۶۶۶۷۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هیپی یا گاوچران؟

تا فیلم جدید کوئنتین تارانتینو هنوز ۱۸ ماه زمان باقی است و این یعنی تا دوربین‌ها روشن شوند و فیلم ساخته شود، جزئیات فیلم به آرامی به بیرون درز خواهد کرد.

دنیای تصویر: تا فیلم جدید کوئنتین تارانتینو هنوز ۱۸ ماه زمان باقی است و این یعنی تا دوربین‌ها روشن شوند و فیلم ساخته شود، جزئیات فیلم به آرامی به بیرون درز خواهد کرد.
هیپی یا گاوچران؟
فیلمی که داستانش در تابستان ۱۹۶۹ در لس‌آنجلس می‌گذرد و بر ماجرای یک بازیگر تلویزیونی متمرکز است که در یک سریال موفق بازی کرده و به‌دنبال راهی است تا وارد مناسبات سینما شود. در این اثنا شارون تیت به‌دست اعضای حلقه‌ی چارلز منسون کشته می‌شود و این ماجرا بر روایت اصلی سایه می‌افکند.

پیش از این اعلام شده بود که لئوناردو دی‌کاپریو برای دومین بار پس از «جانگوی رها از بند» در فیلمی از کیو تی حاضر خواهد بود و نقش این بازیگر را ایفا خواهد کرد. پس از اعلام خبر حضور مارگو رابی (احتمالا در نقش شارون تیت) و احتمال حضور تام کروز و آل پاچینو، حالا اطلاعات تازه‌ای از جزئیات نقش دی‌کاپریو در این فیلم فعلا بی‌نام منتشر شده است.
مارک فلمینگ خبرنگار ددلاین نوشته است: «این نقش در واقع بازیگری است که در یک سریال وسترن به نام "قانون بانتی" بازی کرده که بین سال‌های ۱۹۵۸-۱۹۶۳ پخش می‌شده است. با این‌حال تلاش او برای ورود به سینما تا ۱۹۶۹ محقق نشده است و او خرج خود را از حضورهای افتخاری یا به‌عنوان بازیگر مهمان در کارهای مختلف به دست می‌آورد. فیلم در اوج جنبش هیپی‌گری در هالیوود می‌گذرد و این بازیگر به فکر رفتن به ایتالیا است تا در وسترن‌های کم‌خرج آن‌جا بازی کند.»

بستر داستانی جالبی است برای فیلمی که می‌گویند همچون «پالپ فیکشن» یله و بی‌پرواست. انتشار جزئیاتی از این دست قطعا اشتیاق طرفداران تارانتینو را برای تماشای این فیلم که قرار است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود، بیشتر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج