جاباما
۶۵۹۲۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تركيب گران‌ترين تيم تاريخ باز هم عوض شد

با پیوستن کوتینیو به بارسلونا ترکیب بازیکنان گرانِ دنیا دستخوش تغییر شد.

خبرورزشی: فيليپه كوتينيو با ۱۴۲ ميليون پوند وارد تركيب گران‌قيمت‌ترين تيم تاريخ شد. سرانجام باشگاه ليورپول راضي شد اين ستاره برزيلي را به نوكمپ بفرستد که هم تعداد برزيلي‌هاي گران‌قيمتِ دنياي فوتبال بيشتر شود و هم يك سرِ ۳ انتقال گران‌قيمت تاريخ، بارسايي شود. تركيبي ۱۱ نفره متشكل از بازيكناني كه پول هنگفتي صرف به خدمت گرفتن‌شان شده را معرفي خواهيم كرد. البته فراموش نكنيد تابستان آينده پس از قطعي شدن انتقال كيليان امباپه، او دومين بازيكن گران‌قيمت تاريخ مي‌شود و جاي گرت بيل را در اين تركيب خواهد گرفت. نكته جالب اين است كه از تركيب اين تيم ۸ بازيكن تابستان گذشته و در همين نقل ‌و‌ انتقالات زمستاني به جمع بازيكنان گران‌قيمت اضافه شده‌اند، يعني اين تيم در پنجره‌هاي بعدي نقل‌ و ‌انتقالات باز هم دستخوش تغيير خواهد شد.


تركيب گران‌ترين تيم تاريخ باز هم عوض شد

دروازه‌بان: ادرسون (منچسترسيتي)- 35 ميليون پوند

گرفتاري‌هاي منچسترسيتي درون دروازه ادامه داشت تا اينكه سيتي‌زن‌ها سر كيسه را شل كردند و ادرسون را تابستان 2017 از بنفيكا به خدمت گرفتند. گوارديولا از هزينه كردن 35 ميليون پوند براي اين دروازه‌بان 24 ساله راضي‌ است.

مدافع راست: كايل واكر (منچسترسيتي)- 50 ميليون پوند

فصل قبل آن‌قدر از خط دفاعي و دروازه سيتي ضربه خورد كه بيشترين هزينه را اين باشگاه براي جذب مدافع و دروازه‌بان كرده باشد. واكر هم گران‌ترين دفاع راست تاريخ است كه سيتي براي جذب او 50 ميليون پوند به تاتنهام پرداخت كرد.

مدافع وسط: ويرجيل فان‌دايك (ليورپول)- 75 ميليون پوند

مدافع هلندي جديد ليورپول در دفاع ركورددار است. او هفته پيش از ساوتهمپتون به ليورپول پيوست و طلسم حضورش در آنفيلد با 75 ميليون پوند شكسته شد. گران‌ترين مدافع تاريخ، گران‌ترين بازيكن ليورپول هم هست.

مدافع وسط: جان استونز (منچسترسيتي)- 47/5 ميليون پوند

پيش از فان‌دايك گران‌ترين مدافع تاريخ استونز بود. او هم به تدريج در تركيب سيتي جا افتاد و نشان داد ارزش هزينه‌اي كه برايش شده را داشته است. استونز تابستان 2016 با مبلغ 47/5 ميليون پوند از اورتون به ورزشگاه اتحاد رفت.

مدافع چپ: بنجامين مندي (منچسترسيتي)- 52 ميليون پوند

راست و چپِ خط دفاعي گران‌قيمت‌ترين‌ها در قبضه آبي‌آسماني‌پوش‌هاست. بنجامين مندي فرانسوي يكي از ستاره‌هاي تيم خوب فصل قبل موناكو بود كه سيتي او را با 52 ميليون پوند شكار كرد تا گران‌ترين چپ‌پاي دفاعي تاريخ شود.

هافبك راست: فيليپه كوتينيو (بارسلونا)- 142 ميليون پوند

باشگاه بارسلونا پس از چند ماه ركورد خودش را شكست و 142 ميليون پوند براي جذب فيليپه كوتينيو پرداخت كرد. اين ليورپولي سابق با حضور در نوكمپ ركورد دمبله را شكست و فعلاً دومين بازيكن گران‌قيمتِ تاريخ به حساب مي‌آيد.

هافبك وسط: پل پوگبا (منچستريونايتد)- 89 ميليون پوند

زماني كه منچستريونايتد براي بازگرداندن پل پوگبا 89 ميليون پوند به حساب يوونتوس واريز كرد ژوزه مورينيو از اين انتقال دفاع كرد و گفت هافبك فرانسوي تيمش گران نيست. خيلي زود به حرف او رسيديم و حالا بعد از يك سال و نيم پوگبا چهارمين بازيكن گران‌قيمت تاريخ است.

هافبك چپ: خامس رودريگس (بايرن‌مونيخ)- 71 ميليون پوند

هنوز هم خريد سال 2014 رئال‌مادريد از موناكو يكي از هافبك‌هاي گرانِ تاريخ به شمار مي‌آيد. با روند فعلي احتمالاً خامس رودريگس كه حالا بازيكن قرضي بايرن‌مونيخ است از تركيب تيم گران‌ها خارج خواهد شد. رئال براي جذب او 71 ميليون پوند پرداخت كرده بود.

بال راست: عثمان دمبله (بارسلونا)- 135/5 ميليون پوند

با بندهايي در قرارداد عثمان دمبله مبلغي كه بارسلونا براي او هزينه كرده به 135 ميليون پوند هم خواهد رسيد. بازيكن سابق دورتموند نيم‌فصل گران‌ترين بازيكن تاريخ بارسلونا بود كه البته در همين مقطع هم با مصدوميت طولاني‌مدت روبه‌رو شد.

بال چپ: گرت بيل (رئال‌مادريد)- 85/3 ميليون پوند

سال 2013 از تاتنهام به رئال‌مادريد پيوست و 3 سال هم گران‌ترين بازيكن جهان بود. ستاره هميشه مصدوم ولزي كه شايد در آينده نزديك رئال را ترك كند هنوز هم يكي از بازيكنان گران‌قيمت در تيم منتخب است و پنجمين بازيكن گران‌قيمت تاريخ محسوب مي‌شود. البته با قطعي شدن انتقال امباپه، بيل از تركيب بيرون خواهد رفت.

مهاجم: نيمار (پاري‌سن‌ژرمن)- 200 ميليون پوند

در انتقالي غيرمنتظره و بزرگ تابستان گذشته نيمار پس از پرداخت مبلغ 200 ميليون پوند فسخ قراردادش از سوي باشگاه پاري‌سن‌ژرمن گران‌قيمت‌ترين بازيكن تاريخ شد. فعلاً تا چند سال بايد او را گران‌ترين بازيكن تاريخ و مهاجم اول تيم گران‌قيمت‌ها بدانيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج