۶۷۱۲۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پردانلودترین اپلیکیشن جهان معرفی شد

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌آپ، سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین تعداد دانلود را در فروشگاه‌های اینترنتی داشته است.

خبرگزاری ایسنا: اپلیکیشن واتس آپ که به گفته کارشناسان، همواره از امن‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان شناخته شده است، حالا طبق گزارش جدیدی از سوی موسسه تحقیقاتی اپ توپیا، تعداد دفعات دانلودهای این پیام‌رسان در سال ۲۰۱۷ میلادی از مرز یک میلیارد هم گذشت و آن را به پردانلودترین اپلیکیشن در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین جهان تبدیل کرد.
پردانلودترین اپلیکیشن جهان معرفی شد

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌آپ، این اپلیکیشن حدود ۳/۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. شرکت فیسبوک با در اختیار داشتن واتس‌آپ در سال ۲۰۱۴، حدود ۱۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرد و هم اکنون نیز درصدد جلب رضایت کاربران و افزایش تعداد دفعات دانلودها از این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب است. فیسبوک مسنجر نیز یکی دیگر از پیام‌رسان‌های اختصاصی فیسبوک است که همراه واتس آپ از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان هستند.

فهرست موسسه تحقیقاتی اپ توپیا که به ترتیب شامل تعداد دفعات دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مذکور توسط کاربران در سال ۲۰۱۷ میلادی است، شامل هشت اپلیکیشن برتر و پرطرفدار می‌شود. ادم بلاکر، مدیر ارتباطات موسسه اپ توپیا در این باره خاطرنشان کرده است ممکن است یک کاربر روی چند دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت خود، این اپلیکیشن را دانلود و استفاده کند، بنابراین نباید این‌طور تصور شود که تعداد دانلودها با تعداد کاربرانی برابر است که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که پس از واتس آپ در این فهرست جای گرفته‌اند، می‌توان به ترتیب به Subway Surfers (بخش بازی)، Netflix (بخش تفریح و سرگرمی)، Subway (بخش خوراکی)، Tinder (بخش ارتباطات)، Uber (بخش حمل و نقل)، AliExpress (بخش خرید و فروش) و Spotify (بخش موسیقی) اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج