۶۶۷۳۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر

ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی (Vivo X۲۰ Plus UD) به عنوان نخستین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های گوشی ویوو ایکس ۲۰ پلاس UD که به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده است آشنا می‌شویم.

وبسایت گجت نیوز - دانیال حجاری: ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی (Vivo X۲۰ Plus UD) به عنوان نخستین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های گوشی ویوو ایکس ۲۰ پلاس UD که به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده است آشنا می‌شویم.
گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر

یکی از مورد انتظارترین فناوری‌ها در دنیای موبایل طی سال ۲۰۱۷، که اولین زمزمه‌های آن از نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به بعد شنیده شد، فناوری حسگر اثر انگشت نوری بود. این تکنولوژی به گوشی‌سازان اجازه می‌دهد بدون نیاز به قرار دادن اسکنر اثر انگشت در بخشی خاصی از بدنه، آن را با صفحه نمایش به صورت یکپارچه درآورند. از ابتدای سال ۲۰۱۷ هر پرچمدار پیش رو، مجهز به این قابلیت پیش‌بینی می‌شد، اما نخستین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر هرگز در این سال رونمایی نشد.

بعد از این که سینپتیکس چند ماه قبل از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر خود رونمایی کرد، دریافتیم در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر را مشاهده می‌کنیم. با پیش رفتن در زمان به بزرگترین رویداد دنیای تکنولوژی رسیدیم. در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ اعلام شد اولین گوشی جهان با اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر توسط ویوو در حال ساخت است. این تنها اطلاعاتی بود که در این نمایشگاه به دست آوردیم.

گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر

حدود یک هفته قبل ویوو ایکس ۲۰ پلاس UD با یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در سایت تنا رویت شد. اکنون با گذشت چند روز از این اتفاق شاهد رونمایی رسمی ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی به عنوان اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر هستیم.
مشخصات فنی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی

نمایشگر AMOLED گوشی ویوو ایکس 20 پلاس یو دی به سنسور Clear ID 9500 گوشی اجازه می‌دهد وظیفه خود را به طور صحیح انجام بدهد. به جز این مورد، سایر مشخصات فنی گوشی با ویوو ایکس 20 پلاس یکسان هستند. نمایشگر گوشی دارای اندازه 6.43 اینچ، نسبت ابعاد تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2160 در 1080 پیکسل) است. حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب 4 گیگابایت و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده‌اند. می‌توان با زدن قید سیم کارت دوم، فضای ذخیره‌سازی را به وسیله قرار دادن کارت حافظه جانبی افزایش داد.

گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر

ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی که نام اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر را به دوش می‌کشد، به یک دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. رزولوشن سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسل بوده و گشودگی دریچه دیافراگم آن f/۱.۸ است. دومین سنسور نیز ۵ مگاپیکسلی است. پیشتر در تبلیغات، اولین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر، مجهز به یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی ذکر شده بود. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و یک فلاش LED در کنار خود دارد.

ظرفیت ۳۹۰۵ میلی‌آمپر ساعتی باتری با توجه به نمایشگر بسیار بزرگ ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی قابل قبول محسوب می‌شود. این باتری از طریق یک کانکنور یو اس بی C شارژ خواهد شد. پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰ و تکنولوژی ۴G VoLTE (برقراری تماس بر بستر شبکه ۴G) از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. ابعاد نخستین گوشی مجز به حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش ۱۶۵.۲ در ۸۰.۰۲ در ۷.۳۵ میلی‌متر بوده و ۱۸۳ گرم وزن دارد.

فروش گوشی ویوو ایکس ۲۰ پلاس یو دی از نخستین روز ماه فوریه (دوازدهم بهمن ماه) به قیمت ۵۶۵ دلار آغاز خواهد شد. این محصول تنها دارای یک گزینه رنگ مشکی همراه با لبه‌های طلایی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج