۶۵۹۷۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: در نتیجه‌گیری نوسان داریم

سرمربی تیم پیکان گفت: آن چیزی که باعث خوشحالی است این است که در مجموع تیم ما عملکرد خوبی داشته‌ایم.

ایسنا: مجید جلالی، سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سپیدرود گفت: با وجود این که در نتیجه‌گیری در بازی‌ها نوسان زیادی داریم اما آن چیزی که باعث خوشحالی است این است که در مجموع ما عملکرد خوبی داشته‌ایم و در مدل بازی کردن‌مان آن طور نوسان نداریم. اگر با وجود بازی‌های خوب نمی‌توانیم سطح نوسانات را عوض کنیم به خاطر دقت نکردن ما در بخش حمله است که این بر عهده من است. تمرین‌های خوبی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سعی کردیم که در زمان نقل و انتقالات این بخش تیم‌مان را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم به امید خدا در آینده بتوانیم این سطح از نوسانات را به حداقل برسانیم.

او اضافه کرد: در دور برگشت سه بازی انجام داده‌ایم که اگر بازی‌های‌مان را ببینید مقابل پدیده و پارس جنوبی شاید کم‌ترین حق‌مان این بود که با یک گل برنده شویم و در مشهد هم شاگردانم بازی خوب و قابل احترامی انجام دادند. در برابر ذوب آهن در اصفهان هم یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادیم در حالی که ما باید از سه بازی حداقل ۷ امتیاز می‌گرفتیم اما الان فقط ۲ امتیاز داریم. اول صحبت‌هایم نیز گفتم در نوع بازی نوسان کمی داریم اما از نظر نتیجه‌گیری نوسان داشته‌ایم. این هم به خاطر این است که باید در خط حمله بیش‌تر کار کنیم.

وی درباره تغییر سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت هم گفت: در فوتبال همیشه این گونه مسائل وجود دارد و گاهی با تیمی بازی می‌کنید که شرایط خوبی دارد و گاهی با تیمی بازی می‌کنید که شرایط خوبی ندارد. ما خیلی با این مسائل کاری نداریم.

سرمربی پیکان درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: محروم نداریم و مصدومان هم همان مصدومان قبلی‌مان هستند و مرتضی آقاخان هم به بازی فردا می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج