۶۶۴۳۹۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

نمایشگاه دیترویت که در ابتدای سال‌ میلادی برگزار می‌شود یکی از بزرگترین آوردگاه‌های سلاطین خودروسازی است. در دیترویت ۲۰۱۸ نیز بزرگان خودروسازی هرچه در آستین داشته‌اند را رو کرده‌اند تا برای رقبا شاخه‌وشانه بکشند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: نمایشگاه دیترویت که در ابتدای سال‌ میلادی برگزار می‌شود یکی از بزرگترین آوردگاه‌های سلاطین خودروسازی است. در دیترویت ۲۰۱۸ نیز بزرگان خودروسازی هرچه در آستین داشته‌اند را رو کرده‌اند تا برای رقبا شاخه‌وشانه بکشند. با این حساب خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین خودروهایی داشته باشیم که در دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شده‌اند.

شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ به عنوان دومین پیکاپ پرفروش آمریکا شناخته می‌شود و به‌همین منظور شورولت دستی بر سر و روی مدل ۲۰۱۹ این خودرو کشیده است. از ویژگی‌های بازر مدل جدید این خودرو می‌توان به استفاده از آلومینیوم بیشتر در بدنه خودرو برای کاهش وزن آن اشاره کرد. این امر باعث شده تا سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ نسبت به مدل قبلی خود چیزی حدود ۲۰۰ کیلوگرم وزن کم کند. با این حساب باید دید این تغییرات به همراه اضافه شدن گیربکس ۱۰ دنده و در عقب برقی به همراه قابلیت انتخاب دو موتور متخلف تا چه اندازه در فروش سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ تأثیر خواهد داشت.

رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

مدل ۲۰۱۹ این خودرو نیز رژیم گرفته است و چیزی حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن کم کرده است، و در این خودرو شاهد به خدمت گرفتن فناوری‌های روز دنیا هستیم. در حین رونمایی مدل ۲۰۱۹ رام ۱۵۰۰ در دیترویت ۲۰۱۸ تأکید زیادی بر ارتقا فضای داخل خودرو شد. مدل جدید این خودرو مراحل تولید خود را پشت‌سر گذاشته است و انتظار می‌رود تا بهار آینده راهی بازار شود.

فورد رنجر ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

در این خودرو شاهد حضور یک موتور ۲.۳ لیتری چهارسیلندر از نوع توربوشارژ هستیم، قسمت کابین فورد رنجر ۲۰۱۹ نیز بسته به سفارش خریدار در مدل‌های مختلفی قابل انتخاب است. فورد در حین رونمایی رنجر ۲۰۱۹ مدعی شد که این خودرو بازدهی بسیار خوبی را در برابر سوختی که می‌سوزاند به دنبال دارد. متأسفانه فورد در دیترویت ۲۰۱۸ جزئیات بیشتری از رنجر ۲۰۱۹ را مطرح نکرد اما انتظار می‌رود این خودرو تا بهار آینده روانه خیابان‌ها شود.

فورد ماستانگ بولیت مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

اگر به فیلم‌های سینمایی قدیمی علاقه داشته باشید به احتمال زیاد نام بولیت (Bullit)، برای شما تداعی فیلمی با همین نام با بازی هنرپیشه جاودانه سینما، استیو مک‌کویین را خواهد کرد. این خودرو با الهام از نسخه قدیمی ماستانگ بولیت ساخته شده است و در دو رنگ مشکی و سبز تیره راهی بازار خواهد شد. یک موتور ۵ لیتری از نوع V۸ را در ماستانگ بولیت ۲۰۱۹ شاهد هستیم. این موتور ۴۷۵ اسب‌بخار نیرو دارد و به سرعتی حدود ۲۶۲ کیلومتر در ساعت دست‌ پیدا می‌کند.

تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

در تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۹ با یک سدان بزرگ طرف هستیم که تا دندان به فناوری‌های روز دنیا مجهز شده است، در بین این فناوری‌ها می‌توان به پشتیبانی از اپل‌ کارپلی و صفحه‌نمایش ۹ اینچی اشاره کرد. تویوتا برای این خودرو از یک موتور ۳.۵ لیتری از نوع V6 کمک گرفته است، اما خریداران می‌توانند نسخه هیبریدی آوالون ۲۰۱۹ را نیز سفارش دهند.

مرسدس جی کلاس مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

مرسدس بنز نمایشی عالی از رونمایی خودروی جی کلاس خود در دیترویت ۲۰۱۸ داشت، این خودرو از چاله‌های آب با عمق حدود ۷۰ سانت عبور کند و دید بسیار خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در مدل ۲۰۱۹ جی کلاس از سیستم تعلیق بهینه‌شده و دستیار هوشمند رانندگی کمک گرفته شده است و در این خودرو شاهد حضور موتور دوگانه توربو ۴ لیتری از نوع V۸ هستیم. این موتور ۴۱۶ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

جیپ چروکی مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

جیپ در مدل ۲۰۱۹ جیپ چروکی قسمت جلوپنجره را تغییر داده و این خودرو ظاهری پیدا کرده است که اصالت طراحی مدل‌های اول چروکی را بیشتر در ذهن تداعی می‌کند. در چروکی ۲۰۱۹ با یک موتور ۲ لیتر توربوشارژ باچهار سیلندر سروکار داریم.

مدل آزمایشی آکورا RDX
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

دیترویت ۲۰۱۸ میزبان مدل آزمایشی (پروتوتایپ)، آکورا RDX است. انتظار می‌رود چیزی که در این مدل با آن طرف هستیم شباهت‌های زیادی به نسخه‌نهایی خودرو داشته باشد. گفته می‌شود که این کراس اوور لاکچری حدود ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد و طراحی جدید و فناوری‌های روز دنیا را در مدل آزمایشی اکورا RDX شاهد هستیم.

فورد اج اس‌تی مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

فورد برای رونمایی مدل ۲۰۱۹ فورد اج اس‌تی عجله داشت و این خودرو قبل از دیترویت ۲۰۱۸ آفتابی شد. این خودرو اولین کراس‌اوور فورد است که شاهد اعمال بهینه‌سازی‌های فنی در آن هستیم. طراحی منحصر به‌فرد جلو پنجره، سیستم تعلیق ارتقا یافته به همراه موتور ۲.۷ لیتری اکو بوست (Eco Boost)، از نوع V6 را می‌توان از بهینه‌سازی‌های جدید فورد در اج اس‌تی مدل ۲۰۱۹ دانست.

خودروی مفهومی لکسوس LF-1 Limitless
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

در اولین نگاه به خودروی خودروی مفهومی لکسوس LF۰۱ Limitless می‌توان به راحتی متوجه شد که این خودرو قرار است پرچمدار کراس‌اوورهای لاکچری لکسوس باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است اما کاملاً مشخص است که لکسوس برنامه‌های زیادی برای لکسوس LF-۱ Limitless در سر دارد.

آئودی A۷ مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

این خودرو نیز یکی دیگر از خودورهایی بود که در دیترویت ۲۰۱۸ در کنار مدل‌های ۲۰۱۹ سدان آئودی A8 و آئودی R8 اسپرت رونمایی شد. آئودی A7 هنوز رسما راهی خیابان‌ها نشده تا بتوان در خصوص کیفیت رانندگی این خودرو اظهار نظر کرد اما کاملاً مشخص است که با یکی از خودروهای مطرح آئودی طرف خواهیم بود.

مدل مفهومی اینفینیتی Q Inspiration
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

در اولین نگاه به این خودروی مفهومی می‌توان متوجه شد که اینفینیتی برنامه‌های زیادی برای آینده سدان‌های خود در نظر دارد. مدل نهایی اینفینیتی Q Inspiration با توجه به چیزی که در دیترویت ۲۰۱۸ دیدیم به احتمال زیاد ظاهری لاکچری و اشرافی خواهد داشت و انتظار داریم در این خودرو شاهد خلاقیت اینفینیتی برای سیستم انتقال نیرو به چرخ‌ها باشیم.

مدل مفهومی نیسان ایکس‌موشن
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

این خودرو حکایت از زبان طراحی نیسان برای طراحی کراس‌اوورها و شاسی‌بلند‌های بعدی این شرکت دارد. و با این حساب می‌توان گفت مدل مفهومی نیسان ایکس‌‌موشن آینده کراس‌اوورها و شاسی‌بلند‌های نیسان را در ذهن تداعی می‌کند.

بی‌ام‌و X2 مدل ۲۰۱۸
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

بی‌ام‌و جدیدترین و کوچک‌ترین کراس‌اوور خود را در دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی کرد، این خودرو ظاهری جذاب و جوان‌پسند دارد و مشتریان خاص خود را دارد چرا که رونمایی بی‌ام‌و X۷ در سال آینده احتمال دارد از رونق بی‌ام‌و X۲ مدل ۲۰۱۸ کم کند.

هیوندای ولستر اِن مدل ۲۰۱۹
بهترین‌های جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸

هیوندای حساب دست پر به نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ آمده و به جای یک نسخه از خودروی هیوندای ولستر، شاهد حضور سه نسخه از این خودرو هستیم. هیوندای ولستر N به یک موتور توربو با ۴ تا ۶ دنده مجهز است و ۲۷۵ اسب‌بخار نیرو دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تیبا نبود؟؟؟

    • بدون نام

      پراید ۲۰۱۹ که نبود؟؟؟اینا همش مال استکبار جهانی خونخواره مارو چه به اینا؟؟؟اینا مال ما نیستن مصرف سوختشون بالاست پراید خوبه پراید!!!در مورد کوییک و ساینا و رانا و دنا و تیبا مطلب بزارید.

    • بدون نام

      چرا پراید ۲۰۱۸ رو به نمایشگاه نبردن؟!
      خودرو فقط پراید هههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج