۶۷۱۱۵۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

گفتگوی نتانیاهو با تیم امنیتی روسی درباره ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر مدعی شد که ایران به دنبال «تبدیل لبنان به پایگاه شلیک موشک به اسرائیل» است.

خبرگزاری فارس: رایزنی‌های رژیم صهیونیستی و روسیه درباره ایران همچنان ادامه دارد و در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته برای گفت‌وگو درباره ایران راهی مسکو شده بود، این بار تیمی امنیتی از روسیه به فلسطین اشغالی رفته و با او دیدار کرده است.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل روز پنج‌شنبه (امروز) اعلام کرد که نتانیاهو در بیت‌المقدس با «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و دیگر اعضای هیئت روس دیدار و گفت‌وگو کرده است.

نتانیاهو در این دیدار بار دیگر درباره ایران صحبت کرده و مدعی شده است که ایران تلاش می‌کند «لبنان را به پایگاهی برای شلیک موشک به سوی اسرائیل» تبدیل کند.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: «نخست‌وزیر نتانیاهو با دبیر شورای امنیت ملی روسیه دیدار و درباره تهدیدات منطقه‌ای، در رأس آن‌ها حضور ایران در سوریه و تلاش‌های ایران برای تبدیل لبنان به پایگاهی برای شلیک موشک به اسرائیل، بحث کرد.»

نتانیاهو پیش از این هم در سفر به مسکو، ادعاهای مشابهی را مطرح و تهدید کرده بود که اگر ایران به دنبال تثبیت حضور در سوریه یا انتقال تسلیحات پیشرفته به لبنان باشد، اسرائیل خود وارد عمل می‌شود. رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته بارها ایران را به تلاش برای ایجاد «کمربندی زمینی» از تهران تا بیروت متهم کرده است. این رژیم به همین بهانه چندین بار مناطقی داخل اراضی سوریه را هدف قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی عباسی ازکوهدشت

      احتیاجی نداریم که ازلبنان اسرائیل راهدف قراردهیم به لطف خدا وخون شهدا ازهرشهری ازایران بخواهیم کفار واسرائیل غاصب روازروی زمین محو میکنیم ولی حیف از موشکی که به خاک اسرائیل بخوره وحروم شه زنده بادایران

    • بدون نام

      شماهمش چنگ داری باماچه صحبت امنیتی داری ول کن

    • کرمعلی شهبازی

      اسراییل که سهله ا ل سعود وهابی به لطف خدا و رزمندگان اسلام باید از بین برود انشا اله تعالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج