۶۶۶۶۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

خانواده ریاضی دچار تهدید شده است

استاندار بوشهر گفت: وقتی یک دانشجو در مهم‌ترین دانشگاه ایران یعنی دانشگاه صنعتی شریف و در سال سوم تحصیل این دانشگاه ترک تحصیل می‌کند و به رشته پزشکی روی می‌آورد نشان می‌دهد که ریاضی و خانواده ریاضی دچار تهدید شده است.

خبرگزاری تسنیم: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس ریاضی کشور در بوشهر با بیان اینکه ریاضی به عنوان درس پایه در همه رشته‌‌هاست اظهار داشت: درس ریاضی همراه با بشر تولد شد و سنگ بنای توسعه و پیشرفت همه جوامع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در جنوب کشور در تدریس علوم نوین پیشتاز است، گفت: استان بوشهر افتخار دارد در کشور از استان‌های باشد که در علوم نوین پیشتاز بوده که نمونه آن تاسیس مدرسه سعادت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدرسه سعادت بعداز مدرسه دارالفنون تاسیس شد افزود: استان بوشهر در حوزه فرهنگ و علم و دانش از جایگاه مهمی برخوردار است که برپایی کنفرانس ریاضی در بوشهر می‌تواند در بهبود این درس موثر باشد.

گراوند با بیان اینکه درس ریاضی پایه و اساس توسعه خاطر نشان کرد: براساس یک نگاه توسعه‌محور پایه و اساس پیشرفت جوامع در رشته ریاضی نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر رشته‌‌‌های مختلف مهندسی و فنی به دیگر رشته‌ها تهدید جدی محسوب می‌شود تصریح کرد: وقتی یک دانشجو در مهم‌ترین دانشگاه ایران یعنی دانشگاه صنعتی شریف و در سال سوم تحصیل این دانشگاه ترک تحصیل می‌کند و به رشته پزشکی روی می‌آورد نشان می‌دهد که ریاضی و خانواده ریاضی دچار تهدید شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توانمندی نخبگان ریاضی در جامعه و نقش آنان در پیشرفت جامعه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از توانمندی نخبگان استفاده کنند.

گراوند بیان کرد: باید مسئولان نظام تدبیر کنند و با جذب نخبگان ریاضی، به فکر توسعه کشور در آینده باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریاضی من خوب بود ولی فیزیک خوندم و الان کاملا پشیمونم! اگه ریاضی خونده بودم، الان استاد دانشگاه بودم! آدم باید بره دنبال چیزی که بهش علاقه داره و البته توانایی اون رو هم داشته باشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج