۶۵۸۹۳۲
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

ترس مردم از دکل‌های مخابراتی بیجاست

حسين فلاح جوشقاني، معاون وزير ارتباطات و رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در مورد شايعات گفته شده در خصوص مضرات تشعشعات دكل‌هاي مخابراتي اظهار داشت: مردم از دكل‌ها ترس دارند، به دليل وجود اشعه، ما بطور منظم ارتعاشات را اندازه‌گيري مي‌كنيم.

وبسایت روزنامه اعتماد: حسين فلاح جوشقاني، معاون وزير ارتباطات و رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در مورد شايعات گفته شده در خصوص مضرات تشعشعات دكل‌هاي مخابراتي اظهار داشت: مردم از دكل‌ها ترس دارند، به دليل وجود اشعه، ما بطور منظم ارتعاشات را اندازه‌گيري مي‌كنيم. وي ادامه داد: سازمان انرژي اتمي ميزان تشعشعات را اندازه‌گيري مي‌كند و اگر اين ميزان زياد باشد به ما گزارش مي‌دهند كه تاكنون چنين گزارشي ارايه نشده است. هرچه گوشي تلفن همراه به دكل نزديك باشد ميزان تشعشع كمتري خواهد داشت. در كشورهاي توسعه يافته اين دكل‌ها گاها مشخص نيست به دليل پوشش طراحي مبلمان شهري.
يكي از ارايه سرويس‌ها بحث فيبركشي تا منازل است اما از لحاظ مالي بسيار پرهزينه است. تمامي گوشي‌هاي تلفني كه وارد كشور مي‌شوند SAR (ميزان جذب اشعه) آنها را بررسي مي‌كنيم. معاون وزير ارتباطات در خصوص اهداف طرح رجيستري گفت: اهداف اصلي طرح رجيستري كه شروعش از ۲۸مهرماه بود، بحث پشتيباني محصولات و گارانتي گوشي‌ها بود. متقاضي طرح ريجستري تلفن همراه، ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز بود و مهم‌ترين بحث ريجستري مبارزه با قاچاق است.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در خصوص شبكه اينترنت اپراتورها اظهار داشت: در شبكه تلفن همراه ما شبكه‌هاي استانداردي داريم اما به اين معني نيست كه كيفيت شبكه در همه جا خوب است و مردم راضي هستند. از سال ۹۳ اجازه داديم اپراتورها نسل ۳ و ۴ تلفن همراه را ارايه دهند. موفق‌ترين حضور بخش خصوصي را در حوزه ارتباطات و فناوري ارتباطات داريم. اينترنت ثابت ما در دنيا وضعيت مناسبي ندارد. مكانيزم جديد براي اينترنت ثابت بر اساس سرعت هزينه پرداخت مي‌شود اما اينترنت تلفن همراه بر اساس حجم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرنده وقتی پارازیت میندازن از دکل مخابرات استفاده میکنن معلومه خطرناکه

    • بدون نام

      پارازیت

    • بدون نام

      دکل یکی از اپراتورهای تلفن همراه نزدیک خونه ماست هیچوقت هم ندیدم کسی بیاد تشعشع این دکل رو اندازه گیری کنه

    • بدون نام

      شما اول دستگاه های خطرناک پارازیت که سرطان زاست رو جمع کن هر جایی بفهمن تو ایران از این خبرهاست موشون رو می کنن و گریه می کنن

    • عبداله خدابنده

      در محله ما کوی شهرداری شهرکرد 300 خانه وجود دارد با 4 دکل پارازیت البته یک توری نیم دایره جلو آنتن ماهواره تمام اثرات پارازیتی این دکل ها را خنثی کرده اما اثرات تخریبی و سرطان زای این اشعه ها ملت را مخنث و بیمار نموده ، مردانه حذفش نکن ادمین

    • بدون نام

      کدام حرف شما راست بوده که حالا اینکی درست باشد مثل روغن پالم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج