جاباما
۶۷۰۴۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مورینیو: من هیولای کودک خوار هستم!

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، با کنایه به منتقدانش، خودش را هیولایی توصیف کرد که بچه ها را می‌خورد؛ ولی مدعی شد که همواره از راشفورد استفاده کرده و نقش مهمی در پیشرفت او داشته است.

ورزش سه: با اضافه شدن الکسیس به خط حمله یونایتد، بسیاری معتقدند که مارکوس راشفورد جایگاه خود را در تیم از دست خواهد داد. راشفورد در این فصل ۳۶ بازی برای یونایتد انجام داده و در ۲۰ بازی از ابتدا فیکس بوده است. حال مورینیو که به بازی ندادن به بازیکنان جوان شهرت پیدا کرده، این موضوع را به کلی رد کرد.

او گفت:" داستان مارکوس جالب است زیرا او با آقای فن خال فوتبال را شروع کرد و وقتی تیم مشکلات زیادی داشت، کمک زیادی کرد؛ سپس هیولایی که بچه ها را می‌کُشد، سرمربی تیم شد؛ ولی از آن پس او همه بازی ها را بازی کرده است. او در تمام بازی ها حضور دارد، یا از روی نیمکت به زمین می‌آید یا از ابتدا فیکس است. به عنوان مهاجم، وینگر، وینگر راست؛ همچنین به تیم ملی هم می‌رود.

او تجربه ای استثنایی در تمام سطوح دارد و آینده ای فوق العاده در انتظار اوست و حضور او در کنار چنین بازیکنانی خیلی به نفعش است؛ ولی آیا او بازی خواهد کرد؟ این داستان دیگر خیلی قدیمی شده زیرا او بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

در خط حمله، بهبود تیم کار دشواری است. چه زمانی همکاری بهتری از بازیکنان حال حاضرمان شاهد خواهیم بود؟ ما نمی‌توانیم مسی را بخریم، نمی‌توانیم رونالدو را بخریم. اینها بهترین بازیکنان یک دهه اخیر هستند. ما با ماتا، مارسیال، لینگارد، راشفورد، الکسیس و لوکاکو در خط حمله هستیم که ترکیبی استثنایی هستند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج