۶۵۹۹۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی‌پور: به ما تهمت زدند و حلالشان نمی‌کنم

هافبک سابق ذوبی ها می گوید پیش از آمدن ما خیلی‌ها می‌گفتند تراکتوری‌ها ما را تحت فشار قرار دادند تا به اینجا بیاییم؛ اصلا چنین چیزی نبوده و این تصمیمی بود که ما هر سه نفر به خواست خودمان گرفتیم.

ورزش سه: مهدی مهدی‌پور هافبک تراکتورسازی در پاسخ به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در خصوص آنکه در نیم فصل اول فقط ۸ بازیکن برای این تیم بازی می‌کردند و با رفتن آنها تیم اکنون یکدل شده‌ است و روی دور نتیجه‌گیری قرار گرفته‌اند به "ورزش سه" می‌گوید: من در تمرینات پیش فصل با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شدم که حدود ۵ هفته‌ای از میادین دور بودم و در این مدت مشغول درمان و آمادگی بدنی بودم. پس از آن اگرچه مصدومیتم کاملا خوب نشده بود که این را پزشک تیم و خود آقای قلعه‌نویی هم می‌توانند شهادت بدهند؛ اما با درد برای ذوب‌آهن بازی می‌کردم. جالب است کمک‌های آقای قلعه‌نویی هر هفته در تمرینات پیش از بازی از من سوال می‌کردند آیا درد دارم که من می‌گفتم هنوز مصدومیتم اذیتم می‌کند و پیش از بازی با آمپول و مخفی کردن دردم من را در ترکیب می‌گذاشتند تا بتوانم برای تیم بازی کنم و من در این مدت با درد برای ذوب‌آهن بازی کردم.

وی افزود: به خاطر علاقه‌ای که به تیم شهرم داشتم با آمپول و درد به زمین می‌رفتم و این را هم خودم و هم پزشک می‌دانست که به مرور زمان به بدنم آسیب وارد می‌شود. اما خب چون تیم به من نیاز داشت وظیفه خودم می‌دانستم که به این تیم و همبازیانم کمک کنم تا بهترین نتیجه را برای ذوب‌آهن کسب کنیم. 6 هفته با درد برای آنها بازی کردم و این صحبت‌ها خیلی ناراحت‌کننده است که می‌شنوم ما 8 نفره بازی کردیم و حضور ما 3 نفر را موثر نمی‌دانند. همه می‌توانند بازی‌های 6 هفته‌ای که من با درد برای ذوب‌آهن بازی کردم را تماشا کنند و درباره عملکردم نظر بدهند، من آن زمان با تمام وجودم برای ذوب‌آهن بازی کردم و کم نگذاشتم.

او ادامه داد: اصلا هیچ یک از صحبت‌هایشان درباره ۸ نفره بازی کردن ذوب‌آهن حقیقت ندارد و واقعا خیلی ناراحت‌کننده است. ای کاش به حرمت آن ۶ بازی که با درد برای آنها به میدان رفتم این صحبت‌ها را نمی‌کردند. حتی دانیال اسماعیلی‌فر با بینی‌ شکسته‌ و جراحی شده‌اش با توجه به اینکه دکتر به او ۳ هفته استراحت مطلق داده بود برای ذوب‌آهن بازی کرد، چون می‌دانست تیم به او نیاز دارد. با وجود آنکه او هم امکان داشت سلامتی‌اش به خطر بیفتد.

او در پاسخ به سوالی که شاید رفتن شما 3 نفر باعث شده که امیر قلعه‌نویی، آقای آذری و مسئولین باشگاه لب به اعتراض بگشایند و چنین صحبت‌هایی داشته باشند هم گفت: به هر حال هر چیزی که هست این تصمیمی که ما سه نفر با میل باطنی‌ خود گرفتیم و خدمت مقدس سربازی باید انجام می‌شد. این تصمیم بالاجبار نبود و باتوجه به شرایطی که وجود داشت و تصمیمی که با بزرگترهایمان گرفتیم قرار بر این شد از ذوب‌آهن جدا شویم و در خدمت تیم تراکتورسازی باشیم. صحبت‌هایی که بعد از جدایی ما صورت گرفته واقعا آزار دهنده است.

سوال دیگر ما از هافبک جوان تراکتور در خصوص این موضوع که او همیشه از تیم شهرش حمایت می‌کرده و ابتدای فصل هم از حضور قلعه‌نویی ابراز خرسندی کرده بود و حالا با شنیدن چنین صحبت‌هایی چطور فکر می‌کند و آیا باز هم همان صحبت‌های ابتدای فصلش را تکرار می‌کند که او پاسخ می‌دهد: وقتی ابتدای فصل مصدوم شدم آقای قلعه‌نویی من را فرستادند تهران تا با هزینه‌های باشگاه و کمک یکی از دوستانشان درمان شوم و من این محبت و لطف ایشان را فراموش نخواهم کرد. اما وقتی صحبت از ۸نفره بازی کردن ذوب‌آهن می‌شود خب به طبع به ما هم برمی‌خورد. خدا را گواه می‌‌دهم اگر در آن ۶ بازی که من برای ذوب‌آهن به میدان رفته‌ام در یک صحنه وسط زمین کم‌کاری کرده باشم، تمام صحبت‌هایشان درست است؛ ولی اگر غیراینصورت باشد و تهمتی که به ما زده‌اند حقیقت نداشته باشد، من شخصا نه می‌بخشم و نه حلالشان می‌کنم.

وی تصریح کرد: ما همه مسلمان هستیم و جایگاهی هست که همه باید پاسخگوی حرف‌هایشان باشند. اگر این تهمتی که به من زدند اشتباه بوده و ساخته ذهن خودشان است، طبیعتا نه می‌بخشم و نه حلال می‌کنم و باید جوابگوی تهمتی که زده‌اند باشند. آنها با آبروی ما بازی کرده‌اند و گفته‌اند ما برای تیممان بازی نکردیم و نمی‌خواستیم بازی کنیم و این افترایی بیش نیست. من از سه سال و نیم پیش که در کنار این تیم بودم همیشه با تمام وجودم چه با درد و چه بی‌درد برای ذوب‌آهن به میدان رفته‌ام و با تمام وجودم برای موفقیتش تلاش کرده‌ام. منتی نیست به هر حال هم پدرم برای این تیم بازی کرده و هم خودم نسبت این تیم عرق داشتم و به هر حال ذوب‌آهن خانه من است و به تک‌تک اعضای باشگاه و تیم عشق می‌ورزم؛ اما وقتی این صحبت‌ها به گوش می‌رسد آدم اذیت می‌شود.
مهدی‌پور درباره صحبت‌های ابتدای فصل آذری هم اضافه کرد: به هر حال در این 3 سال و نیمی که در ذوب‌آهن حضور داشتم آقای آذری خیلی به ما لطف داشتند و مثل پدر کنار ما و تیم بودند. جا دارد از زحمات و محبتی که نسبت به ما داشتند از ایشان تشکر کنم و به آقای آذری بابت اعتراضشان نسبت به جدایی‌مان حق می‌دهم، چون نیم فصل دوم و در زمان رقابت‌های باشگاه آسیا سه تا از بازیکنان موثرشان را از دست دادند و ایشان حق دارند عصبانی شود و یکسری صحبت‌ها را انجام دهند؛ اما چیزی که هست من باید در این زمان برای زندگی فوتبالی‌ام تصمیم می‌گرفتم و شاید این تصمیم از جهتی به ضرر ذوب‌آهن شد؛ ولی خب باتوجه به شرایط موجود قصد رفتن به تراکتور را کردم تا دوران خدمت سربازی‌ام را هرچه زودتر پشت سر بگذارم. به هر حال آقای آذری شرایط تیم را می‌دید و من هم شرایط فوتبالی خودم را و سعی کردم بهترین تصمیم فوتبالی‌ام را بگیرم و فکر می‌کنم آمدن به تبریز باتوجه به شرایط فوتبالی‌ام بهترین کار ممکن بوده است.

هافبک تبریزی‌ها در خصوص شرایط تراکتور هم می‌گوید: پیش از آنکه درباره اوضاع و شرایط تیمم بگویم باید به این موضوع اشاره کنم که پیش از آمدن ما خیلی‌ها می‌گفتند تراکتوری‌ها ما را تحت فشار قرار دادند تا به اینجا بیاییم؛ اصلا چنین چیزی نبوده و این تصمیمی بود که ما هر سه نفر به خواست خودمان گرفتیم و با میل باطنی خودمان به اینجا آمدیم. از زمانی که به تراکتور آمدم در ۳ بازی گذشته که به میدان رفتیم طرفداران تبریزی خیلی به ما لطف داشتند و از بدو ورودمان تا به حال همیشه ما را تشویق و خجالت زده کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: تراکتورسازی با توجه به محرومیتش در دو پنجره نقل و انتقالات روزهای سختی داشته و شرایط مناسبی در نتیجه‌گیری نداشت؛ اما حالا با اضافه شدن بازیکنان مدنظر کادرفنی روز به روز شرایطش رو به بهبودی است و تمامی بچه‌ها در حال کمک به این تیم و بیرون آوردنش از شرایط بحرانی هستند. البته نیاز به زمان داریم تا به آنچه مدنظر هواداران، مسئولین، کادرفنی و بازیکنان است دست پیدا کنیم. امیدوارم به زودی تراکتور را به جایگاهی که حقش است برگردانیم، این تیم جز دو، سه تیم پرطرفدار ایران است و هواداران فوتبال فهم و فوتبال دوست خوبی دارد. آنها باتوجه به شرایط بد تراکتور هیچ وقت این تیم را تنها نگذاشتند و امیدوارم این حمایت باز هم ادامه‌ داشته باشد تا تراکتور بتواند بهترین رتبه را در ادامه کسب کند.

مهدی‌پور معتقد است دیدار با نفت بازی آسانی نیست: بازی سختی مقابل نفت‌تهران داریم، آقای افاضلی سکان هدایت این تیم را برعهده دارد و آنها در بازیشان مقابل پرسپولیس نشان دادند که شکل و هارمونی خوبی به این تیم داده شده و قطعا بازی‌مان با نفت جز دیدارهای مشکلمان است. باید خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم نتیجه‌ای که مدنظر خودمان و کادرفنی است را به دست بیاوریم.

هافبک دفاعی تیم تراکتور در آخر صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌رساند: سه سال و نیم با همه وجودم برای ذوب‌آهن تلاش کردم و در دو فصل حضورم در ذوب‌آهن چیزی حدود 80 بازی برای این تیم داشتم که فکر کنم کمتر بازیکنی در دو سال حضورش در یک تیم این تعداد بازی داشته باشد؛ با درد و بدون درد برای این تیم بازی کردم و با همه وجودم و قلبم برای موفقیت تیمم تلاش کردم و هرچه در توان داشتم برای موفقیتش گذاشتم. در حال حاضر با افتخار می‌گویم که بازیکن تراکتورسازی هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم و خوشحالی هوادارانش تلاش می‌کنم. ان‎شاءالله آنچه مدنظر هواداران و خودمان است را در طی مدت حضورم برای تراکتوری‌ها به دست بیاوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه دروغ گفته صد رحمت به بازیکنان امید و بومی تراکتور صد مرتبه بهتر از شماها بازی میکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج