۶۷۰۰۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گلکسی اس ۹ هم دارای انیموجی می‌شود

روز به روز به عرضه‌ی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نزدیک می‌شویم و آن‌طور که از شایعات برمی‌آید، یک جفت گوشی بی‌نظیر و درجه یک در انتظار ماست!

وب سایت دیجی رو - احمدرضا هراتی: روز به روز به عرضه‌ی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نزدیک می‌شویم و آن‌طور که از شایعات برمی‌آید، یک جفت گوشی بی‌نظیر و درجه یک در انتظار ماست! سامسونگ همیشه فناوری‌های به روز و آینده‌نگری را در دستگاه‌های خود به کار می‌برد که این روند تا به این‌جا نتایجی مثبت در پی داشته است؛ خط موبایل‌های گلکسی اس، مدتی‌ نسبتا طولانی است که بین پرچم‌داران اندرویدی، رتبه‌ی اول را داشته‌اند.
گلکسی اس ۹ هم دارای انیموجی می‌شود

سامسونگ با "قرض گرفتن" بعضی از امکانات از رقیبان سرسخت خود غریبه نیست؛ اگر شما می‌خواهید که در رقابت بمانید، باید خودتان را تجهیز کنید. آخرین اخبار درز کرده از طریق SamCentral، حاکی از آن هستند که این شرکت روی یک اسکنر تشخیص چهره و "استیکر‌های سه بعدی" مشابه با انیموجی‌ های اپل، کار می‌کند.

البته شایان ذکر است که سامسونگ از پارسال اسکن چهره را در گوشی‌های خود داشت. با این حال، این ویژگی جدید "اسکن هوشمند" نامیده می‌شود. با استفاده از هر دو ویژگی اسکنر عنبیه و قابلیت‌های تشخیص چهره‌ی دوربین سلفی، سامسونگ می‌تواند یک مکانیسم قفل سریع و ایمن ارائه دهد که می‌تواند در تاریکی و روشنایی عملکرد مناسبی داشته باشد. هم‌چنین، هیچ‌گونه تعامل با گوشی برای باز کردن آن مورد نیاز نیست؛ یعنی این باز کردن به صورت آنی خواهد بود و نیازی به کشیدن روی صفحه یا هرکار دیگری وجود ندارد. پس، این شباهت زیادی با قابلیت تشخیص چهره‌ی اپل خواهد داشت.

استیکرهای سه بعدی.. خب این نام خودش گویای ماجرا هست. سال گذشته، سامسونگ استیکر‌هایی در نرم‌افزار گوشی خود معرفی کرد که چهره‌ی کاربر را تشخیص داده و یک افزونه‌ی متحرک روی آن قرار می‌دادند؛ تا حدی شبیه به لنز‌های اسنپ‌چت یا فیلتر‌های صورت اینستاگرام. با این حال، این ویژگی سامسونگ ذاتا دوبعدی بود. اما امسال، ما احتمالا ماسک‌های کاملا سه‌بعدی را خواهیم دید، همانند Face Rig، MSQRD، و بله، انیموجی!

سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در ۲۵ام فوریه رونمایی خواهند شد و اطلاعاتی که به بیرون درز ‌کرده‌اند روز به روز بیشتر می‌شوند. ما امیدوار هستیم که سامسونگ‌ هنوز‌ هم سورپرایزهایی برای ما کنار گذاشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج