۶۵۸۴۵۳
۴ نظر
۵۰۳۲
۴ نظر
۵۰۳۲
پ

سایت «ردیت» در ایران رفع فیلتر شد

ردیت رفع فیلتر شد. Reddit به عنوان یک وب‌گاه برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اخبار گوناگون از چند سال پیش در ایران فیلتر شد و حالا به طور ناگهانی رفع فیلتر شده و تمام کاربران می‌توانند بدون مشکلی به آن دسترسی داشته باشند.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: ردیت رفع فیلتر شد. Reddit به عنوان یک وب‌گاه برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اخبار گوناگون از چند سال پیش در ایران فیلتر شد و حالا به طور ناگهانی رفع فیلتر شده و تمام کاربران می‌توانند بدون مشکلی به آن دسترسی داشته باشند.
سایت «ردیت» در ایران رفع فیلتر شد
از ساعاتی پیش ردیت (Reddit) در ایران رفع فیلتر شده و کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. سایت ردیت که از مدت‌ها پیش در ایران فیلتر شده بود، سرانجام پس از حدود سه سال باز شده و دسترسی کاربران در تمامی سرویس دهنده های اینترنت کشور شامل اینترنت خانگی ADSL و اینترنت موبایل امکان‌پذیر شده است.
ردیت چیست؟

گفتنی است که Reddit یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار و یک جامعه بزرگ است که کاربران در آن می‌توانند در مورد هر موضوعی به بحث و تبادل نظر بپردازند و خبرها و لینک‌های گوناگون را به اشتراک بگذارند. کاربران با ثبت نام در این سایت قادر خواهند بود به پست‌های منتشر شده در Reddit رای بدهند و نظرات خود را بیان کنند. روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان از این انجمن بزرگ بازدید و به تبادل نظر می‌پردازند. ردیت برای همه افراد، چه کسانی که به دنیای بازی های کامپیوتری علاقه دارند و چه کسانی که اخبار ورزشی یا هر چیز دیگری را دنبال می‌کنند، بهترین مکان برای بحث و گفتگو است و رفع فیلتر Reddit می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد.

مهم‌تر از همه این که کاربران ردیت یا به اصطلاح ردیتورها می‌توانند مطالب خود را با سایر کاربران اشتراک بگذارند. رای‌های مثبت و منفی که ردیتورها به مطالب مختلف می‌دهند، جایگاه آن پست را در سایت Reddit مشخص کرده و شانس دیده شدن آن را بیشتر یا کمتر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TNT2

      شما بگو‌ چی فیلتر نشد وگرنه‌ تعداد موارد فیلتر شده به‌قدری زیاده که باید بگیم کدوم فیلتر نشده این‌نقض‌ حق و حقوق مردمه.. فیس بوک. تویتر.. یوتیوب.. تلگرام.. ویز... و الی ماشاء الله. اقا کلا نت و قطع کنید راحت.

    • آرین

      والا برای من که رفع فیلتر نشده هنوز

    • P

      هنوز فیلتره

    • نامجو

      اینجور رفع فیلتر ها موقته و به خاطر اشکال،تست،توسعه و ... سیستم فیلترینگه.
      تا حداقل 1 هفته از رفع فیلتر سایت نگذشته نباید بگیم اون سایت رفع فیلتر شده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج