۶۶۰۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چه کسی باید عذرخواهی کند؛ ما یا شما؟

ترکان: رئیس هیئت مدیره خانه ایرانیان آقای بقایی است و دو عضو عضو هیئت مدیره نیز آقای علیزاده و شخص دیگری است که در نهاد ریاست جمهوری کار می‌کند و من در بیانیه این موضوع را گفتم.

خبرگزاری تسنیم: اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ، در پاسخ به این سوال که آقای بقایی به شما گفتند که از وی برای اظهاراتتان مبنی بر واگذاری​۳ساختمان و۲۷خودرو در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه احمدی‌نژاد، عذرخواهی کنید، چرا که اینها متعلق به دانشگاه ایرانیان نبوده است، اظهار داشت: رئیس هیئت مدیره خانه ایرانیان آقای بقایی است و دو عضو عضو هیئت مدیره نیز آقای علیزاده و شخص دیگری است که در نهاد ریاست جمهوری کار می‌کند و من در بیانیه این موضوع را گفتم.

وی با طرح این سوال که باید چه کسی عذرخواهی کرده و از چه کسی عذرخواهی کند، تصریح کرد: بر اساس آن مصوبه دولت که باید خانه ایرانیان را حمایت کنیم، آنها آمدند مصوبه شورای عالی را گرفتند و اموال اینجا را در اختیار گذاشتند؛ حالا! چه کسی باید عذرخواهی کند؟ آنهایی که اموال را به آن‌ طرف بردند و یا ما که دنبال برگرداندن آن هستیم؟

سرپرست دبیرخانه جنبش عدم تعهد نیز در مورد دبیرخانه متبوع خود نیز و در پاسخ به این سوال که آیا ایران به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد در خصوص حوادث مصر و عزل محمد مرسی بیانیه‌ای صادر می‌کند یا خیر؟ گفت: دبیرخانه خودش سیاست مستقل ندارد. از طرف وزارت امور خارجه و رئیس جمهور هدایت می‌شود لذا دبیرخانه از خودش هیچ نظری ندارد و نظر اصلی، نظر رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد است و آقای روحانی نیز نظرات خود را گفتند.

ترکان ادامه داد: هر نظری در رابطه با جنبش عدم تعهد وجود داشته باشد، آقای روحانی و یا ظریف بیان می‌کنند و ما نمی‌توانیم به طور مستقل در این زمینه اظهار نظر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بخواهید به صورت مستقل در دبیرخانه جنبش عدم تعهد تصمیم‌گیری کنید به چه صورت خواهد بود؟ تصریح کرد: ما هیچ نقشی به جز اجرای نظر آقای روحانی و آقای ظریف نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج