۶۶۳۸۲۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۰)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها-گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************

بازی Six-Guns ؛ غرب وحشی به روایت گیم لافت!
Six Guns یک بازی گرافیکی و کاملا متفاوت از کمپانی گیم لافت است که در این بازی شرکت سازنده سعی کرده کاملا متفاوت عمل کند. در این بازی شما به جای کاراکتر اصلی بازی قرار دارید که باید از مراحل و ماموریت هایی که به شما واگذار می شود سربلند بیرون آیید. در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید, انواع ماموریت های مختلف و گاها مشکل به عهده شما گذاشته می شود که لازمه صعود به مراحل بالاتر اتمام این مراحل به صورت موفقیت آمیز است. همچنین یکی از نکات جالب بازی امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.
داستان بازی کاملا مهیج و تا حدی فکری است و مرحله به مرحله به جذابیت بازی اضافه می شود و محیط بازی هم به نوعی شبیه به فیلم های گانگستر ساخته شده است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)


برخی از ویژگی های بازی Six-Guns: Gang Showdown:

  • ۴۰ ماموریت مهیج و سخت
  • قابلیت انتخاب ۹ اسب مختلف برای استفاده در مراحل مراحل بازی
  • امکان خرید بیش از ۱۹ اسلحه ی مختلف و قدرتمند برای مبارزه
  • امکان تغییر و خرید انواع و اقسام لباس های مختلف
  • مکان هایی واقعی و با کیفیت بالا
  • گرافیک و گیم پلی عالی به همراه صداگذاری های فوق العاده
  • امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)


معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
برنامه Vault-Hide SMS,Pics & Videos,App Lock,Cloud backup ؛ یکم مخفی کاری!
Vault-Hide SMS, Pics & Videos برنامه ای جهت حفاظت از حریم شخصی شما در موبایل می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از دسترسی دیگران به گوشی همراه و بخش های شخصی آن جلوگیری کنید.حفاظت از حریم شخصی در موبایل، یکی از اصلی ترین مواردی است که همیشه کاربران باید به آن توجه داشته باشند. دسترسی دیگران به حریم خصوصی شما می توان باعث بروز مشکلاتی شود. اما با استفاده از برنامه های حفظ حریم خصوصی همانند Vault-Hide SMS, Pics & Videos این امکان وجود دارد تا از بروز هرگونه مشکل در چنین مواردی جلوگیری به وجود بیاید. این نرم افزار قابلیت مخفی کردن تمام عکس ها و ویدئوهایی که در گوشی دارید را به شما می دهد. علاوه بر قابلیت مخفی کردن پیامک ها و تماس ها و مخاطبین نیز فراهم شده است تا هیچکس امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد.

معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Vault-Hide SMS, Pics & Videos:
  • حفاظت کردن از تصاویر و ویدئوهای گوشی
  • حفاظت مخاطبین، پیامک ها و تاریخچه تماس ها
  • قفل کردن برنامه های داخلی گوشی
  • مخفی سازی برنامه ها در اندروید
  • مخفی سازی فایل ها در اندروید
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)

معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
بازی Tower Conquest ؛ ارتشتو بساز و قلعه رو فتح کن!
Tower Conquest یک بازی استراتژیکی میباشد که به صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا است. این بازی توسط استودیو Tango طراحی شده است که بازی به صورت کاملا رایگان برای دانلود در گوگل پلی انتشار یافته است. کسب امتیاز 4.5 از 5 و نزدیک به 5 میلیون دانلودی را میتوان از دیگر ویژگی های این بازی دانست. بازی Tower Conquest در مورد جستجو در زمینه یافتن معجزه ابدی میباشد که در این بین دشمنان بسیاری در مسیر شما قرار دارند که با تشکیل یک ارتش قدرتمند میتوانید از سد آنها عبور کنید و به اهدافی که در سر دارید برسید. گیم پلی این بازی از سطح بسیار خوبی برخوردار میباشد.
بازی Tower Conquest دارای بیش از 70 مرحله سرگرم کننده میباشد که هر مرحله دارای موانع و سختی های مخصوص به خود میباشد. با دریافت نیرو های مختلف میتوانید ارتش خود را قدرتمند تر کنید و در برابر حملات دشمنان ایستادگی بهتری داشته باشید. گرافیک دیدنی به همراه صدا گذرای عالی را میتوان از دیگر ویژگی های این بازی دانست.
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)

برخی از ویژگی های بازی Tower Conquest:
  • وجود 5 جناح مجزا با بیش از 70 مرحله سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • بازی و مبارزه با بسیاری از دشمنان خود با تاکتیک های متنوع
  • طراحی بازی به صورت 2 بعدی با پس زمینه های دیدنی
  • وجود بیش از 50 پس زمینه دیدنی در تمام مراحل بازی
  • امکان جمع آوری کارت های بازی برای تکمیل نمودن نیرو های خود
  • بدست آوردن پاداش های مختلف از مراحل بازی
  • قابلیت ترکیب و مطابقت دادن 1000 ایتم مختلف در بازی
  • امکان اشتراک گذاری بازی در فیسبوک
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)

معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
بازی Dice Hunter ؛ تاس بندازو شروع کن!
Dice Hunter: Quest of the Dicemancer نام یکی دیگر از بازی های نقش آفرینی می باشد که به صورت آنلاین قابل اجرا است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Greener Grass طراحی شده است که بازی توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵ را در گوگل پلی بدست آورد. بازی Dice Hunter: Quest of the Dicemancer یک بازی عالی برای تبدیل شدن به استاد در نبرد های تاس می باشد که از الگوریتم و روش های هوشمندانه ای برای بازی استفاده شده است. در این بازی شما می توانید از طراحی چشمگیر و عالی بازی نهایت لذت را ببرید.
بازی Dice Hunter: Quest of the Dicemancer یکی از بهترین بازی های مربوط به تاس می باشد که می توانید با گیمر های بسیاری رل بزنید. این بازی دارای پاداش و مراحل روزانه می باشد که با راه یافتن به آن ها می توانید از بازی جایزه و پاداش هایی را بدست آورید که در افزایش قدرت شما و دسترسی به سایر ایتم ها تاثیر گذار هستند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
برخی از ویژگی های بازی Dice Hunter: Quest of the Dicemance:
  • طراحی بازی به صورت دیجیتال مانند با بهترین کیفیت
  • امکان قفل کردن و رول تاس در بازی
  • قابلیت جمع آوری تاس ها و تشکیل یک تیم قدرتمند
  • تکرار تاس های خود برای دریافت پاداش از بازی
  • پیوستن به رقابت های بازی با سایر گیمر ها
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
بازی Redbros ؛ به جنگ اسکلت ها بروید!
استودیو خلاق «پلی هارد» (Play Hard) باری دیگر عنوانی ساده و بسیار مهیجی را در سبک (TDAR) یا Top Down Action RPG با نام بازی موبایل Red Bros تولید و عرضه کرده است که برای هواداران این نوع آثار، قطعا عنوانی جذاب قلمداد می‌شود.بازی قصه ساده‌ای دارد که از قضا با تمام کوچکی‌اش بد نیست و قابل قبول جلوه می‌کند. دشمنان اهریمنی به روستا و دهکده حمله کرده‌اند و قصد نابودی دارند و رییس اسکلت‌ها نیز، دوشیزه را اسیر کرده است. حال باید در نقش قهرمانان و جنگجوهای مدافع، به مقابله با دشمنان بپردازید و از فاجعه‌ای عظیم جلوگیری کنید.
این داستان کوچک که به نوعی برای چرایی مبارزات میان مرحله‌ای روایت می‌شود، ساختاری کلیشه‌ای و رو به تکرار دارد اما با توجه به ابعاد بازی و به نوعی ساده بودن آن، قابل قبول است. گیم‌پلی بازی موبایل Red Bros نقطه قوت و رکن اصلی این عنوان به شمار می‌آید زیرا در سبکی گسترده و خوب طراحی شده و مخاطب را تا انتها سرگرم خود می‌سازد. همان‌طور که گفته شد سبک بازی Top Down Action RPG است و اگر بخواهیم مختصر تعریفی از کلیت‌اش داشته باشیم، باید بگوییم که نبردهایی متداول با حریفان به صورت کلید زنی و لمس صفحه نمایش، همراه المان‌های نقش آفرینی و در نهایت زاویه دید ایزومتریک و از بالا به پایین ساختار این سبک قدیمی را تشکیل می‌دهند. در مبارزات مختلف با دشمنان، باید افراد گروه مبارزین تحت کنترل خود را با اشاره به سوی رقبا آماده حمله سازید و در محیط پیشروی کنید.
با شروع هر مرحله سه کاراکتر اصلی و گروه محوری نجات دهندگان دهکده و دوشیزه، در اختیار خواهند بود اما در هر بخش می‌توانید با از بین بردن قفس‌های موجود که انواع سربازها و جنگجویان در آن زندانی شدند، تعداد تیم خود را افزایش دهید و با آمادگی بیشتری با دشمنان رویارویی کنید. در مجموع عنصر همکاری در گیم‌پلی و مراحل موج می‌زند و هیچ عملی به صورت فردی و تک نفره انجام نمی‌پذیرد. گاهی باید با کمک اعضای تیم معماهایی را حل کنید یا با همکاری یکدیگر، درب‌های قفل‌شده را باز نمایید، موجب پدید آمدن قفس‌های مستتر شوید و بسیاری از کارهای دیگر را به شکل چند نفره و گروهی انجام دهید.
این بازی فوق العاده موفق به کسب امتیاز بالای ۴.۷ از ۵ در گوگل پلی شده است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
بازی موبایل Red Bros در زمینه گیم‌پلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با توجه به حجمی اندک و نسبتا کم، گسترده طراحی شده و بخش‌های متعددی را شامل می‌شود. هدف‌تان در هر یک از مراحل تا پیش از خواست نهایی یعنی نجات روستا و دوشیزه، نابودسازی حریفان موجود در محیط، کسب امتیازات کامل و آزاد کردن مبارزین اسیر شده است. همچنین مرحله‌ها از تنوع بسیاری برخوردار هستند و با توجه به گستردگی تعداد، تفاوت محیط‌ها و لوکیشن‌های مختلف و بخش‌های جانبی دیگر می‌توان گفت که برای به اتمام رساندن بازی زمان نسبتا زیادی لازم است و می‌توانید خیال خود را از مدت زمان خوب و کافی گیم‌پلی راحت سازید.
کلاس‌های مبارزه‌ای دشمنان و سطح دشواری گیم‌پلی نیز با پیشرفت در مراحل افزایش پیدا می‌کند و رقبای مختلفی را در کنار انواع باس فایت‌ها ملاقات خواهید کرد. بازی موبایل Red Bros بخاطر در اختیار داشتن المان‌های نقش آفرینی موجود، قسمت‌هایی چون ارتقا توانایی شخصیت‌ها، خرید آیتم‌ها و تسلیهات نظامی و دیگر قابلیت‌های مهم و لازم را به مخاطب خود ارائه می‌دهد که همگی از نکات مثبت گیم‌پلی محسوب می‌شوند. به عنوان مثال می‌توانید فردی که شمشیرزن و متخصص نبردهای رو در رو و سنگین است را تجهیز کنید و با خرید زره و افزایش قدرت سلاح سرد وی، از او میان میادین سنگین مبارزه بیشتر استفاده نمایید.
یا عضوی که قابلیت مبارزه از فواصل دورتر را دارد و مجهز به پرتاب انواع جادو‌ها و طلسم دشمنان است را با خوید آیتم‌هایی ویژه قدرتمندتر کنید تا بتواند تاثیر بیشتری بر روی رقبا بگذارد. علاوه‌بر حملات مستقیم شخصیت‌های مثبت یا به نوعی «پورتوگونیست»های داستان، قدرت‌ها و جادوهای ویژه‌ای نیز درون بازی تعبیه شده که هر کدام قابلیت مختص به خود را دارند و از انفجار دشمنان با آتش تا قدرت الکتریسیته متغیر هستند.

مجموعا می‌توان گفت که بازی موبایل Red Bros اثری مهیج و سرگرم کننده است که پتانسیل از کار بیکار کردن افراد زیاد و علاقه‌مندان به این سبک عناوین را به شکلی کامل در خود دارد!
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)

معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
معرفی اپلیکیشن و بازی (70) معرفی اپلیکیشن و بازی (70)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وووووووویییییی,مگه از شما ببل تر هم داریم.:-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج