت: ما مقابل فولاد به مراتب بهتر از سپیدرود بازی کردیم و موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتیم که متاسفانه فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد. در مجموع از کلیت بازی راضی هستم و از بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. خوشبختانه بازیکنان من بیش از حد توان خود در زمین تلاش می‌کنند و این موضوع نشانگر احترامی است که آنها برای من قائل هستند و این احترام متقابل است. خوشبختانه به دلیل شرایط سنی نزدیک‌مان درک متقابلی از یکدیگر داریم.

وی ضمن تشکر از کادرفنی خود هم تصریح کرد: من سرمربی تیم نیستم و هر تصمیم فنی که می‌گیرم به صورت جمعی است. خوشبختانه شرایط کادرفنی ما طوری است که به همه آنها اطمینان دارم و همین موضوع کار ما را راحت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان درباره آخرین وضعیت مهاجم جدید گرجستانی این تیم هم تصریح کرد: قرارداد این بازیکن روز شنبه بسته شده و در تمرینات تیم حضور پیدا کرده است. این بازیکن آقای گل لیگ گرجستان بوده و از آمادگی بدنی خوبی هم برخوردار است و سعی می‌کنیم اورا با تیم هماهنگ کرده و به بازی با پرسپولیس هم می‌رسد.

عنایتی درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس هم عنوان کرد: با توجه به ۴ امتیازی که از ۲ بازی اخیر خود کسب کردیم هنوز اتفاق خاصی برای ما نیفتاده و جبران عقب ماندگی‌های لیگ را کرده‌ایم. به بازیکنانم گفتم ۱۳ فینال پیش رو دارید و بازی با پرسپولیس هم از این قائده مستثنی نیست. پرسپولیس حریفی قدرتمند است اما ما هم در خانه با حمایت هواداران‌مان فقط به دنبال کسب امتیاز از این تیم هستیم.

وی درباره مصدومان و محرومان این تیم هم گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و فقط بادامکی مصدومیتی جزئی داشته اما به بازی پرسپولیس می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه ثامن مشهد و شرایط نامطلوب چمن این ورزشگاه که مورد انتقاد همه تیم‌هاست هم گفت: می‌شود از ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان موزه استفاده کرد و مردم با خرید بلیت از آن بازدید کنند. با توجه به موقعیت مکانی ورزشگاه ثامن و فاصله آن از شهر مشهد و نبود امکانات مناسب برای نقل و انتقالات تماشاگران، خود من اگر یک تماشاگر معمولی بودم با چنین شرایطی برای دیدن بازی به ورزشگاه نمی‌رفتم. چرا با وجود ورزشگاه مدرنی همچون امام رضا(ع) باید در ثامن بازی کنیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخواد بره بارسلونا
      از اونجا پیشنهاد داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج