۶۶۶۹۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رضوی: «آبی مایل‌به صورتی» بر تفکرم تأثیر گذاشت

بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: همه مسائل اجتماعی به نوعی انسان را درگیر خود می‌کند، من اما به گونه خاصی درگیر نمایش «آبی مایل به صورتی» شدم، به طوری‌که در زندگی و نحوه تفکرم تأثیر زیادی گذاشت.

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: همه مسائل اجتماعی به نوعی انسان را درگیر خود می‌کند، من اما به گونه خاصی درگیر نمایش «آبی مایل به صورتی» شدم، به طوری‌که در زندگی و نحوه تفکرم تأثیر زیادی گذاشت.
رضوی: «آبی مایل‌به صورتی» بر تفکرم تأثیر گذاشت

عاطفه رضوی بازیگر نقش دکتر در نمایش «آبی مایل به صورتی» که شب گذشته در دو سانس در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت، پس از اجرای این کار به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: امسال دو نمایش مهم در جشنواره فجر دارم.

وی در این باره توضیح داد: نمایش اول همین «آبی مایل به صورتی» به کارگردانی ساناز بیان است که در تماشاخانه ایرانشهر در دو سانس اجرا کردیم و خوشبختانه خیلی هم مورد توجه مردم قرار گرفت و قبلتر هم این کار به صحنه رفته بود و اجرای عموم داشت.

رضوی یادآور شد:‌ کار دیگرم هم «کوکوی کبوتران حرم» است که باز در یک ژانر و محتوای دیگر به صحنه رفت و قرار است در روزهای آتی در فجر هم اجرا داشته باشیم بنابراین من خود را برای دو کار و با دو تمرین مختلف در فجر آماده کردم.

وی با اشاره به اینکه تئاتر برایش خیلی مهم است و تا جایی که بتواند به کار تئاتر می‌پردازد، گفت: برایم فرقی نمی‌کند من همه کارها برایم تأثیرگذار است و اولویت دارد منتها کار آبی مایل به صورتی با توجه به موضوع و محتوای خاصی که دارد، مطمئنا در زندگی‌ام هم تأثیرگذار بود. این قشر (تراجنسی) از جامعه ما متأسفانه خیلی آسیب پذیر هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

رضوی در ادامه یادآور شد: برای سال آتی نیز یک نمایش دیگر حضور پیدا کردم و قرار است تمرین کار را آغاز کنیم، احتمالا اوایل سال آینده اجرا برود منتها بهتر است درباره آن بعد صحبت کنیم.

بر اساس این گزارش، «آبی مایل به صورتی» با موضوع تغییر جنسیت، نمایشی تحقیقی پژوهشی است که به زبان افراد تراجنسی درباره مشکلات شخصی،‌ اجتماعی و خانوادگی‌شان روایت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج