۶۶۲۷۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خودروی چینی برقی با نمایشگرهای واقعیت مجازی

یک شرکت خودروساز چینی نه چندان مشهور با عرضه نمونه مفهومی یک خودروی برقی با امکانات منحصر به فرد در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: یک شرکت خودروساز چینی نه چندان مشهور با عرضه نمونه مفهومی یک خودروی برقی با امکانات منحصر به فرد در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت مورد توجه قرار گرفته است.
خودروی چینی برقی با نمایشگرهای واقعیت مجازی

به گزارش ورج، این خودرو که احتمالا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد دارای درهایی است که به سمت بالا و نه کناره ها باز می شود. همچنین یک نمایشگر دیجیتال تعاملی بر روی داشبورد آن نصب شده است.

این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسیری تقریبا ۶۰۰ کیلومتری است که در نوع خود قابل توجه محسوب می شود. لازم به ذکر است که مدل های فعلی خودروهای تسلا و از جمله مدل ۳ این خودرو با یک بار شارژ حدود ۱۰۰ کیلومتر کمتر از این مقدار را می پیمایند.

این خودرو مجهز به تعدادی چراغ عمودی برای تامین بهتر روشنایی است و شیشه های دو درب آن به نمایشگرهای واقعیت مجازی مجهز شده تا زمینه سرگرمی و تفریح سرنشینان فراهم آید.

شارژ باتری ۷۱ کیلووات ساعتی این خودرو به طور بی سیم هم ممکن است و با صرف ۱۰ دقیقه وقت انرژی کافی در این خودرو برای پیمودن مسیری ۳۸۶ کیلومتری تامین می شود.

شرکت GAC سازنده این خودرو سال گذشته ۵۰۰ هزار اتومبیل را در چین به فروش رسانده که نسبت به سال ۲۰۱۶ حدود ۳۷ درصد افزایش نشان می دهد. GAC پنجمین خودروساز بزرگ در کشور چین محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج