جاباما
۶۵۸۴۲۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر رئیس پلیس تهران درباره طرح ترافیک جدید

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مدیریت ترافیک برعهده پلیس است و شهرداری باید بسترها و امکانات لازم را فراهم کند، گفت: طرح ترافیک پیشنهادی جدید خام است و باید کار کارشناسی روی آن انجام شود.

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برنامه معارفه جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ترافیک و اینکه شهرداری تهران یک‌طرفه به این قضیه وارد شده، اظهار داشت: طرح پیشنهاد‌ی شهرداری تهران فعلاً در حد پیشنهاد است و باید دستگاه‌های مختلف بررسی‌های لازم را بر روی آن انجام دهند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این طرح از نظر ما فاقد مطالعات لازم است و آن چیزی که در شهرداری تهران در خصوص طرح جدید عنوان شده که آلودگی و ترافیک را کاهش می‌دهد، در بررسی‌های اولیه ما این‌گونه است که نه‌تنها کاهش نمی‌دهد، بلکه ترافیک را افزایش داده و با توجه به افزایش ترافیک در هسته مرکزی، آلودگی را نیز افزایش خواهد داد.

وی گفت:‌پلیس نظراتش را به شهرداری تهران اعلام کرده و تا این لحظه نظر مساعدی روی این طرح ندارد؛ البته پلیس تهران بزرگ با راهور ناجا در این خصوص جلساتی را برگزار کرده و نظر نهایی خود را کتباً اعلام خواهد کرد.

این مقام ارشد تهران بزرگ به ایرادات طرح فعلی طرح ترافیک پرداخت و افزود: اگر قرار است طرح جدیدتری اجرا شود باید حتماً تمام معایبی را که در طرح فعلی وجود دارد، برطرف کند.

رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر این مطلب که مدیریت ترافیک، در پایتخت بر عهده پلیس است و شهرداری باید بسترها و امکانات لازم را فراهم کند تا مأموران راهور و بعضاً انتظامی بتوانند با مقدورات و امکانات لازم به‌خوبی ترافیک را مدیریت کنند، گفت: این طرح در حال مطالعه است و جزئیات آن در حال بررسی است.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر این مطلب که این طرح خام است، اضافه کرد: باید ابعاد مختلف این طرح از زوایای مختلف بررسی شود و نظر ما این است که این طرح جای کار دارد.

وی در ادامه به انتصاب جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اشاره و بیان داشت: سردار هداوند از افسران باتجربه ناجا است که در قسمت‌های مختلف نقطه صفر مرزی گرفته تا شهرستان‌ها و پایتخت خدمت کرده و مسئولیت‌های فراوانی داشته؛ از فرماندهی یگان امداد گرفته تا معاون هماهنگ‌کننده فاتب.

سردار رحیمی گفت: با توجه به تجربیات ارزنده ایشان با پیشنهاد این‌جانب با حکم فرمانده نیروی انتظامی، ایشان به‌عنوان جانشین فرمانده تهران بزرگ منصوب شدند؛ ان‌شاءالله بتوانیم با توجه به تجربیات و توان مدیریتی ایشان وضعیت امنیتی و انضباطی بهتری را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام دستگاهها و ادارات و سازمانها همگی بسیج شدن که به عناوین مختلف از مردم پول بگیرن و ظاهرا این یه برنامه کلیه و تمام طرحها و برنامه های جدیدشونم بر همین محور استواره و دلیلشم چیزی بجز بی پولی مملکت در اثر تحریمها نیست ، و صد البته اختلاسهای چند هزار میلیاردی هم در این بی پولی بی اثر نبوده ، بیچاره ملت که باید همه جوریه تاوان هر کس و ناکسی را بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج