۶۶۰۲۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم گفت: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از لحاظ اخلاقی و فرهنگی باشیم.

خبرگزاری تسنیم: اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر این افتخار نصیب ما شد که در شهر اولین‌ها (تبریز) حضور داشته باشیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از لحاظ اخلاقی و فرهنگی باشیم.

وی افزود: امیدوارم بازی فردا از لحاظ اخلاقی و فرهنگی به فوتبال ما کمک کند، چون فوتبال ما هفته‌هاست از این لحاظ دچار مشکل شده است. در مصاحبه مدیرعامل، بازیکن و مربی دست می‌برند تا به اهداف خود برسند. می‌خواهند با این مسائل، یکپارچگی فولاد را از بین ببرند، اما در فولاد اصل پایداری و اعتماد اعضای باشگاه به هم شکل گرفته است. اگر اکنون در جایگاه دوم جدول حضور داریم، به خاطر لطف خدا و دوستی و محبت بین اعضای تیم است.

سرمربی فولاد در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری اندیشیده‌اید تا تبریز را دست خالی ترک نکنید، تصریح کرد: ما در فصل نقل و انتقالات هستیم و برخی سایت‌ها و مدیران برنامه‌ها، منِ مربی تا بازیکنان را در لیست مازاد می‌گذاشتند و با بازیکنان مذاکره می‌کردند چون می‌خواستند تمرکز ما به هم بزنند. چند روز قبل یکی از سایت‌های بزرگ، خبری منتشر کرد که پیگیری کردم و خبر را از سایت برداشتند. تلاش می‌کنند با موقعیت‌های غیرقابل باور و صحبت از پیشنهادهای غیرواقعی خارجی، انسجام بین اعضای تیم را از بین ببرند که در این امر موفق نشدند.

پورموسوی با اشاره به شرایط مطلوب گسترش فولاد پس از حضور فیروز کریمی در این تیم گفت: گسترش فولاد با حضور کریمی در جدول بالا آمده و این می‌تواند کار ما را سخت کند. گسترش شکل خوبی پیدا کرده و مربیان بزرگی دارد که در هر تیمی که حضور داشتند، تأثیر خوبی در آن تیم‌ها داشته‌اند. با این حال این مسابقه می‌تواند برای ما آسان هم باشد. چون مقابل این تیم‌ها خوب بازی می‌کنیم و باید تمرکز خود را بالا ببریم. در بازی قبل مقابل مشکی‌پوشان، پیروزی را در دقایق آخر از دست دادیم و امیدوارم در بازی فردا، زمین را با سه امتیاز ترک کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: فرشاد جان‌فزا، امیر زلیکانی، فرزاد جعفری و عبدالله نصیری مصدوم هستند و در بازی فردا غایب خواهند بود.

سرمربی فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش جای خالی دارد یا خیر، گفت: جای خالی داریم و تلاش می‌کنیم تا پایان نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم.

«چرا فولاد مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند، اما مقابل تیم‌های پایین جدولی، نتایج خوبی کسب نمی‌کند؟» پورموسوی در پاسخ به این پرسش گفت: دوست ندارم طوری حرف بزنم که همکاران من در سایر تیم‌ها ناراحت شوند. تیم‌های بزرگ نوع مشخصی بازی می‌کنند و با شناخت و آنالیز این تیم‌ها، می‌توانیم در دفاع و حمله خوب کار کنیم، اما بازی مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند مشکل است. چون دفاع و حمله تیمی‌ آنها را نمی‌توان مشخص کرد و همین باعث می‌شود غافلگیر شویم. تا حالا دوست داشتم روی زمین بازی کنیم ولی مقابل تیم‌هایی که از توپ‌های بلند استفاده می‌کنند،‌ دچار مشکل می‌شویم چون بازیکن سرزن جذب نکرده‌ایم و می‌توانم بگویم روی توپ‌های بلند دچار مشکل می‌شویم.

وی در مورد رکورد تیمش در ۱۳ هفته بدون شکست برای فولاد عنوان کرد: به دنبال رکورد نیستیم. اتفاقاً این آمارها بازیکنان را دچار استرس می‌کنند که نبازند. زمانی که با فولاد قرارداد بستم، گفتم به دنبال رکورد نیستم و تلاش می‌کنیم در هر بازی نسبت به بازی قبل، بهتر شویم. این ۱۳ هفته نباختن، ناشی از خودباوری بازیکنان است که هر هفته بهتر از دیدار قبلی بازی می‌کنند، اما همانطور که گفتم، این آمار می‌تواند جنبه منفی هم داشته باشد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این پرسش که دوست دارد تیمش با تیم‌های پُرهوادار بازی کند یا کم هوادار، خاطرنشان کرد: اعتقاد ارم حضور هواداران، بازی را برای هر دو تیم جذاب می‌کند. شاید بازیکنان ما مقابل هواداران، عرض اندام کنند و موفق باشند. هواداران باعث جذابیت بازی‌ها می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج