۶۶۴۰۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تشکر امیرعباس گلاب از هوادارانش

کنسرت امیرعباس گلاب شامگاه گذشته در سالن همایش ایرانیان با استقبال مخاطبان روبرو شد.

خبرگزاری مهر: کنسرت امیرعباس گلاب پنجشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۲۲ در سالن ایرانیان برگزار شد. امیرعباس گلاب در این کنسرت قطعات «فقط برو»، «تو از کجا پیدات شد؟»٬ «گونه»، «دیوونه»، «قله»، «بانو جان»، «ازدواج»، «دلخوشی»، «عشق تو»، «صدای بارون»، «بریم دریا»، «ساده است» و «بخشش» را اجرا کرد.

این خواننده پس از خواندن قطعه «فقط برو» که با استقبال حاضران همراه بود به سلام و خیر مقدم به حاضران پرداخت و گفت: مرا از اجرای جشنواره ترسانده بودند و می گفتند مخاطبان این اجراها خوب نیستند اما شما از اول به من انرژی دادید، امیدوارم تا پایان کنسرت نیز پرانرژی باشید.
تشکر امیرعباس گلاب از هوادارانش

او درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه غرق شدن نفتکش سانچی را تسلیت گفت و از حاضران خواست به احترام قربانیان یک دقیقه سکوت کنند.

این خواننده در بخشی از برنامه با تشکر از مادرش که در سالن حضور داشت، عنوان کرد: مادرم از کودکی مرا تشویق می کرد که خواننده شوم و من خوشحالم که آرزوی او را برآورده کردم. من زمانی خواب این صحنه ها را می دیدم.

امیرعباس گلاب در بخش بعدی برنامه و برای اجرای قطعه «عشق تو» از روی سن پایین و میان حاضران آمد. همچنین همزمان با اجرای تعدادی از قطعات از جمله «قله» و «بانو جان» کلیپ های این خواننده در سالن پخش شد.

مژگان حسینی نوازنده قانون در بخشی از برنامه به گروه اضافه شد و در اجرای ۲ قطعه امیرعباس گلاب را همراهی کرد. این خواننده در طول اجرا از رضا خان زاده تهیه کننده آثارش و محسن رجب پور تشکر کرد. به سنت اجراهای جشنواره موسیقی فجر، بخشی از تشکرها از مسئولان جشنواره و تیم برگزاری این رویداد بود.

امیرعباس گلاب که از همراهی هوادارانش راضی بود در طول اجرا بارها از آنها تشکر کرد و به ابراز احساساتشان پاسخ داد. ۲ قطعه «ساده است» و «گونه» در این کنسرت به اصرار هواداران دوبار اجرا شد.

این خواننده در بخش پایانی این کنسرت گفت: ترانه های من در غم و شادی با شما بوده اند و امیدوارم در آن لحظات به یاد من باشید. او بدون این که از حمید صفت نامی ببرد، قطعه «بخشش» را به یاد این خواننده اجرا کرد.

علی آقایی گیتار بیس٬ پیمان جوینده پیانو٬ امیرعلی رحمانی پرکاشن٬ عرفان پاشا ویولون٬ فرزاد رضایی گیتار الکتریک٬ سهراب رمضانزاده درامز٬ امیر محمدی صدابردار٬ مهیار رضوان سرپرست گروه٬ عرفان قوی قلب هنگ٬ سعید شمسی کیبورد در گروه نوازندگان حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج