۶۶۹۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تشکیل ۹ پرونده کلان قاچاق طلا در سال جاری

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اعلام خبر تشکیل ۹ پرونده کلان قاچاق طلا در سال جاری، از تشدید نظارت‌های فرودگاهی به دنبال برگزاری چند نمایشگاه طلا در کشورهای همسایه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اعلام خبر تشکیل ۹ پرونده کلان قاچاق طلا در سال جاری، از تشدید نظارت‌های فرودگاهی به دنبال برگزاری چند نمایشگاه طلا در کشورهای همسایه خبر داد.

حمد نژاد با اشاره به کشف 9 پرونده قاچاق کلان طلا در سال جاری اظهار کرد: همکاران ما در دستگاه‌های کاشف از جمله وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، موفق شدند در سال جاری 9 پرونده کلان قاچاق طلا و مصنوعات آن را کشف کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: خوشبختانه در حال حاضر در کنار ساختارهای امنیتی و اطلاعاتی در موضوع مبارزه با قاچاق طلا، ورود و خروج غیرقانونی شمش و مصنوعات طلا، طرح‌هایی در دست اجرا است که به کشف پرونده‌هایی در این بخش منجر شده است.

وی ادامه داد: ما در این طرح‌ها با مشارکت اتحادیه‌ها و بازرسی‌های اصناف، سعی داریم تا نظارت بیشتری بر بازار طلا در کشور داشته باشیم تا فضا را برای قاچاقچیان طلا ناامن کنیم.

پوراحمد نژاد با اشاره به طرح تشدید مبارزه با قاچاق طلا در فرودگاه‌های کشور گفت: متاسفانه تجربه نشان داده که به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی طلا، قاچاق مصنوعات طلا در کشور بیشتر شده و از این رو با توجه به برگزاری چند نمایشگاه خارجی طلا در دو سه کشور همجوار ایران، نظارت‌ها و کنترل‌های فرودگاهی را تشدید کردیم و پلیس فرودگاه‌ها نیز در این بخش اقدامات خود را بیش از پیش افزایش داده است.

دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اضافه کرد: به دنبال این اقدامات، همکاران ما در دستگاه‌های کاشف موفق به کشف ۲ محموله شمش و مصنوعات طلا شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم کشف پرونده‌های کلان قاچاق طلا، شاهد ادامه‌دار بودن نقل و انتقالات خرد هستیم که به نظر می‌رسد با توجه به تغییر قوانین ورود و خروج طلای مسافری، شکل و شمایل قاچاق طلا به این سمت رفته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از مطاله مطلب بالا به این نتیجه می رسیم که،اگر قوانین ورود و خروج طلای مسافری را تغییر دهند به نفع مردم خواهد شد و قاچاق در این زمینه کمتر خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج